Oulu on perämeren peräaukko ;-) Ja ihan autenttisen hajun kanssa, ainakin kun viieksi kävin...1996
Printable View
Oulu on perämeren peräaukko ;-) Ja ihan autenttisen hajun kanssa, ainakin kun viieksi kävin...1996
...ahaa... No ei se sitten taida olla mikään päivän urakka ja matkailukohde :lol:
Sellutehdas täällä silloin tällöin tuoksahtaa, mutta se on tuttu haju kun Pirkanmaalla Valkeakoskella kanssa haisee välillä. Ei varmasti haise Oulussa enää niin törkeästi mitä vuonna -96, kun Valkeakoski haisi ihan JÄRKYTTÄVÄLLE noihin aikoihin, muttei enää nykyään kun on ilmeisesti tekniikka kehittynyt sellutehtaissakin. Vaikea kyllä ymmärtää miten ihmiset on pystyneet asumaan sellutehtaiden lähistöllä ennen vanhaan, meinasi kakarana taju lähteä Valkeakoskelle uimahalliin mennessä.
Mä nyt mihkään vapuks jouda prkl..ja se rotikka söis mut, koska tuoksun kissoille ja sit mun lapset jäis äidittömäks...kai toi rotikka on koiruus? :D vattu kun tällä mobiililla ei saa nuita hymiöitä.
Rotikka = Koira merkiltään Rottweiler
Ja sen parhaat kaverin on kisuja + muksut
Kyllä meille mahtuu iso pirtti ja paljon lääniä
Saisit Rouva äSSäStä apulaisenkin
[emoji106] [emoji123] [emoji106] [emoji173]
Oon mukana vaikka väkisin [emoji106]
Patrikki laitto kuvansa whatsäpillä, ajattelin jakaa sen kanssanne :
Liite 22002
Eikö täällä saatana enää salaisuuksia pidetä X-(
Voi pökäle!! nukahdin sitte sohvalle tunniksi! ei tuu illalla uni ei...simat on laitettu tulille, 8 litraa tuli tehtyä.Hmph...keskimmäinen kolli eli kaksosista 13 min nuorempi huomautti, että vietän HIRVEESTI aikaa täällä! jaa..en ollut samaa mieltä :)
Ne ei nuo jotkut ymmärrä kun keski-ikää lähestyvä naishenkilö höyrähtää. Jotain mutinaa on mullakin kotona tullut, mutta en kerennyt kuuntelemaan kun olin foorumilla.
Miruko meinasit raksa-alalta kosmetologiksi?? Aikamoinen alanvaihdos :D Mä en itse asiassa tiedä, mitä kosmetologit tekee muuta kuin ihonpuhdistuksia ja tv-esiintyjien naamoja.
Pakkelia naamaan naisille ja miehet on kun kirveellä veistettyjä?
Ennen wanhaan oli sanonta, että "Talvella töissä Linnanmäen vuoristoradan jarrumiehenä ja kesällä liikenteenlaskijana välillä Utsjoki -Kevo."
Heitän mielestäni myös ihan hauskoja vitsejä, mutta nuoriso on eri mieltä " mutsi hei, vanhoilla on hyvät vitsit vain omasta mielestään " onhan nuo joskus ainakin yrittäneet nauraa mun jutuille :) tämä mun nivelrikko käsissä on pakottanut ammatin vaihtoon..ei kykene enää kanniskelemaan mitn painavaa ja kaikki piikkaus hommat etc..no way.Siitä on ihan lääkärin b lausunto ja työeläkelaitos myönsi uudelleen koulutus mahdollisuuden.Aika moni tuttu myös hämmentyi tulevasta ammatista, mutta kun mulla on se toinenkin puoli, ulos kun lähdetään likkojen kanssa niin olen ainut kellä on korkkarit ( väh.8 cm korot ) ja minihame päällä js bling bling koruja :D
Nyt tuli korvamadon tilalle sellainen,että verkkokalvolle paloi mielikuvitus näkymä :crying:
mitä se Antti höpäjää :D
Mitenkäs tuommoinen pikkutarkka sutiminen tuon nivelrikon kanssa, voiko siitä tulla ongelmia?
Harvapa nykyään on samalla alalla koko ikänsä. Itse asiassa harva on edes töissä koko työikää, kuka mistäkin syystä. Olen minäkin kerennyt pari tutkintoa opiskella. Nykyhommat menettelee mutta ei voi tietää, miten kauan pälli ja fysiikka kestää.
Jahas, nyt joku tappoi foorumin oikeasti 10 minuutin ajaksi :thinking:
Piti käydä laatimassa Jackpot lottoon voittorivi.Pelata kiekka bingoa ja tehdä illaksi keno. Sillä välin jo automatic uloskirjaus heitti pihalle.
mulle tuli puhelu ja lensin pihalle foorusta.
Oli varmaan täräyttävä puhelu. Anttiko se siellä soitteli, että laittaisit korkkarikuvia tulemaan?
PS Fysiikasta puheenollen seisoin tänään toimistolla varmaan 3 tuntia. Siis versus tuolissa rönöttäminen. Ja on kyllä huomattavasti parempi jopa niskalle tuo työasento. Siitäkin huolimatta pakko ruveta jumppaamaan.
[QUOTE=SVK;560993]Mitenkäs tuommoinen pikkutarkka sutiminen tuon nivelrikon kanssa, voiko siitä tulla ongelmia?
Harvapa nykyään on samalla alalla koko ikänsä. Itse asiassa harva on edes töissä koko työikää, kuka mistäkin syystä. Olen minäkin kerennyt pari tutkintoa opiskella. Nykyhommat menettelee mutta ei voi tietää, miten kauan pälli ja fysiikka kestää.[/QUOTE ] saapi nähdä miten kädet kestää, ainakin uusi lääke on auttanut hyvin kipuun :) kosmetologithan tekee paljon muutakin ja aika moni on yrittäjä, myös myynti tehtäviin on mahdollisuus esim.kosmetiikka firmojen tuotteita sinne ja tänne.
Tuokaa haitari,niin soitan taksin. En ole Mirulle soittanut :)
Jasso oli tehnyt salapoliisin työtä :thumbup:
Tämähän on luksusta jos töissä pääsee edes hetkeks istuu, varmaan se 7h kävellen / jaloillaan yleensäkki ni alkaa jossai vaihees jomottaa :) onneks on kunnon työkengät
Siskontyttö soitti :)
Ainakin yksi meikkaaja/kampaaja/kosmetologi kirjoitti joskus että joutui luopumaan tankotanssista (siis sen urheilumuodon :D ) kun ranteet alkoi reistata eikä se ilmeisesti käy päinsä jos ammattissaan jatkaa. Varmaan tuo korostuu ammatikseen meikatessa tai kampaajilla, kosmetologeilla kun suurimman osan ajasta se työasento on alaspäin. Tosin kosmetologit kai tekee meikkejäkin melkein kaikki?
Ei ookkaan tullut käytyä aikoihin kosmetologilla, pari päivää sitten kyllä googlailin kosmetologeja Oulusta. Hjeronymus-hoitoa tekisi mieli kokeilla. Tai sitten tilaan hapot itse jenkeistä Paula Begounilta... AHAa, ahaa. :D
Tankotanssia.... 😋
Vakavammin. Luulis että ranteet on meikkaushommissa jonkinmoisella rasituksella kaiken aikaa.
Johan toi työnteko pitäisi lailla kieltää :D varmasti jokainen duuni aiheuttaa vuosien saatossa jos jotakin, tosin liikunnasta saa apuja ja onhan se ennakoivaa kehonhuoltoa kun ajoissa alottaa.Tosin tuon nivelrikon syntyyn en itse olisi voinut vaikuttaa.
Ei taida tietää missä minä asun :rolleyes:
Osoitteen vuotajaa rankaistaan näin http://i.imgur.com/XMTgv3M.gif