Niinpä tais ollakin.
Printable View
Yleisön pyynnöstä päräyttävä pupugif kultaiselta 90-luvulta:
http://i.imgur.com/m7ioVCI.gif
Vittu mikä tyky-päivä! Tuli ammuttua Emmalla, Maximilla, Ukko-pekalla ja auto Glockilla! Aivan saatanan hauskaa. :punk:
Aikoinaan oli Kössin lisäksi jokin toinenkin pala-animaatio, jossa seikkailivat Hinku ja Vinku plus peljästyttävä Suursyömäri.
Puhelin meni ihan tilttiin, ihan ku ei olis ollu tarpeeks veemäinen pvä muutenkin! muuten tuittu..onko sulla pupuja ihan lemmikkeinä?
Jaa, piti googliolla tarkistaa mistä kyse. Alkoi hieman ahistamaan. Tuosta tasoitukseksi hyvänmielenpiirretty: https://www.youtube.com/watch?v=RO7Q1tMGE7g
Mulla on ollut monta pupua, mutta otin viimeisimmän kuoltua marsuja kun sillä hetkellä ei ollut mahdollisuutta antaa asunnosta riittävästi kanin käyttöön. Ne kun ei voi kököttää häkissä vaan. Jos ktdd:llä on vielä tallessa se loistava pätkä siitä juoksevasta kanista mikä kuvaa hyvin kanin tilantarvetta, niin laita! Oon halunnut itsekkin nähdä sen uudestaan enkä muistanut sitä silloin pistää suosikkeihin. :(
Marsujen myötä en ole ottanut kaneja sittenkään kun tilaongelma ratkesi, koska suurin osa kaneista kantaa pasteurella nimistä bakteeria joka on marsuille potentiaalisesti hengenvaarallinen. Mutta kyllä viimeksi tänään haaveilin hermeliinistä. <3 Mutta on marsutkin ihan käsittämättömän ihania otuksia.
On mulla ollut 3 hevostakin. :D
Miten ois jos vähän väännettäis jostain? Ei oo pitkään aikaan....
Missä on Heimo viipynyt ?
Mikä soi -ketju olis ihan kuollut, paitsi kaikki nää on innostunut postaamaan siihen juuri nyt (haluavat meidät hiljaiseksi ??)..
Maahanmuutohan on vain hyvästä, tämä maa kaipaa maratoonareita ja muita pitkän matkan juoksioita että saadaan yleisurheilussa mitalleja.
Piti ihan tutkia tapausta Hinku, Vinku & Suursyömäri. On näköjään ollut sarja nimeltä Käytöskukkanen. Tuo Savinen (tjsp.) on täälläkin hämärästi muistissa. Ehkä siksi, että ensiksi se ärsytti, sitten kyllästytti.
Ihan tyylikästä. Muuten, äkkiseltään katsottuna Tuitun giffissä aidolla pupulla näyttää olevan hampaissa juuri tuollainen pinkki animaatiopupu!
Hih
On se söpöä kyllä [emoji8]
Onneksi arki tulee vastaa
Pia olis ruoka-aika [emoji106]
Homoläppää :love:
Oiskohan tämä nyt tarpeeksi OT...
Nääs kun. Naisystäväni, jonka talossa asun, ex-mies soittaa ex-rouvallensa siinä 11-12 illalla umpipäissään. Huutaa luuriin että onko se jätkä siellä, otan kirveen tulen ja tapan. Ei sillä, kättäpidempää.löytyy multakin. Käyttää en vaan haluais.
Sinänsä hatmi ettei tyyppi soittanu mun puhelimeen, mulla.on autom nauhoitus aina päällå.
Mitä ttua täs ny pitäis tehdä. Odottaa etta se tyyppi saa jotakin aikaiseksi, vai ottaa etuote ja halkaista kallonsa.
Sheriffeille on turha mennä itkemään, ne mitään voi kun ei mitään ole.tapahtunut.
Sinänsä tekis mieli hivutella akanhakkaajaa, mutko siitä on itse kusessa.
En ois uskonu että tämmösiä koskaan tarttis pohtia...
Olisin erittäin varovainen, koska vaikka suurin osa tyytyykin vain kännipäissään mölyämiseen niin jotkut hullut saattaa yllättäen toteuttaa uhkauksensa... Varsinkin tuollaisessa tilanteessa se riski on suurin, ilman tilastoakin kehtaisin väittää että henkirikokset liittyy useimmiten miesten toimesta eron jälkeisiin tilanteisiin? Olehan korsu varovainen!
Rakasteltaisiinko?
Eipä siinä paljoa ole tehtävissä kuin ovet säppiin ja jos sankaria näkyy oven takana, niin soittoa vaan seriffille. Suomessa kun laki on käytännössä sellainen että omasta (tai vaikka siitä naisystävän) kodista pitää paeta vaan itseään puolustamatta.
Kannattaa tietenkin miettiä että tekeekö ilmoituksen poliisille, kun arki koittaa.
Joo tosissaan sitä ei voi teroittaa tarpeeksi että erittäin varovainen kannattaa olla, vaikka nuo känniuhkailut taitaa harvoin realisoitua. Aina se mahdollisuus kuitenkin on että yhteenottoa on luvassa.
Poliisilla ei kyllä ole paskankaan keinoa puuttua tuollaiseen, ennen kuin jotain tapahtuu.