Mulla pelitti tuo Versan topcäppi kuin unelma. Odottelen tässä uutta Versan putkea+nappeja niin testaan uudestaan asian...aikaisempi meni vaihtojen yhteydessä.
Printable View
Pannaanpas tälläinen makusteltavaksi:
http://i39.tinypic.com/2wrgad5.jpg
Minun Misterini imuputken alaosasta hiottiin pois 4 sadasosaa. Ilman kulku helpottui, vieläkin pukkaa silloin tällöin palanutta mutta nyt on paljon helpompi puhaltamalla tunkea ilmaa tankkiin. Korkkia ei tarvi availla enää.
Piti eilen tehdä MISTeriin uusi mesh setuppi sillä välin kun pizza oli uunissa, eli aikaa oli vain 20 minuuttia.
No, jotenkin vissiin rutinoitunut jo tähän laitteeseen, kun uuninluukku kolahti kiinni, niin setuppivermeet esille -> MISTerin purku -> pesu -> uusi setuppi -> kasaus -> tankkaus -> tavaroiden siivous ja aikaakin jäi vielä 5 minuuttia! :D
Tulipa tehtyä toinen vaijjerisetuppi koskaan, nyt misteriin. Hitto ku oliki helppo, meshin kans menee aina se oma aika että saa mallattua kohdilleen.
2mm vaijeria, tohotusta, vähä meshiä koristeeksi ja avot. Eikä tartte sisäänajaa setuppeja tällä vaijerilla, toimii heti niinku pitää.
Pitää vähän testailla jääkö pysyvään käyttöön vaijeri tän kans.
Millon mistereitä tulee taas saldoille? Eikö niitä tässä alkusyksystä pitäny tulla.
Syyskuun 1.-2. viikolla toivovat saavansa myyntikuntoon.
Tuli tuosta MISTerin drippauskäytöstä mieleen sellainen juttu, että eikö tuossa muodostu ongelmaksi se, että pahimmassa tapauksessa tiputetut tipat menevät sukkana ilmareiästä sisään? Onhan siinä coili edessä, mutta äkkiäkös siihen alle sen verran lammikkoa tulee. Kiinavehkeistä Vision Eternityssä oli tämä kyseinen ongelma, ja ilmareikä juurikin siinä coilin alla.
Pienoinen ongelma, mutta ei ollenkaan niin suuri kun luulisi. Multa losahti muovitankki reissussa ja käytin sitten loppuillan tuota normi imuputkea dripperinä. Ihan hyvin se pelitti. Vissiin se imu sitten poistaa tuon nesteen siitä ilmareiäsrä, koska pakkohan sen on korvausilma siitä reiästä ottaa. Pari kertaa taisin illan aikana puhallella röörin puhtaaksi, joten e ihan mahdoton ongelma muodostunut :)
Toi dripperiputki näyttäs omaan silmään paljon paremmalta jos tuota ohutta putkea ei olis lainkaan, vaan 510-tipit menis suoraan tuohon leveään kohtaan kiinni. Onko tuolla pituudella joku toiminnallinen merkitys?
Pituutta laitettiin sen takia ettei höyry olisi liian hottia, varmaan lyhyempikin riittäisi tosin.
Joko on myyntiintulopäivä selvillä?
Ei, noin 10.päivä ensi kuuta tiedetään paremmin.
Pitkän tauon jälkeen setup 1,5mm vaijerilla ja kokeilin ribbon kanthalia 0,4x0,1 3/4 kieppiä, toimii loistavasti.Silicalla wingnuts premium Gummy Bears maistui pahalle, mutta tällä setupilla löytyi uusi ulottuvuus tuohon nesteeseen.Kun pari setuppia paloi poikki pulssittaessa, tarkistin rullan kyljestä laadun niin sehän oli mallia D, onneksi oli Arizonasta ostettua ribbonia varastossa,sillä tuli laakista toimiva.Tekeekö tuolla D-mallin kanthalilla yleensäkään mitään?
Mulla on tuota D kanthalia ollu aika paljo käytössä ja kyllä se toimii. hotspotissa ja jos on liian kireelle vedetty niin napsahtaa helpommin poikki.
Muuten kyllä pelittää mutta hiukan huonompaa vaan kestoltaan.
Tuleeko uusissa mistereissä olemaan jotain päivityksiä vanhoihin nähden? Pysyyko hinta samassa ku edelliset?
Nyt kun on paremman puoliskon hyväksyntä ostaa tän hintanen peli, niin alkaa itteä jänskättää että painanko sitä "maksa nappia" kun aika koittaa?
Kallein vapolaite tähän mennessä ollu n. 50e arvonen, mutta misteriä olen himoinnut jo aika kauan.
Saahan siitä omat takas jos ei nappaakkaan.
^Ego-t:n, mega dual coilien, bogejen, lavatuben, gus22+aga-t2:n ja protankin jälkeen misterin ostaminen ei oo harmittanu sekutiakaan. edellisestä satsista ostin. välillä on kyrsiny ku ei meinaa setupit onnistua, mut kyllä niistäki päivistä yli pääsee :F
Larma, tsekkaa meidän kaupan sivujen uutiset kohdasta, siellä näkyy noita muutoksia edellisiin.
Väittäisin että misterillä pärjäät aika pitkälle, kunhan muistat että nämä on rumia ja painavia ;) Mistereissä näkyy myös käsityön jälki, naarmuja ja klontteja näissä on aina ollut. Toisaalta tämmöinen kokorosterinen rauhanturvaaja ei hajoa eikä vuoda, ja kestää varmasti isältä pojanpojalle.
Ei mua kiinnostakaan blingblingit, misteri vaikuttaa semmoselta jokapaikan höylältä :)
Hyvä että pienennätte sitä ilmareikää, se onkin ollu ainoa miinus mihin oon törmänny näitä lukiessa, kun itse tykkään pienemmästä ilmarööristä.
Eikai siinä, rahat on jo tilillä, nyt sit ootetaan millon tulee myyntiin.