.
Printable View
.
Sulla on nyt jännät paikat siellä[emoji3]
Tänään tuli vihdoin vaihdettua Griffiniin uusi coili, kun alkoi pätkimään. Pumpuloidessa se meni poikki. Wanha rupinen käämi kesti varmaan ainakin vuoden päivät ennenkuin antoi periksi. Muistaakseni vaihdan pumpulin vähän useammin.
Elkää nyt kaikki yhtä aikaa huutako!
Kiinasta saa kunnon nesteitä, jos on miehinen "ongelma" :D :D
https://www.stara.fi/2018/10/18/varoitus-sahkotupakan-nesteen-vaikutuksista
Ai perhana, piti vielä kaataa 2cl yömyssyksi, kaatuikin hämärässä varmaan 10cl. Ei kai siinä mutta parit 6-8cl yömyssyt + 1bisse alkaa olla alla ja aamulla pitäis röihin selvitä.
Kostutat sen synttärikakun pohjan sillä niin tulee erityisen kivat synttärikekkerit. :D
Tuollahan voi joutua ajelemaan päiväkausia, ennenkuin löytää pois vievän rampin...
https://youtu.be/_8XWo4yxjVI
Turpeen makuinen alkoholijuoma kuulostaa erittäin eksoottiselta :blink: :lol:
Ei kai spagetti kiinalaisten keksintö ole, vaan nuudelit :laugh: Spagetti sellaisena mitä sitä nykyään syödään on kyllä italiaiainen spagetti, tuleehan sen nimikin Italiasta :D Eri asia sitten että kuka alunperin pastaruuan keksi, tuskin italialaiset ainakaan
Pastan kulutusta välttäisin nykyään. Spagettipuut ovat suhteellisen uhanalaisia ja poimijoiden palkat on todella huonot. Myös työolot eivät ole poimijoilla inhimilliset, vaan jos olet poiminut päivän aikana liian vähän sua saatetaan lyödä vaikka kepillä. Ongelma on ollut kyllä jo vuosikymmeniä tiedossa, mutta eettiset kysymykset ei ilmeisesti kiinnosta.
https://i.imgur.com/vfAEmcF.png
Oon tehnyt itse pastaa, kun on se kone millä veivata.Ei oo edes vaikeaa, mutta onhan siinä oma hommansa ja sanon suoraan sydämmestä, että on aivan erilaista kuin kaupasta ostettu[emoji3]
Perhana koskahan taas jaksais tehdä..
Hitto miten väsyttää, jos sitä päikkärit ottais[emoji848]
Ei se nyt niin eksoottista ole. Savu ja turve tulee tuohon kuitenkin ihan luonnollista reittiä. Tuolla Islayn saarella kun ei juuri puita ole mutta turvetta senkin edestä niin mallastettu ohra kuivataan turvetta polttamalla. Ehdottomasti kokeilemisen arvoista.
https://www.alko.fi/products/001465/...ld-Single-Malt
Vaatii vaan ohutreunaisen lasin ja aikaa. Tätähän ei missään nimessä tempaista shotti tyyliin ykkösellä alas vaan hitaasti nautiskellen.
Viski maistuu partaveitseltä. Viiltää jo nenää ja silmiä kun haistaakin. Ei oo mun pala kakkuu vaikka sinänsä ymmärrän että niiden kanssa on hienoa hifistellä :D
En muuten muistanu viime kesänä hehkuttaa että löysin ekan oluen viime kesänä mitä voin vapaaehtoisesti juoda: SOL! Kevyt ja raikas! :cool:
Höpö höpö, viskejä on vaikka kuinka paljon, jotka on kuin linnunmaitoa
Nukuin 2 tunnin päikkärit[emoji849] aloin muuten tuittu katsomaan True Bloodia uudelleen, 3 kausi loppusuoralla ja sarja vieläkin parempi nyt[emoji3] mulla on skumppa kylmässä ja illalla taas muutama jakso putkeen[emoji6]
Ehtoota. Pari vasaa nurin ja nyt vaa aikuiset jäljellä. :thumbup:
Meinas isovarvas jäätyä aamulla passissa. Huono verenkierto sinne asti varmaan. Jos vähän ohentais parilla terävällä. :thinking:
Päivä meni haravoidessa, en kyllä tykkää tuosta puuhasta yhtään. Onneksi sattui tyyni ja ihan ok keli, vesisadekin alkoi vasta kun sain haravoitua.
Metälle on ikävä, pitäis mennä faijan kanssa joku päivä.Ei oo pitkään aikaan tullut käytyä[emoji848]
Pottula, mä taas tykkään ja hyötyliikuntaa parhaimmillaan..toki jos on hehtaari haravoimista niin vois mieli muuttua[emoji23]
Onhan se kiva istua ja kuunnella luontoa passissa. Metsästäessä vielä jokainen rasahdus ku kuuluu niin heti on et MIKÄ, MISSÄ ja MIKS. :D
Kuulostaa aivan mahtavalta ;) Mä aloitan True Blood maratonin sitten kun seuraavan kerran käyn kotikotona, huomasin nimittäin että True Blood dvd-kokoelma on niissä muuttolaatikoissa jotka dumppasin sinne vintille entisestä kämpästä kun aattelin etten koko tavarakaaosta halua Ouluun tuoda :laugh: Hyvin meni sekin "konmarittaminen" kun oon sit täällä Oulussa haalinu kaikkee krääsää lisää ja sit vielä ostanu jotain tavaroita uudelleen jotka ois mulla jo ollu mutku ne on sit ollu 500 kilsan päässä ku niitä oiski tarvinnu :lol:
Jaaha. Päikkärit nautittu ja olut taitaa olla kylmää. Oli raskas lomaviikko, tuli nukuttua niin paljon että väsyttää kokoajan. Onneks pääsee töihin ensviikolla. Kyllä se aina kotioilot voittaa.
Oispa lomaa edes viikko[emoji846] no huhtikuussa sitten,kävin lenkillä ja mukava ilma vaikka vähän tihutti, mutta saakeli miten pimiää!
Meinasin, että kun ite ainakin olen "vähän" pimee... :wheee: Siihen ei heijastimet auta :)
.