Mulla jäi tuo heppahulluus päälle ja varmaan ratsastan vielä seitsemänkymppisenäkin. :D Mun kaverilla oli joskus kasvattina orpo orava, oli kyllä mieleenpainuva kesäloma kurren kanssa. <3
Printable View
Olen sovitteleva ja diplomaattinen luonne kyllä...paitsi jos mun päälle käy joku..sellaiset ignooraan täysin..ei vaan jaksa, riippuu tietty tilanteesta.
Nyt kunnolla sitä ot:tä, onko forkalla Rc-ketjua?? En oo kännyllä alkanu ettiin ku kone ei pelaa, Toas ja Soneran netti... Prkl.. Sitä vaan että harrastajia Tampereelta ois kiva jututtaa, kiinnostaa laji kovasti mutta ei ole välineitä niin jos lainaksi vaikka sais tms...
Saas nähä muuten saako unta kun on nyt elokuusta asti nukkunu syränkäpysen vieressä ja nytte pitäs joku itekseen pärjäillä. Ja ennenkö kukaan voivottelee, olen edelleen varsin onnellisesti parisuhteessa :D muunkin kuin G-n kanssa. Jossa nyt myös ehkä uusi rakas Mister 510 nokalla <3
Onhan meillä RC-ketju: http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...eneet-jne.html
Ok, tietty hyvä ohjeistaa ehkä "tuoretta" kyselijää siirtymään selkeän "oikean" langan käyttöön :)
Mitäs tää peppukipuilu on? Kyllä mun rektaali toimii ja voi hyvin :)
Jos viikkoon ei kirjota niin mököttää? En kuitenkaan lopettanut kirjoittamista itkupotkuraivareiden saattelemana?
Liite 21995
Liite 21995
TUPLAKUVAPOSTAUS, BANNI! :lol:
En se minä ollu, se oli tapa :(
Liite 21997
Tää on kyllä niiiiiiiin totta, valitettavasti. :(
Tässähän olisi ideaa. :thumbup: Kuten ollaan viime vuosina liian monta kertaa huomattu, tälläiselle pestille olisi suorastaan huutava tarve.Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Naamapeikko
Eli kaiken maailman gurujen, huru-ukkojen ja polliisien lisäksi foorumille kaivataan vielä official diplomat peacemaker - tittelin omaava henkilö. Toimenkuvaan kuuluisi pelkästään pitää huoli, ettei enää yksikään foorumilainen poistu takavasemmalle mahdollisten "riitojen/vääntöjen" takia. :)
Sit lähtis vaan pois tää "hauska" sivusta seuraaminen. Kuitenkin moni on tehnyt comebackin x pituisen mökötyksen jälkeen.
Ajattelin toivottaa hyvät huomenet, mut silleki löytyy varmaan ihan oma ketju? :lol:
Hyvää huomenta.
Ruuhkabussissa on tunnelmaa. Oispa teleportti.
Ette helvetti ala rääpimään päätänne veljelleni, minkä ulkonäkö muistuttaa erittäin paljon Charlie Sheeniä. Kerhon säännöissä on, että: "ole valmis puolustamaan veljeäsi aina syystä riippumatta". WVS-hallitus päättänyt säännöistä kesällä 2013.
Aamu alkaa A:lla ketjun voisi myös laittaa pystyyn:D
Charlie Sheen ei ole kalju!
Tänään se tapahtui
Jaa mikä ? [emoji13]
Vähän kuin sähkötolpassa lukee "Jeesus tulee oletko valmis?"
Odotin viikon tolpan vieressä eikä tullut kenet haastan oikeuteen ?
Hieman lahkeelle haittaaks se ? [emoji8]
Uralista ammuttu kantoraketti ?
Oon muutaman kasetin ampunut Uralista & Tatrasta taistelukärkiä ei hauskaa puuhaa kun kuski joutuu olemaan hytissä kun pönikät lähtee
Paine aikas kova hytissä kun putkesta irtoaa revipä raksu [emoji83]
Ja eriaihe
Joko aamupahoinvointi on alkanut 😨 ?
Muista kun se loppuu alkaa ne villiajat jolloin ootte Jomppelin kanssa nalkissa kokoajan kuin ajokoirat
Onnea ja menestystä toivottavasti kaikki menee hyvin t:sylikummi ?
Vähän sama asia kuin sillointällöin ilmaantuvan murisevan taistelupökäleen irtaantuminen ihmisruumiista suljetussa tilassa. Paineaalto saattaa iskeä korvat lukkoon.
Suosittelenkin peltor optime III henkilökohtaisia kuulosuojaimia :)
e. Kiitos kysymästä, vointi suht hyvä. Pentti-Irmeli potkii jo ;)
Olen uskonnoton, mutta luojan kiitos kun ässä ja jasso palasitte. :punk:
Onhan tämä "keskustelu" ollut melko laimeaa viime aikoina. Sisäpiirit vaihtui vain toisiin.
Täällä sitä vaan mollataan reipasta rakennusmiestä joka ymmärsi viinin ja leivän päälle. Saatanan porvarit kun ette osaa duunaria arvostaa.
;)
Miten niin mollataan? Ei kai miestä mollata mutta joitain muita asioita.
https://www.youtube.com/watch?v=E-hr4UQ66XA
[QUOTE=Reivi;560781Valtakunnansali, viini ja se leipä vei miehen mennessään :D. Kyltit on btw asentanu joku hihhuli ja mie pesen kyl käteni kaikesta vapahtamisesta ja veroista.[/QUOTE]
Fixed:)
Nyt se on viimeinkin lähellä, todella lähellä. Klo12 jälkeen katsotaan onko asiaa humutusketjuun..
Säännöt eivät vain näytä olevan ihan samat kaikille. Muuta en sano, koska saisin bannia ja itsekin olen saavuttanut kyllästymispisteen tässä metakeskustelussa siitä, mitä saa sanoa, kuka saa sanoa, miten usein saa sanoa ja missä saa sanoa. Tunkin saa pitää sitä haluava.
Kyllä ne säännöt nyt vaan on kaikille samat, ja oman mielipiteen ilmaisemisesta ei ole kukaan saanut bannia.