Hbo:n suoratoistosta käytät ilmaisen ekan kuukauden ja katot molemmat ilmestyneet kaudet putkeen.
Printable View
Joo näissähän on se koukuttava puoli ettei voi olla katsomatta..mä katon vielä yhden jakson ja yhden ja yhden[emoji2]
Jos ois oikein fiksu niin kattos kaikki sarjat vasta siinä vaiheessa ku enempää jaksoja ei enää tehdä. Tympäsee aina vuosi odotella jatkoa.
No just tämä[emoji106]
Joko on Mäntti muutot saatu tehtyä?
Alkaa olemaan. Huomenna avaimet uudelle omistajalle. Jotain uunin puhdistusta ja vesimittarin lukeman tarkistusta siinä vielä olis. Ja autotallista pitäs kaikki höyryttelyryönä viedä johonkin.
Toisella tenavista lentsu, nukkuu n. 15 minuuttia kerrallaan. Mäntti hoivaa. Sen siitä saa ku laittaa poikasen päivähoitoon. Jospa sitä ottas vielä pikku siivun viskiä.
Mä olen selvinnyt helpolla kun omat pojat oli päikkärissä, ne ei olleet ikinä kipeänä.No nuorimmainen oli oksennustaudissa 5- vuotiaana pari päivää ja kaksoset sai täitä ylä-asteella.Siinä kaikki..yhden tutun tytär sairasti todella paljon pienenä ja tuttu menetti työnsä sen takia.
Se ei ollut oikeastaan koskaan töissä, hänen tytär on erityislapsi johon kuuluu kaikkea ikävää.
Meillä oli vasta viikko sitte koko sakki kuume- ja kurataudissa. Töissä päällikkö sanoikin kuullessaan että nyt viikon sisään iskee tauti kun lapset on menny hoitoon. Oikeassa näky olevan.
Ja ihan hullua että vaikka mulla lyheni työmatka 40km => 3km niin kello herättä nykyään tuntia aikaisemmin ku pitää kusettaa koirat ja hoitaa muksut hoitoon.
Olipas mukavaa pelailla poitsun kans pleikkarilla änäriä pitkästä aikaa. Toi viimeisinhän on ihan huippu kun saa nhl94 kontrollit, eihän vanha enää niitä uusia tatin veivaus kontrolleja oppiskaan. Joku köykänen vajaa viiden tunnin pelisessio :) Poika ei olis millään malttanu viel lopettaa, mut itellä alkaa refleksit katoon jokusen nautitun oluen myötä
Meninpä sitten hajottamaan astianpesukoneen... :whistle:
Ei meinannut virtanappi toimia, ja vähän vaan avitin sitä nyrkin sivulla. Tippui mokoma nappi/ohjainpaneeli jonnekin koneen etukannen sisään, ja muovinosia siellä täällä. Olihan tuolla koneella ikää melkein 20-vuotta, eli eiköhän ole jo hintansa tienannut. Huomenna kaupoille.
Neljäs kerta (viikko) Helsinkiin. Perhettä tulee ikävä, junassa saisi olla höyryttelyhuone ja aamiaisilla vaihtelevaa ruokaa.
Kehonkoostumus on 30% pekonia, 25% munakokkelia ja 45% kahvia.
Opittu on makaronilaatikkoresepti ja suunnistamaan paikallisliikenteellä, vaikka lakijuttuja olisi pitänyt oppia. No ehkä vähän niitäkin ja ehkä vähän heikosti paikallisliikennettä.
Helsingistä tuli mieleeni, että pitäisi käydä kaksosia moikkaamassa, viimeksi toukokuussa olin visiitillä[emoji848]
Muuttivat viime viikolla kimppaan lauttasaareen, ei ne pysty olemaan erossa toisistaan[emoji3]
Harmillisesti olen töissä, upea keli olis lähteä lenkille...
.
.
Ei vaan ymmärrä: Pimeällä tiellä kävellään tummissa vaatteissa, eikä minkäänlaista valoa/heijastinta/liiviä mukana. Olettaako jotkut, että jos he näkevät auton valot, niin autoilija näkee myös heidät? Kyseisiä tapauksia tulee vastaan ihan liian usein, onneksi kuitenkin useimmilla kävelijöillä sentään on jotain näkyvää/heijastavaa mukana.
Heijastimia tai mieluummin heijastusliivejä saa kaupoista muutamalla eurolla, ovat suhteellisen halpoja henkivakuutuksia näin syksyn pimeillä.
Huonosti tulee käytettyä heijastimia, täytyis kyllä tsempata asian suhteen.
Koiralla on kyllä valo ja heijastinvaljaat :)
Mulla on heijastinliivi aina lenkillä[emoji4]
HK sininen oli ennen hyvää/parempaa, nyt sen paikan on ottanut Atrian(?) Punainen, HK oli ennen mukavasti lohkeavaa nyt se on jotain mössöä ja sen "perinteisen" mauttomuus on on korvattu eri"makuisilla" versioilla (en ole maistanu) mutta yllättäen Punainen lenkki on nyt kuin sininen ole ennen, onkohan tapahtunut reseptin "kaappaus" ?
Mä en ole makkaran ystävä, kesällä tulee pari kipaletta grillin kautta syötyä[emoji848]
Olettaa.. Etenkin sellaiset ihmiset, jotka eivät ole koskaan autoa ajaneet/korttia hankkineet. Ja tietty vinokoneen mainitsemat tyyliseikat tietysti myös joidenkin ihmisten kohdalla, mutta suurimmalla osalla joiden kanssa ite on tullut esim. duunissa aiheesta juteltua "on vaan unohtunut".. :thinking:
Herkkulenkki on kans ihan ookoo, muistaakseni Atria:thinking: Kantsii testata.
Kesällä ei tuu mitään grillimakkaraa syötyä. Sen takia että kausi alkaa mulla nyt. Suunnilleen paketti/viikonloppu menee sinne helmikuun loppuun.
Notskimaggarana menee 90% pajuniemen Helsinkiwurstiä.
Vittu kaljaa vakiduunin kunniaks! Eka viikko suoritettu! Työttömyys takana ja hyvä tili edessä:thumbup::cheers:
Olin jo unohtanut tuon. Tuo on kai sitä itteään :D
Mielenkiintoinen ammatti noilla "Oluen tekijät keräävät bakteereja mallin vaginasta käyttäen apunaan gynekologista tikkua." :D
Tai no ei oikeastaan, jos sitä yhtä ja samaa tuheroa ronkkii tikulla kaiket päivät ;)
Uuuuuuu mä olin niiiiin True Bloodista villinä silloin joitain vuosia sitten, mulla on se koko kirjasarjakin mihin se tv-sarja perustuu :love: Löysin jokin aika sitten tämän videon ja päätin että tänä talvena pitää katsoa True Bloodit uudestaan :eek: Kuuluin team Ericiin <3 Kenen tiimiin Miru kuulu? Aloin eka lukea kirjoja silloin kuuluin team Billiin aluks, mutta sitten sytyin Ericille :laugh:
https://www.youtube.com/watch?v=hAitZNLrwYQ
<3 TRUE BLOOD <3