Teen tuossa tilausta HC:ltä ja ajattelin laittaa mukaan ego akun.
Valikoimasta löytyy eGo-C ja eGo-T akkuja. Mitä eroa näillä on?
Printable View
Teen tuossa tilausta HC:ltä ja ajattelin laittaa mukaan ego akun.
Valikoimasta löytyy eGo-C ja eGo-T akkuja. Mitä eroa näillä on?
C-akussa akun varaustilasta kertovat ledit.
Ja tuon lisäksi C-mallissa on paranneltu oikosulku- ja ylilataussuoja.
Aivan. Ajattelin että on sama kuin VV egossa. Laitetaan C malli tilaukseen.
Kiitos avusta.
Mistä noita valmiiks kasattuja volttimittareita mahtaa saada? Jokapaikassa tuntuu olevan loppu, tai sit on myynti lopetettu kokonaan
Kannattaa kärkkyä ainakin MadVapesin sivuja. Itse tilasin tuollaisen sieltä 16.3. ja sitten kohta ne olivatkin loppu. Ei kuitenkaan tainnut olla kuin päivä tai pari sitten, kun siellä taas oli noita saatavilla - nyt tietysti taas loppu...
Miten tuo käy ilmi käytettäessä? siis jos ei toimi/toimii, Hiljenee? Stoppaa, tai maistuu palaneelle? tms.
Toista päivää LavaTube käytössä ja käyn vanhaa karto läjää läpitten :P
Bubblegum - juicefruit ei maistu oikein miltään, ei sen puoleen ei se maistunut eGollakaan, mitä tuolle pitäisi tarjoilla tehoja, 3.7?
eGossa on kolme säätöä ja olen käyttänyt siinä suurinta koko ajan mutta mitä tarjoillaan LavaTubella, samaa?
Olisi mukavaa jos erot saisi näkymään & maistumaan ettei olisi vaan eGon tuuraajana toi LavaTube.
Edit: ja sitten heti taisi onnistua käräyttämään carton :( roskiin menee, enkä käyttänyt kuin 4.0 eli pienempää noille pitänee tarjota...
Onkos nämä http://www.ivapour-elixir.co.uk/5v-1...h-battery.html mistään kotoisin?
Kyllähän noilla saa sen lähelle 5 volttia fiiliksen mutta väsähtävät kovin nopeasti.
Siis LavaTubessa loppuu tehot kesken. Esim. 1.5ohmiin antaa max. n. 3.75V, vaikka näytössä olis 6V. SiBillä hyvä video aiheesta: http://youtu.be/pGRfqQ6AcCo
No miten sen nyt ottaa.. Mun mielestä loppuu tehot kesken, jos piiri ei anna yli 2.5A virtaa, vaikka esim. MDCC tarttis mun makuun enemmän. Semantiikan puolelle menee, vaikka lopputulos on joka tapauksessa sama. :D
Toki toi Tuubin toimintatapa on parempi, kuin monessa muussa laitteessa, mutta ois se silti kiva nähdä näytöstä paljonko sinne atolle/cartolle menee jänöjä. :)
VVBoksi tuntuu vain olevan paras.Ei iske rajoittimet heti päälle :D
Loppuuko jostain Porchesta teho, jos sen rajoitin on laitettu stoppaamaan 260 km/h, ilman sitä voisi kulkea 280 km/h :D
Silmukoiden punomistahan tämmöinen on, mutta toisaalta VV-laitteita yleisimmin kai käytetään Bogen kartoilla, ja nehän poksahtavat yli 2,5A virrasta ;) MDCC - vaikka onkin tehoa kestävä - sopii eGoiluun muutenkin...
Tota vois mun mielestä ennemmin verrata autoon, joka kulkee 140km/h: riittää suomen teiden nopeusrajoituksiin (siis suurimmalle osalle käyttäjistä), mutta jos huvittaa vaikka saksan autobahnalle mennä ei se vauhti enää riitäkään. ;)
Tai sitten siihen, että auton teho riittää hinaamaan perus peräkärryä ongelmitta, mutta jos lykätään asuntovaunu perään huippunopeus onkin 50km/h.
Kyllä mä silti edelleen väitän, että LavaTuben 2.5A maksimi virta johtuu sisuskalujen rajoituksista, eikä ole mikään tarkoituksella tehty "turvamekanismi".. Mielipidettäni voin muuttaa sitten, jos joku todistaa että LavaTubesta saa enemmän irti tuon turvamekanismin poistamalla tai näyttää mikä siellä piirissä se turvamekanismi on. ;)
Entäs jos tämä usein mainittu rajoitin on rakenteellinen ominaisuus, Lavan designiin kuuluva? Silloin olette molemmat oikeassa.
^Sitähän se on. Sama kuin alkuperäisessä ProVarissa. LavaTube on PoorVariksi suunniteltu.
ProVari V2 sitten nostaa tuon rajoituksen 3,5 ampeeriin, jolloin se on parempi Dual Coilien kanssa. Ei se sen kummempi juttu ole, vain suunniteltu rajoitus pitämään vehkeet kunnossa.
Itse en Dual Coileja käytä, 3 ohmin kartot on toimineet mulla nyt hyvin. Niissäkään ei ole ollut tarvetta nostaa jännitettä yli viiden, yleensä se on 4,8 ellei alle. Alkaa polttaa suuta Bogen höyryt jos menee tuon yli...
On se sen verran kummempi, että siitä kohdasta ylöspäin, jossa Dual Coil (MDCC) alkaa pöhisemään vähääkään kunnolla, rajoitus on 14.5 wattia eikä 3.5 ampeeria. Tämä on jätetty mainitsematta Provapen sivuilla. Rajoituksen käytännön merkitys on sitten eri asia, ja aina henkilökohtainen näkemys. Minusta tuo rajoitus jättää tilaa tehokkaammille modeille, ja tietenkin myös ProVari v3 päivitykselle, arvatakseni.