Tuttuu kans toi lappiin ajo ku kittilässä asuin. Melkeen kannattaa lähteä iltakymmeneltä ajamaan ni saa ajaa rauhassa.
Eiks ketää ala jo ärsyttää mun avatar? No ei sit, antaa vilkuttaa :P
Printable View
Tuttuu kans toi lappiin ajo ku kittilässä asuin. Melkeen kannattaa lähteä iltakymmeneltä ajamaan ni saa ajaa rauhassa.
Eiks ketää ala jo ärsyttää mun avatar? No ei sit, antaa vilkuttaa :P
Niin mikä on paskana, ainut kossu pulloinneen lattialla rikki ja nuolet siitä?
Mistä vakkareista alotetaan?
-kalsarit (vaihdetaan toki kuukausittain)
-Sukat (vaihdetaan toki kuukausittain)
- Vaimo (yritetään vaihtaa kuukausittain)
-Auto (vaihdetaan noin viidenkymmenenvuoden välein)
-Lapset (ei voi vaihtaa)
-Appi&anoppi (lue ylempää)
-Työ (sama jo 8vuotta,perkele jotain pitäs asialle tehdä)
-Työkaverit (vittumaisille hankittu jo kenkää)
-Minä itse (ansaitsen varmaan kaikki edelliset)
-Höyrylaitteet (vaihdetaan lähes päivittäin)
Terkkuja vaan Kiistalantielle :)
No älä ny ittees ota :D...
Jos nyt niin saatanan tarkkoja ollaan perkele, niin vakionopeudensäädin on paskana!
Tajuutko ny, hä??
on vain sitäki tietä tullu kuljettua :cool:
Vikaa viedään...
Ja vähän väskää ja panettaa, no ei voi mitään.
Hyvää yötä!
http://www.youtube.com/watch?v=n82OPje7SHk
Noh noh, ketä ottaa itteensä, emmää ainakaa :confused:
Nopeuden säädin ei oo paskana mutta matka vaan on VITUN pitkä kolmen lapsen kanssa, sitä sä et vissii ees ajatellu?
Ja ei, ei tarvii kertoo et "pitääks sit mennä", kyllä pitää.
Maanantai iltana kotiin ja sit Ti aamuna töihin, kyllä perheen mies tekee tämän kaikki perheen mukavuuden eteen.
Thats Life, turhaan itsekin inisin kun tiesin.
Mut krok, se tää ketju oliki :eek:
MItä helevettiä kaikillako meillä on akat lapista? wtf.
Kohta pitää kyllä vaihtaa :D
kahenkympin päivitys ;P
Finlandia, ja vedellä jatkettu, muija nukkuu, ja minä ryyppään
Huhhah hei, ja kapallinen perunaa, ja pieru kaupan päälle :beer:
Viikonloppu alkaa vaihtamalla setupit ja samalla voi vetästä pikku kännit? Elikkä Diablon ja Taifunin setupit vaihdettu, jokunen Sandels ja blörö menny.
Seuraavaks vuorossa olis Spheroid ja muutama Phoenix juomaks näille varmaan MacLaren skotti, voi olla et jää smokit ym. ilman setuppii illan aikana :confused:.
Vahingossa punkkua ja jallukolaa :rolleyes:
kyllä!!
No on tää ny niin väärin. Vodkat loppu !
Carlsberia vaan jälellä :(
korkeintaan lisää 60% votkaa, salmiakkikossua ja kaljaa :D
hellurei ja hellät tunteet
Kai se on sitten poijjaat selvillä että jos haluaa kaiken irti alkoholista niin viinaa sen verran että tuntuu ja sitten jatketaan kaljalla ja jos on vahvempaa kuin kolmonen niin pari vesituoppia ei haittaa välissä.
Ja jos kaveri(t) meinaa sammua tai muuten vain lopettaa leikin kesken niin sitten voidaan ottaa pari kunnon yömyssyä jos tarve vaatii ;)
Piti postimerkkejä mennä ostamaan kaukaiselta R-kipsalta (matkaa 30 metriä, jaksoin just ja just kävellä). Kainaloon tarttu muutama pintti Karhua ja kansanterveydelle annoin muutaman euron. Jäi sillä reissulla postimerkit ostamatta.
Ekan pintin tuhottua muistin ne fucking merkit ja kipin kapin ärrälle. Kello 5 vaille iltayheksän. Kerkesin, ja nyt liimailen merkkejä innoissani.
Leikitään että tää postaus on tehty 12-15 tunnin kuluttua :p
(Yläkerrassa kyllä taas semmoinen riehuminen oli päällä että meinas mennä hermot ja korkki aueta)