Oli se mulla esillä toissailtana ;)
e. Vittu ukkohan muutti, eikö niin? mulla tais olla vanha osote :( Eiköhän se jamal löydä silti ;) Huutele kun tulee [emoji8]
Printable View
Mäkin olen täällä vaatteiden alla jo valmiiks alasti.
Kappas, tajusin ekaa kertaa mitä SVK:n avatar-kuvassa tapahtuu. Olen aina kattonut, että siinä roikkuu joku pupu jaloista katossa ja ikäänkuin pyllistää kameraan päin, samalla yrittäen käsillä ja korvilla pitää yläkroppaa ilmassa. Kekkasin kyllä tarkemmin katsottuani mikä otus siinä tarkalleen on. Liekö Histamiinista puhuttu täällä, kun oli kielen päällä.
Ihan normaalit asiat kuten katosta roikkuvat puput. Terve ja tasapainoinen mies. Kerran se on varmaan beer gogglessien läpi joksikin tulkittu ja jäi elämään. Tietty jos olisi kiinnostanut asiaa sen pidemmälle pohtia niin liekö olisi roikkuvasta pupusta tullut kommenttia ainakin yhdestä suunnasta. :thinking:
Pitää tuosta tankotanssista vielä sanoa että se ei ole mikään naurun asia, ihan käsittämättömän upea ja käsittämätöntä VOIMAA ja notkeutta vaativa laji. :o
Kyllä tuon viiden minuutin setin aikana lähtisi henki kaikilta peruspunttimimmeiltä ja äijiltä, unohtamatta tietenkään sitä että kukaan ei kykene edes tangolle hyppäämään suorilta niin että siinä pysyisi.
Edit. Kisoissa nuo liikkeet vedetään 3 metrin korkeudella. :eek:
https://www.youtube.com/watch?v=C1-9qBht8d8
Eikös aika monet muikit käytä korkkareita ja minihamosta mennessään baanalle? Eikä ikäkään ole este..ainakaan mun tapauksessa, senkin voi tehdä tyylikkäästi näyttämättä horolta..ei se mikään uus juttu ole? En oo kyllä korkkareilla piikannut :D
Jaahas..kotiriita tiedossa :D
Minä katson pimeässä urheilustrippausta :p
Nyt se telkkari MTV Sportille, tulee Real Madrid - Atletico Madrid. Me kannustamme sitten Atletia.
Pervot tiirailemassa....
Sima on laittautumassa keittiössä 10 l ämpärissä, poika huusi " jaahas, kiljut käymässä " kauhea pettymys kun olikin simaa :)
Oli ihan pakko tarkistaa wikipediasta, suora kopsu:
Sima on tunnettu myös useissa muissa kulttuureissa, kuten antiikin Roomassa, Egyptissä, Assyriassa, inkoilla ja asteekeilla, joissa sitä käytettiin sekä juhlatilaisuuksissa että uskonnollisena juomana. Lisäksi simaa juodaan jonkin verran Ranskassa, Irlannissa, Unkarissa, Saksassa ja Australiassa
Eli nou hätä, Charunin vappu on täten pelastettu... :D
Seuraava pulma sitten onkin, että millä nimellä sitä simaa siellä ranskassa sitten saa. :D
Toisekseen myös ongelmia saattaa aiheuttaa meikäläisen ranskankielentaito, joka pohjautuu Lady Marmeladen, The Crashin Lauren Cought My Eyen ja American Horror Storyn mielisairaalassa soineeseen Dominiqueen. :lol:
On tää nyt, kun aikuista miestä pitää auttaa tälläisessä asiassa. :rolleyes: Google kääntäjä on keksitty, ja käänsin jopa sinulle valmiiksi lauseen, jolla voit tilata ravintolassa simaa. ;)
Tuon alla olevan lauseen kun opettelet ja sanot sen paikallisessa ravintolassa tarjoilija neitokaiselle, niin eiköhän ala tapahtua:
vous avez de beaux seins, je peux les toucher si vous voulez
Vahvasti haiskahtaa ansalta, kun ei tuossa kertaakaan mainita googlen tarjoamaa hydromeliä..? :thinking:
:eek:
Edit. Sainpas käännettyä tän luurin kanssa googlen avustuksella, mutta ei tuossa silti simasta ollut mainintaa. :D
Pitääkö sen olla "vous avez de beaux seins, je peux les toucher avec hydromel si vous voulez"? :confused: