Alkuperäinen postaaja
tuittu
Oli puhetta noista nesteistä ja makuaistin turtumisesta kun valittelin että mikään neste ei enää oikein maistu siltä miltä pitäis. Nyt totesin että mun makuaisti taitaa olla pahemminkin "rikki". :blink: Tein kaakaota toissa yönä ja eka hörppy oli niin karmea että koko paketti lensi roskiin saman tien. Ajattelin että se on vetänyt ilmasta kosteutta tai jotain ja mennyt pilalle. Noh, nyt toinen kaakaopaketti ja vieläpä eri merkkiä, sama karsea sivumaku! Ja maitopurkkikin on jo eri. Ja sitten tuli mieleen, että kun tuli kokeiltua Tampereelle tullut Burger King niin siinä pihvissä oli joku kamala sivumaku/haju (ei pahentunut, friikki vaan) ja ihmettelin vaan että tässäkö se hehkutettu Burger King sitten on, yäk. Ehkä siinä pihvissä ei ollut vikaa vaan mun makuaisti on vääristynyt niin pahasti että se tuntuu jo muuallakin kuin höyrytellessä. Muilla vastaavia kokemuksia? Pitääkö kaivaa sittenkin se eVod hetkeksi ja vetää joku mentholpitoinen jämäpullo, jos mun makuaisti on pilattu liian täyteläisillä ja hyvillä mauilla eikä se tyydy enää mihinkään. :D