Toi ei sentään ruvennut keskenkaiken raksuttaan kun se oli kokoajan päällä mutta siihen liittyvä päiväkirjan pito; nousin sängystä; jääkaapilla; menin nukkumaan; heräsin taas; jne ai niin ne kellonajat vielä päälle :crying:
Printable View
Pelottaa muuten hitusen, kun iskee rapeli. Vissiin jäätävä delirium tulossa.
Tänään on kokkailtu, kun saapui mukava erä tiivareit, sattui vaan ikävästi kun lisäsin villoihin hieman nestettä niin tukin samalla ilmareiät laittamalle aton liian tiukkaan kiinni.Vähän maistui käry[emoji38] mutta nou hätä! sain tilanteen pelastettua ja opin taas uutta[emoji4]
Kiinnostais muuten jonkin verran nähdä Mirun nassu. Tuitun leukahan jo tavattiinkin joskus.
No tuollahan se on "Miltä te näytätte" -ketjussa.
On mustakin joku viime kesäinen usvainen kuva siellä leuan lisäksi. Sittemmin turha sinne mitään kuvaa ollut laittaakkaan kun iso osa tietää mut jo nimeltä. :D
Sää näyttäisi juhannuksena eli perjantaina olevan sateinen ja lämpötila kymmenisen astetta. Taidan jäädä kotiin ja varata takkaan puita.
Mitä vittua naamis[emoji38] jätkä taitaa olla vähän perseet olalla[emoji13]
Onko Naamiksella jo "auto-stroke" päällä kourissa? Ota varovasti lasku, ettei ihan huonoon happeen mee...
Tulipa puun takaa tänään yllättävä kaulaniskaselkä jumi...saatana teki ihan kipeetä[emoji51] no ei ole tarvinnu autolla ajella, kun vedin panacodia.On kyllä auttanut, illalla taas niin huomenna parempi...taisin nukkua päikkärit jotenkin vino asennossa [emoji58]
Noni tuli ostettua jiirisirkeli ja sille pöytä
Mitäs sit raksaisi ?
Piha-altaaseen heitin tänään pumpun ni saa apinat ihmetellä suihkua [emoji13]
Ahhh tätä nettideittailun ihanuutta. Koska olen centleman ja niin poispäin, niin yritin mahdollisimman hienovaraisesti tekstarikyselyyn vastata,ettei sittenkään ollut tarvittavaa määrää ihastumista jotta olisi aietta uudempaan tapaamiseen,niin vastausviesti tähän sisälsikin kaikki linkasako vastauksen ainekset. Herra mun isä,miten ne keksiikin solvauksia. .)
Tässä on jo kehittynyt sellainen ihmistutka joka jo aistii,että mikä ihminen pohjimmiltaan on. Tuossakin tapauksessa olin varma,että on syytä äärimmäiseen varovaisuuteen. Onneksi kuitenkin hän oli tuo aikaisemmin mainitsemani 30 kiloa ylipainoinen,joten olisi mennyt muutenkin sektorin ulkopuolelle.
Vielä on kesää jäljellä,mutta nyt saa deittipalstat riittää.
Ei sentää ihan semmonen
Juu sitä vois alkaa suunnittelee kyllä kun saa ton yhden kopin muljattua vielä paikoilleen
Muuripohjalättyjä kaikille sitten kun on harjakaiset [emoji13]
Ai mää luuli että se on langaton ihmekkää kun "laimeet" suihkut oli
Otin paketista pois ja heitin kaikki osat ammeesee [emoji87]
jasso, en ole tiineenä luojan kiitos[emoji6] voi kun toi Antti löytäisi itselleen jonkun sydämen valitun [emoji176] aika jännä muuten miten toiset ei kestä rukkasia [emoji51] saattaa tulla aika rajuakin tekstiä.Ässä se jaksaa heilua ja hyvä niin[emoji3]
Edit.naamikselle tulossa kunnon kapula[emoji51]
Bravehearthan on tutkitusti paras elokuva mitä on ikinä tehty, mutta en ole täysin varma onko top 2 Gladiator vai kenties joku toinen.
Hyi hemmetti, että voi olla kylmä ilma. Pitkät kalsarit täytyy varmaan kaivaa esiin. No, ei ole kyllä lomakaan, enemmän ketuttaisi olla töissä jos hienot kelit.
Ihan kuin olisi muka tänään tehnyt jotain
No ostin reilulla satkulla ainakin puuta [emoji13]
Minä kyllä ennemmin kuuntelisin naamatusten ne :D Ja ihan vain sen takia, että jos jollekin tulee paha mieli ja minä olen siinä osallisena, niin parempi silloin selvittää asiat naamatusten ja varmistaa, että paha mieli menee pois. Ei se nyt niin kauheeta voi olla vähän halia ja silitellä ja sanoa että kyllä se siitä ja voidaan me ystäviä olla ja ohjata sitten sänkyyn rauhottumaan :D Ja jos ei semmone huvita, niin miksei voi mennä vaikka kahville terassille, missä voi höyrytellä samalla ja puhua asiat halki vaikka muutaman tuopin kera :D
Mä kävin aamulla lenkillä ja meinasi paleltua, näpit ihan jäässä[emoji51] oli tosi kylmä ja nyt pitäis olla KESÄ!
Vähän motivaatio kadonnu höyryttelyy ja rööki palanu.. Lähinnä se että nesteitä menee niin vitusti ettei valmisnesteitä kestä lompsu, joku 10e päivässä on vaan liikaa! Ja diy nesteet tuppaa olemaan paskaa tai karstottamaan helvetisti.. :/ Älkää tuomitko :( Koneelle taas ettimään uusia makuja jne :crying:
Ei ole näkynyt ukkoja...mä en raaski käyttää tota, säästelen juhannukSEKSI [emoji38]
Pluidi on kyllä aivan saatanan hyvää, sitä ku sais muutaman litran 3mg niksoilla :love:
Tais jasso sillon aikanaan mulle laittaa maiatiaisen siitä? :)