Ens viikolla alkaa uuden soosin kokkailu myös. Koodinimenä FTC [emoji11]
Printable View
Ens viikolla alkaa uuden soosin kokkailu myös. Koodinimenä FTC [emoji11]
Nooniin viimein pääsi taas koneelle, jesus kun oli taas kiire päivä tehä ei mitään. Kummipoikien kanssa käytiin joulu aiheinen "vaellus läpi ja kyllähän poijjat tykkäs.
Sekin vielä että just tulin saunasta ja vaimolta vielä tarkistin että enkös ollutkin mies kun joku sitä taas epäili :lol: smami ei ole johatus mamista vaan samista, jostain ala-aste ajoilta asti roukkunut mukana :laugh:
E. Kertokaas mulle joku vaihtoehtoinen torrentti sivu nyt kun pb ja sen proxyt on alhaalla, ihan animea aattelin latailla joka ei kuulu sinne tekijänsuoja lain piiriin :D
Eieiei :(
Poliisi pave mä tarvin jonkun torrentti sivun kiitos :)
Onhan Copsalla se Copsa Custard, jos sitä tarkoitti?
Minä oon aika lailla sitä mieltä että Copsan nesteet on 50/50. Yhtä hyvää kohden löytyy yksi helvetin paha.
Tapan natseja Company Of Heroes 2 pelissä, piiiiiitkästä piiiiiiiiiitkästä aikaa :)
No, ton offtopic tykityksen jälkeen on turha odotella mitään järkevää tarjousta, kiitos vaan Tero, Jasso ja minä itse :hatsoff:.
Nyt mammimaan ja aamulla virkeänä palvelemaan valtiota, mitä nöyrimmin mielin...
Ps. Ja taaskaan kukaan ei siellä usko, että ajelen töihin fillarilla selvinpäin!
Toinen tykkää äidistä toinen tyttärestä
Ja yksi himoitsee naapurin moottorisahaa [emoji13]
Koska nää tärinät mahtaa loppuu.