No siis pitää huoltaa 3 viikon välein jos haluu että ne pysyy jossain kunnossa ja maksaa 70-80e per huolto. Siinä sit saa maata 1,5h paikallaan. No yleensä nukahdin kyl että tavallaan rentouttavaakin, mutta silti. EI. EIEIEI enää
Printable View
Toi bebantteeni on tosi hyvää niinkuin histamiinikin sanoi esim.kesällä toimii hyvin huulirasvana ja miksei muulloinkin.Käy kaikkiin pikku nirhamiin ja kuiviin kohtiin jnejne
.
http://www.terveys.org/wp-content/up...c40f127491.jpg
Mitä uusia liikuntaharrastuksia sulla on? Joo tuttua tuo että alkaa värkätä jotain muuta ja sit huomaa ettei tajuu enää yhtään mitä jaksossa tapahtuu, nykyään oon oppinu jo etten ees koita kattoo tässä mielentilassa :D
Älä muuta sano :rolleyes:
Ahaa eli sama kun mä ostan jotain ja joku kysyy paljon maksoi niin sanon et oli alessa[emoji16]
Niin siis aloitin vesijuoksun 2 krt viikossa, koska nivelet tykkää siitä ja mä[emoji3]
Mä myös teen nyt lihaskuntotreenejä 2krt viikossa ihan kotona, kun ei rahat riitä salille ja en kyllä pysty käsien kanssa enkä SAA nostella mitää painavaa.Mulla on monia käsipainoja, kuminauhoja, stepperit 2 korkeutta joilla jumppaan, teen kyykkyjä jne...sit käyn vielä lenkillä kerran viikossa peruskunnon ylläpitämiseen.
.
.
Varovasti niiden pippelikarvojen ajelun kans sit.
Yhdellä kaverilla oli ajelusta johtuen hengenlähtö hyvin liki, lähti "vaan" kivekset ja esari. Pikku vekki uudesta terästä kasseihin, jokunen päivä myöhemmin lähti kilpparit turpoon oikeen kunnolla, lanssi paikalle, lujaa sairaalaan, verenmyrkytys...
Onko sillä rumuudella väliä jos on muuten timanttinen[emoji8]
.
Jaaha, täällä on muumit irti! Pakko avaa tonkka, jutut on niin sopivia:laugh: Jotenkin on semmonen fiilinki, jotta olette oman mukavuusalueelle ulkopuolella:thinking:
Ai no en mä ole ainakaan ja huomenta vaan[emoji3] kaikki on jollain tavalla pervoja ja ei se ole huono asia, sitäkin on niin monenlaista.Pedofiilipervoja ym ei tarviikaan ymmärtää[emoji849]
Se mitä kaks aikuista tekee keskenään kun molemmille sopii oli kuinka kinkyä vaan niin en nää siinä mitää ihmeellistä[emoji848]
Toki jos tykkää vetää lähetys saarnaajaa vuositolkulla pimeessä niin anti mennä.
[emoji1]
Uusi ilppi asennutettu.
Edellinen toimi aika moitteetta ilman korjauksia 12 vuotta, jos tämä pääsee suunnilleen samaan, niin hjuva.
Koirien matokuurin aika, ennen syötetty sellaista tahnaa, nyt ostin kokeeksi pillereitä.
Paketista poimittua: Tutkimukset osoittavat, että tabletit ovat maittavia ja 9/10 koirista ottaa tabletit vapaaehtoisesti.
Meillä 3 koiraa, ja saa arvata kuinka kaikkien kanssa kävi... :D
Tää on kyllä oudoin juttu mitä olen lukenut...
Liite 32881
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/09...e9af9_ul.shtml
Taisi äsken olla tän kesän viimeiset grillaukset, niin et tarkenee ulkona syödäkin... Lopputalvi sit pitää nauttia grillaukset sisätiloissa :)
Tsup :cheers:
Tsssiiiiih
Tsup!!!!
Mikä ääni siitä kuulu, plop?
Enemminkin suhinaa[emoji16]
Laitoin just sumpit pihisemään :P
Minä juon tiramisun maidolla ja jäillä ja painun paljuun tarkkailemaan alkavaa syysmyrskyä, pitää varmaan pistää pipo päähän :D
Tänään aivasteltu kohtuudella, nenä kutissut ihan hitosti ja nyt nokka tukossa[emoji849] oon muka tulissa kipeeksi mutten tulekaan, jos hyvin käy.
Mä en ole koskaan tajunnut tota paljuilua, mökilläkin piti naisille palju laittaa. Oli siellä kyllä äijätkin ja kaikilla oli muka niin mukavaa:confused: ja kohta kaikki parveili ympärillä, kun pistin saunaa tulille:laugh:
Vuokramökki, ei oma, huom.
Eikö kukaan enään jatka karvojen poistosta, just kun aloin aiheeseen syttymään:(
[emoji23] onko sulla karvojen poisto fetissi?