Karvojen poistoon liittyvää asiaa :)
Liite 32888
Printable View
Karvojen poistoon liittyvää asiaa :)
Liite 32888
Emmä vaan tajua mikä tässä on ihmeellistä? Ihmiset on jo kauan ajellu karvojaan, jopa miehet[emoji3]
Lisää skumppaa!
Kukaan ei ole kuullut immacista, vai mikä se nyt on. Karvat putoaa kuin havut joulukuusesta loppiaisena
Tarkoitatko alopeciaa?
Immac on nykyään Veet :)
Aijaa🤣
Ei pipa lentäny, vielä :hatsoff: Yöllä alkaa kai kunnon myräkkä ainakin täällä pohjosissa :eek:
No en itse asiassa minäkään oikein ole koskaan ymmärtänyt paljuilua vaan oon sanonut niitä perseenliotustynnyreiks kun kännikalat ahtautuu paljuun huutamaan ja noh, perseitään samassa astiassa liottamaan :lol:
Mutta sellaisessa hiljaisessa paljuilussa on tunnelmaa, varsinkin syysmyrskyssä tai talvella kelkkailun jälkeen on ihana olla kaulaa myöten lämpimässä vedessä ja kuunnella tuulen huminaa tai pakkasen napsumista. Ja jos palju ei ole täynnä kännikaloja voi paljussa kellua äksänä ja tuijottaa tähtiä :love: Se on meditointia!
Keskustellaanko myös hampaiden harjaamisesta, korvien puhdistamisesta, kulmakarvojen nyppimisestä ja kynsien leikkaamisesta/viilaamisesta vai mikä juuri siinä karvanpoistossa näistä hygienia ja kauneustoimenpiteistä kiehtoo? :lol:
Jaa veeti, iskee puskan kimppuun kuin nippu virolaisia teiden varrella. Jätkät on parturoinu teiden vieruksia jo vuosia, meillä olis näitä pakoloisiakin mokomaan hommaan ja muita työttömiä. Kukahan prkl tästäkin rikastuu?
Olen tässä etsinyt ns töitä, täytyy rehellisesti sanoa, ettei kokemusta arvosteta. Kokevat sen uhkana, mikä tietysti on ihan totta, kun näitä ns työnantajia on katsellut:laugh: toistan kehotukseni, lyhentäkää/pyrkikää pois lainoistanne! Kohta sataa paskaa oikein kunnolla!
Onhan se paljussa kiva istuskella ja kerätä ryppyjä perseeseen.
Ajattelin jos kävis kokeilee cryo-paljussa istumista joskus. Säästyis vähä aikaa ku muutama minuutti vaa kestää.
-120 astetta ja varmaan aiwan wonderful.
Jossain oli -175, kyllä se pikkusen terästi, eikä huono kokemus ollenkaan. Mitä nyt järjetön vitutus koko hössötyksestä, mutta se unohtu, tai jäätyi:thinking:
Ainiin, nyt loppu höyryttely. Helvetti 7+v mokomaa, en ole ikinä ollut kykenevämpi mihinkään, kuin röökit jäi!! Se oli kuin uusi elämä, ja olikin.
Aikoinaan annoin itselleni oikeuden polttaa sikareita, ei tullut toteutettua. Joskus.....helvetin kauan sitten, olin jonkinverran tietoinen sikariharrastuksesta, joten joskus, ehkä, jos olen elintasollani sikarin arvoinen, kulutan sen.
Olen 100% ainoa, jolla on romeo ja Julia hunajaa, edes ollut, ikinä
huono hetki, johonkin?
.
Hekumoin taas eilen ajatuksella, että nukun pitkään tänään ja paskan marjat[emoji38]
Kissat herätti kuudelta ja annoin ruokaa niille, nukuin vielä hetken, mutta ne tuli sitten purisee ja leipomaan mua☺ toinen myös pesee mun tukkaa ja naamaa.Ei siinä voi hermostua, se on niin hellyttävää.Ulkona on ainakin ihan paska keli noh....tänään vois olla löhöily päivä, onhan sentään vapaata.
Kuin myös. Eilen saavutin hillittömän nuhan vaiheen - aivastelua, silmät vuotaa, nenä vuotaa - ja oli todella sairas olo. Toisaalta yö meni melko hyvin eli henki kulki eikä ollut pelkkää kakomista.
Tänään olisi vielä vieraita tulossa yhteen tapahtumaan. Pitää yrittää pitää ne poissa meiltä etteivät sairastu.
PS Miru, oletko kokeillut hillottua inkivääriä makeisena? On muuten tosi hyvä "kurkkupastilli" flunssaankin.
.
Ei ole ikinä ollut mitään ongelmaa, perin omituista sanoisin[emoji848]
.
.
No hyvä jotta selvisi[emoji846]
.
.
.
.
Ihan mahtava idea[emoji2]
Mulla on niin vit** tylsää nyt niin taidan avata skumpan[emoji848] jotain iloa tähän iltaan....
.
.
Tästä tulikin mieleeni, että olen alkossa yrittänyt tutustua kuiviin skumppiin, mutta pitää ihan ajan kanssa tutustua.Shamppanjaa haluan kokeilla joskus.Löysin kirjakaupasta hienon alan kirjan mutten vielä ostanut sitä.
Ajattelin ostaa viinitelineen, myyjä sanoi että skumppia voi myös laittaa niihin.Mä pääsen hienostelee[emoji23]
.