Ah..Työpäivä sentään pulkassa. :) Alkoi masentavasti. Mut loppui sentään ajallaan.:popcorn:
Printable View
Ah..Työpäivä sentään pulkassa. :) Alkoi masentavasti. Mut loppui sentään ajallaan.:popcorn:
Eiks Ässä viihdy Virolaisten rakennelmassa.???:yawn:
Rauhottukaas taas. Jos ei kaiveltais vanhoja, näin Joulun alla. :)
Olen toki, jos ei joku tapa ennen huomista.:drool: Kaffetta ja Höyryä..Olisko sulla pätkä 0,40 Kanthalia?
Naamapeikko ja Tuittu Hyss..Rauha.:popcorn: Syökää Popparia, Kaffetta päälle Ja Höyryä vermeistä. :)
Lämminhenkinen tuolla tasolla, johtaa Perkeleisiin. Ei vaan jaksais Kattella mitään ylimääräisiä riitoja.
Eniten taitaa Waparin liiketoiminnassa suomalaisia vituttaa se, ettei hän näe myöskään itse enää suomalaisia asiakaskohderyhmänä.
Mä olen ainakin ymmärtänyt , että Teppo on halunnut tehdä aina tuotteistaan "oneofkind" tuotteita, jotka lähentelee jo korumaisuutta ja huomasi, että tälläisille tuotteille on selkeä asiakasryhmäkin, valitettavasti näille ei ostajia löydy suomesta. Jos haluaa tehdä hommasta enemmän oman elantonsa, niin kompromisseja täytyy tehdä. Ei kukaan valita miks kalevalan tinakoru maksaa kultasepänliikkeessä 50x enemmän kuin se saman tyylinen glitterissä.
Mut oon myös monen kanssa samaa mieltä, että jo olemassa olevan asiakassuhteen ylläpitäminen voisi olla parempaa tuon hintaluokan laitteissa, ja ehkä sen puuttumisen VA-toimintaan ois voinu jättää pois, mutta voin kyllä kuvitella myös sen kyrpän otassa, kun oot hyvää hyvyyttääs tehny oman listan suomalaisille ja hinkannu niitä viikkotolkulla ja sit ne flipataan pois suomesta vaan rahankiilto silmissä.
Vaikka tuitusta tykkäänkin (sori zkys :lol:) niin nyt sanon, että jos on vielä pakko tuosta vääntää niin menkää privaan, jooko.
Ahe lupas pistää sulle pakettia mukaan..:crying: Jos sulla olis pari rDna 40..:laugh:
Hemmeti hienoja noi boxit kyllä on. Kalevala on hienosti rakennettu bisnes ja brändi, massatuotettuun huttuun on hienosti saatu käsityön leima ja tarina.
...Näin ihan käsityöläisenkin silmin, en löydä mitää "humoristista puulaatikkoa" noista.