Voi ei[emoji22]
Printable View
Voi ei[emoji22]
Taas läksi yks, R.I.P :(
Liite 32853
Aina kymppi päälle ja perässäroikkujat karistetaan.
Tämä vuosi on ollut hyvä, ei sakkoja.
Pentele kun olen viime aikoina vahingossa paiskonut höyryvehkeitä. Nyt tippui reppu töistä lähtiessä ja kotona huomasin, että Nautiluksen pohjimmainen osa oli kiinni modissa mutta muu osa ei :( Kaikii kyllä näyttää ehjältä, joten ehkä saan sen jollain sörkättyä kohilleen.
Paiskomiseen liittyen sain tommosen lasitakakantisen työpuhelimen eikä siihen kuoria. Pittää kysyä, jotta ostavatko kuoret vaiko uuden puhelimen jonkin viikon päästä :) Hirveitä saippuapaloja on nuo luurit nykyään, eihän tuommoista uskalla käyttääkään.
.
.
Perjantai on viikon paras päivä[emoji3]
Oli muuten taas kohtaaminen tänään liikenneympyrässä.En viitsi edes sanoa, mutta muija ratissa[emoji848]
Jos olette ihmetelleet Hilajoen Antin vähäistä läsnäoloa foorumilla viime aikoina,niin voin paljastaa,että kahden vuoden sinkkuilu oli patouttanut valtavan panemisenergian josta syystä yllyin tavattoman pitkäkestoisiin sessioihin vastakkaisen sukupuolen edistajan kanssa. Tästä vaikuttuneena daami oli omia minut tyystin,mutta nyt sain täksi viikonlopuksi vapaata kalastukseen. Itse asiassa aion kyllä ryypätä oikein kunnolla,sillä daami ei tunnu hyväksyvän edes seitinohutta iltakänniä.
Eihän sitä ihminen pysty määräänsä enempää seurustelemaan. Selvinpäin.
Luulen et irtos toi pelkkä pohja :)
Lainasin Handen kuvan foorumilta...
Liite 32857
No niin, mies rupesi korjaamaan sitä Nautilusta, minkä seurauksena myöskin ilmansäätörinkulan alla ollut jousi pullahti pihalle :laugh: Enpä tiennyt että sielläkin on jousi. Hiljaisesti otin osat miehen käpälistä ja sinetöin ne minigrip-pussiin.
Eikä tee. Mopo ikäisenä jos aikoi treffeille,niin piti tumputtaa kolme kertaa ennen treffejä ettei mälli olisi lentänyt jo kätellessä. Nyt joutuu hukimaan kolmen tunnin sessioita,että saa lentämään.... ei siinä paljoa ehdi nukkumaan jos paria kertaa yössä pitää koettaa.
Mun tuleva urheilu-ura sai eilen traagisen käänteen, tuli vasen reisi ja lonkka todella kipeeksi ja liikkuminen huonoa[emoji46]
Oon urheillut 3 viikkoa 5 päivänä viikossa niin nyt tuli rasituksesta limapussin tulehdus lonkkaan[emoji23]
Voin syyttää vain itseä, nyt on pakko pitää taukoa liikunnasta ja hoitaa kuntoon lonkka[emoji848] ...ittu!
Tulihan tuo pallopäätappi kans talteen??
Mulla se ekalla kerralla lensi aika kauas, mutta löyty kuitenkin tuurilla :)
Liite 32858
Pallopäätappi... Mielelläni toteaisin että minä sinulle pallopäätapit näytän, mutta kun ei. Saattaa kuulostaa hieman irstaalta, mutta onko mahdollista, että pallopäätappi on siellä sisällä? Onko se pallo niin kuin sisään päin kuten pallopäätapit yleensä?
Alan epäillä, että tää on nyt mennyttä ns. kalua.
Ei ole sisällä, se pallopää on ens ja jousi sit. Tuo pallopää lukitsee sen ilmansäätörinkulan. Toimii jotenkuten ilmankin mut aika nihkeä vääntää kohdilleen :(
Nyt vaan konttaamaan lattialle ja ettimään ;)
Ja toimii se ilman sitä vieteriäkin, tosin ilmansäätö ei ehkä pysy paikallaan, pala teippiä tms. et pysyy kohdillaan??
Histamiini kyselee pallopäätappia sisään ja Arska käskee konttaamaan, eikö kukaan muu näe tässä mitään🤣
Joo ei kroppa oo ihan nuori enää, innostuin vähän liikaa[emoji848]
Mulla on raparperi skumppaa[emoji7] mielettömän hyvää!
Eikös tohon "kärsimykseen" jotain oheis toimintaa ois hyvä keksiä. Esim.jemmaat vaikka taskumatin johni sellaiseen paikkaan mistä session aikana on erittäin haasteellista pienet siivut sipaista ilman kiinni jäämistä. Lisää vielä jännitystä sekin ettei vastapuoli alkomaaholista pidä.
Tämän oheis toiminnan onnistunut suoritus voi jopa edesauttaa ennenaikaista mälläystä:evil:.
Arska sanoi keittävänsä kahvia[emoji849]
Niin no. Toisaalta tän ikäisen ei pitäisi piilotella. Jos ei kelpaa,niin ei kelpaa. Eikä tässä nyt viitti itsek''n muuttua.
[emoji102][emoji102][emoji102][emoji102][emoji102][emoji102][emoji102]
No perk... Meikäläinen vissiin taantunut teini ikään. Ainakin mitä alkomahooliin tulee, meinaan että kyllä "jemmapullossa" mielestäni vieläkin sellainen miellyttävä sivu vivahde on:thinking:.
Eikä siinä että emännällä jotain alkomaaholia vastaan , vaan ihan harrastus/seikkailu pohjalta;).
Edit. Kyllä maalla on mukavaa:D.
Tulipahan vaihdettua uudet kiuaskivet, halvatunmoinen homma tuollaisessa korkeassa "pönttökiukaassa".
Kohta testaamaan, lähtekö yhtä hyvät löylyt kuin vanhoista. :thinking:
E. Hyvät löylyt tuli. :thumbup: