Itsellä taas vg kuivaa kurkkua ja kehoa paljon enemmän :)
Tuli vahingossa tehtyä 80vg20pg diy... no eihän sitä kiva oo vetää ku joutuu juomaan ku kameli :)
Printable View
Itsellä taas vg kuivaa kurkkua ja kehoa paljon enemmän :)
Tuli vahingossa tehtyä 80vg20pg diy... no eihän sitä kiva oo vetää ku joutuu juomaan ku kameli :)
No olet joku luonnonoikku? ;)
No tuleepahan testattua, bongasin näiltä foorumeilta 2x kickiä käytettynä ja laitoin samantien mekaanisen modin tilaukseen :) pitkästä aikaa tuli sellainen milenkiinto taas näitä vehkeitä kohtaan. Saapahan testata paria RBA drippi atoa mitkä joskus kauan sitten hommasin jos noilla pelittäis paremmin kun vanhalla laavatuupilla. Kiitoksia tosiaan vastauksista, välillä tuntuu vain olevan niin pihalla näistä hommista.
Veikkaisin kans tuota PG/VG -suhdetta. Mulla on aivan sama homma noiden Liquan nesteiden kanssa, eli todella kuivat höyryt.
Clearoista kanssa sen verran, että pieni tippa nestettä akun päähän näyttää olevan melkein standardi. Mulla on tällä hetkellä käytössä ensimmäinen clearo varmaan ikinä, joka ei ole tuota tehnyt :) Toisaalta, tämä on muutenkin vähän poikkeava yksilö - Tampereen Tupakkakaupasta kokeiluun saatu CE4, joka ei osoita mitään väsymisen merkkejä n. 1,5 kuukauden reissukäytön jälkeen :unsure:
Omat lr-boget kyllä kaikki alle 2ohmisia. 1.8 yleisin luku mitä evicci antaa ::think
liekkö muuttunu sitten jossain vaiheessa, omat on vielä reilu vuosi sitten ostettua satsia
tais niitä reilu sata olla parhaimmillaan laatikossa
nyt viimeset 5 menossa
Ei laatikko tee hamsteriksi :rolleyes:
http://www.e-savuke.com/vb/sahkotupa...html#post63048
Kysymyst ohmeista ja volteista.
Mulla on noissa clearoissa Kangerin 2,2ohm ja 2,5ohm atoja.
Käytössä eGo VV akkuja. Mikä noissa mahtaisi olla optimaalinen jännite?
Olen noita nyt jo melkoisesti testaillut, mutta vieläkään en oikein ole varma... tuntuu, että välillä toimii paremmin alle 4v, välillä yli :D
Oman maun ja nesteen mukaan tietysti, ei voi oikein optimia mennä sanomaan. Mulla tuntuu olevan sweet spot suurimmassa osassa nesteitä 2ohmin vastus ja 4 volttia.
https://store-549f5.mybigcommerce.co...gechart-lg.jpg
Tuosta voi kattoa vähän viitearvoja.
Laitetaan jatkokysymys. Johtuuko liian alhaisesta jännitteestä vai liian kovasta imusta vai molemmista (vai jostain muusta), jos protankin imuputkeen pääsee nestettä? Tänään kävi ensimmäisen kerran niin. Voi olla tietysti, että onnistuin täytön yhteydessä sitä laittamaan sinne, mutta haluaisin uskoa, että en ;)
Yliwickaa eli jos oot poistanu yhen makuwickin ja on liian löysää nestettä niin siitä johtuu.
No enpä tuosta lähtis sinänsä huolehtimaan varsinkin jos on ensimmäinen kerta, tuntuu välillä mullakin puskevan nestettä tuonne. Se on enemmän ominaisuus kuin vika :D