Mulle tuli torstaina "tilaus lähetetty" sähköposti mut ei vielä oon näkyny postilaatikossa.. Onkohan itella kusettanu multa kännimodin?
Mulle tuli torstaina "tilaus lähetetty" sähköposti mut ei vielä oon näkyny postilaatikossa.. Onkohan itella kusettanu multa kännimodin?
pistä viestiä jossa esim tilausnumero, nii selvitetään
Ach. Tuli eilen ni en ehtiny laitteleen. Kiitos taas palvelusta!! :)
Kiitos taas loistavasta palvelusta! Nilkka paketissa kun oli menoa niin pidit liikkeen auki että pääsin käymään :) tulihan turistua taas ja samalla myytyä vamo aloituspaketti iudelle höyryttelijälle.
Ja kiitoksia blade modista testiin.
Testailen tässä sitä ja koitan jtn turista kuvien kanssa tänne kun tuo kamera ei meinaa näkjään toimia läppäristä. Kovaa ainakin tulittaa!!!
tääs olisi vähän kuvia ja käyttö kokemuksia muutamalta tunnilta tästä
Blade modi 18650 akuille | ARIZONA HÖYRYT
kiitoksia jussille.
todella kevyen tuntuinen laitos ja verrattuna k100 tulittaa vähintääkin kohtuullisesti.
modihan toiminnaltaa on liukukytkin periaatteella ja kokoa on siis 18650 verran
todella mukava käyttää ja tulittaa jokakerta.
hassu tuo modin kärki joten helmalliset clearot ym sopii ulkonäöllisesti hyvin
täsä kuva evodin kanssa Liite 7991
tosiaan täysin mekaaninen modi.suosittelen itselle kyllä käyttöön juuri tuon evodin kanssa.
tässä vielä lisää kuvia.videorevikkaa en pystynyt tekemään kun läppärinkamera ei suostu toimimaan :/ yritän kyllä myöhemmin uudelleen videoida tämän
Liite 7992Liite 7993Liite 7994Liite 7995
kiitos Terolle ja paranemisia
Onko toi 0.3 kanthal A vai D laatua?
A
Sittehän sitä lähtee tilaus tänne kun vaimo vielä nukkuu :D
kiitti, tullutkin viikonloppuna kivasti tilauksia
Sähkötupakka, esavuke nestepaketti | ARIZONA HÖYRYT
onkos kukaa kokeillu tollasta pakettia tilata, onko noista tiivisteistä mihinkää vai onko jotai kiinan kamaa?
Puolanmakuja ovat. Kaikki minttu- ja mentholmaut on helppoja itse tehdä. Myös mansikka, energiamaut toimii hienosti. Vaikeammat eli tupakka, purkka ja pinacoladat ihan varauksella.
Just vetelen kaapinpohjlata löytynyttä pinacoladaa 10% suhteella. Aivan tajuttoman hyvää pitkästä aikaa
Jeps, Inaweran tiivareita ovat, aika kiva hinta, eikös. Mielellään toivomuksia jos haluatte muutosta pakettin.
Noista inan tiivareista kyllä saa hyviä nesteitä 10-15% perusmakuja,mentholit ja limet 5-7% ja tinos milabon aineita 5-7% aikas hyvät ohjeet noille. J sweeteneriä kannattaa muös laittaa hedelmien kanssa ainakin
ma illalla tilattu, tänään oli tullut postista.. oli vähän skeptiset fiilikset tämän threadin perusteella mutta kaikki tavarat tuli kuten pitikin
ikävä sanoa mutta 99.9 rossaa tilauksista on seuraavana päivänä ja oikein perillä, toki virheitä sattuu, mutta tuntuu moitteet tulevan kilpailijoiden piiristä, so. niistä jotka siitä jotain hyötyvät. Jos jollakulla on toivomuksia, niin otan mielihyvin yv:nä niitä vastaan. Useissa tuotteissa kuitenkin parhaat hinnat ja varastot! Ja valikoimakin lähes 400 eri tuotetta, mutta no hätä, tää onmulla eläkeharrastus ja tevetuloa turisemaan myymälään ja kaffeelle. Huomenna oon paikalla vasta iltapäivällä. Noh meillä kaikilla kauppiailla on o gelman tuo itella, joka näin kesällä varsinkin fuskaa.
vamot v3 kivassa tarjouksessaI 45 ekee
Hienosti ja vaivattomasti hoitui asiakasta ajatellen väärän tuotteen vaihto. Kiitoksia venemies.