Itellä käytössä win7 ja Mac OS X koneissa eikä tarvetta vaihtaa:)
Printable View
Itellä käytössä win7 ja Mac OS X koneissa eikä tarvetta vaihtaa:)
Win8, Mint ja Zorin löytyy koneilta tällähetkellä
Mulla selkä huutaisi hoosiannaa jos tollasia määriä istuis! SVK..ei ole murua löytynyt :) mun on nyt pakko kysyä kun oli tuossa ystävien kanssa puhetta sokkotreffeistä, on kukaan käynyt sellaisilla? itse olen elämäni aikana käynyt 3 krt ja never again! oli niin järkyttäviä tapauksia..pahin ehkä tyyppi joka kehui kovasti käyvänsä salilla ja olin itsekin tikissä vielä silloin.Mun hauis oli puolta isompi..se oli niin kukkakeppi :D ja sen puheenaiheet olivat mämämämä!!! tsiisus mikä itserakas heppu ja paljon olen kuullut et valehdellaan ulkonäöstä...kiinni siitä jää, mitä hiton järkeä?
Melkein samiksia Ekin kanssa. Miehellä Mint, joka toimii hyvin vanhalla läppärillä, ja Win 8, ja minulla Win 7.
Kaiken kaikkiaan eihän noista käyttiksistä jaksa "erkkikään" pitää lukua. Jos käyttää mitään erikoisohjelmia ja saa ajurit kerran toimimaan, siitä kannattaa pitää kiinni imho.
Ei ole henkkoht tullut harrastettua sokkotreffejä, mutta kyllähän se lähtökohtaisesti kuulostaa siltä, että tsänssit on samaa luokkaa kuin lotossa. Yksi tuttu tapasi muutaman tyypin nettipalvelujen kautta ja eihän se oikein toiminut. Yksi kavereista oli kuulemma ihan ok, mutta ei minkäänlaista kipinää. Toisaalta eihän sitä koskaan tiedä, miten tapaa mielenkiintoisia ihmisiä, ja ensivaikutelmakaan ei aina ole ihan paras.
Yleensäkin yritän suhtautua ihmisiin neutraalisti ja annan ajan näyttää tulenko toimeen jonkun kanssa.Nuista treffeistäkin on vuosia aikaa joten en tiedä miten ne toimii tänä päivänä.Mulla on yksi tyttökaveri joka todella paljon deittailee, hankalaahan se tuntuu olevan :(
Kyllähän sitä on sokoilla tullut käytyy. Kaikilla ollut oikeastaan päässä vain hiukset, ja puheenaiheet pyörinyt heidän työurastaan. Kuitenki olis tarkoitus osoittaa kiinnostus toiseen osapuoleen, eikä elvistellä omilla saavutuksillaan. Ainakin mun käsityksen mukaan :D onhan se toki kiva kuulla että hyvin pyyhkii, mutta vittuakos se mua kiinnostaa että paljon on pankkitilillä liitua millä piirtää.
Tyttökaveri oli treffeillä kahvilassa, kuulemma seuralainen oli koko ajan tsiigaillut naisten perseitä ja kommentoinut niitä..siis mitä vittua? Kertoo paljon miehen älykkyydestä..
Tuli mieleen tuosta "siis mitä vittua?" että Mitä vittua lehden ja kuumana käyvien eri keskustelupalstojen mukaan olisi tapahtunut taas somppujen toimesta joukkoraiskaus, tällä kertaa Vantaalla lenkkipolun varrella. Uutisissa tätä ei kuitenkaan tänään tuoda esille ilmeisesti sen takia että on vaalipäivä eikä kaivata kohua, siis mitä vittua?!
Ei jumalauta! nyt en voi edes kommentoida..niin suututtaa.
Jos tämä nyt on oikeasti totta, niin kuin se valitettavasti varmaan on kun ei tämän mittaluokan möykkää sosiaalisiin medioihin varmaan ihan tyhjästä ole nyhjäisty, niin itse tapahtuman lisäksi oon kyllä järkyttynyt siitäkin että miten tälläistä voidaan lakaista maton alle? Joidenkin helvetin vaalien takia ettei vaan ikävät uutiset vie huomiota! Ja ettei nukkuvista lähde muutama lisää äänestämään mamuvastaisia..?
Saatana näitä tapauksia! Oksettavaa ajatella että tuollasia syöpäläisiä liikkuu kaduilla. Vittu!
Edit. Ja nuo väitteet ettei kukaan puutu, ei jumalauta voi olla totta! Ite menisin vaikka henkeni uhalla väliin, pari kynäniska somppua ei kyllä tuottais mitään ongelmaa laskea päiviltä paljain käsin..
Musta on alkanut tuntua että Mitä vittua on se sivusto jossa nykyään puhutaan asioista niiden oikeilla nimillä eikä lässytetä kuten valtamedioissa. Mitä vittua on varmaan ainoa suomalainen media joka on ikinä tehnyt sähkötupakasta totuudenmukaisen artikkelin.
"Luotettavien" medioiden mukaan meidän ei todellakaan pitäisi höyrytellä, koska tää on myrkkyy ja pitäis hakee zybanii!
Samaa mieltä tuitun kanssa :thumbup:
Tietenki pitää joitain asioita lukea rivien välistä mut niihän se on kaikkialla.
Ite harrastan sen verran tuota medialukutaitoa, että jää Mitä Vittua lukematta. Tässäkin uutisessa lähteinä Hommafoorum, James Gonzon-blogi ja ilmeisesti kaikki ammetavat lähteenään jotain Facebook-päivitystä. Ja kun oma lähteistys on noin perseestä, niin vedetään tietty salaliitto-kortti pöytään, ettei poliisi tietty tiedotteessaan asiasta kerro, koska joku on kokomuuksen listoilla ehdolla.
Loppu sitaatti:
"Bullshit!" - Penn & Teller
Näyttäisi tuo juttu olevan keksitty: Poliisi tyrmää huhun uudesta joukkoraiskauksesta ? ?Viittaisi täysin tekaistuun juttuun? - Kotimaa - Ilta-Sanomat
Totta kai se poliisi sanoo että mitään rikosta ei ole tapahtunut.
http://i.imgur.com/Nd22hU3.jpg
Niin, sehän on ihan mahdotonta, että persulaiset junailisivat moisen haloon sopivasti tässä vaalien alla.
Jos se ei oo joukkoraiskais ku ollu vaa 3 somppua :thinking:
Mä en ymmärrä että jotkut jakaa ja uskoo jumalansanana noita MV-sivuston linkkejä. Kyllä täälläkin voi tapahtua mitä vaan, mutta jos tapahtuu, niin kyllä siitä uutisoivat sitten iltapäivälehdet ja muutkin, eikä pelkästään MV :n kaltainen feikkisivusto.
Valheenpaljastaja: Uutista on helppo matkia | Kuningaskuluttaja | yle.fi
Tossa jotain kritiikkiä tosta koko MV-sivustosta. Kummasteen tuntuu kyllä mediakriittisyys olevan hukassa. Pitäisköhän munkin laatia ihan ikioma feikkiuutinen ja katsoa kuinka moni levittää sitä täytetän totena. Jos se vaan vähänkin on uutisen näköiseksi muotoiltu.
Miten te jotka uskotte että perinteiset päivä/iltalehdet kertovat muuntelematonta totuutta uskallatte höyrytellä? Kannattaisi varmaan lopettaa, kun tämähän on jopa haitallisempaa kuin tupakointi ja löydetty vaikka mitä myrkkyjä ja lapset ja dementikkomummot kuolee kun juovat nestepullot pöydältä jos eivät myrkyty jo passiivisesti jaja...
https://www.youtube.com/watch?v=vSZ2XKH8loM
Folio pipoja tiukemmalle ja hiukan vääntää lisää kriittisyys ruuvia kun lukee uutisia.
Mediakritiikkiä, en mä usko kaikkea mitä päivälehdet julkaisee, mutta vielä vähemmän jossain tunnetussa feikkisivustossa julkaistua uutista, johon mikään muu täky ei ole tarttunut. Jos siinä olis totuudenhivenkin, niin kyllä joku muukin taho sitä julkaisisi. Kyllä nuo muutkin lehdet julkaisee välillä hyvinkin valheellista tietoa. En mä kummiskaan usko että Suomen maassa poliisi kieltäytyisi ottamasta vastaan rikosilmoitusta.
Tuittu, sitä kutsutaan lähdekritiikiksi. Sinä ilmeisesti uskot sen, mikä sopii sinun maailmankuvaasi. Niinhän meistä useimmat mielellään. Mutta jos joku sanoo jollain nettipalstalla jotain, eihän se tee siitä totta. Lehdet, jopa iltalehdet, joutuvat vastaamaan uutisistaan. Suomenkin konsensus on, että höyryttely on vaarallista ja eihän se varmasti terveellistä olekaan. Me höyryttelijät toki haluaisimme, että myönnettäisiin, että se ei ole yhtä vaarallista kuin tupakka.
Siis en minä usko minkään sivuston uutisiin aina ja varauksetta, en sen paremmin mitä vittua sivun kuin ylenkään. Hämmästytti vaan että se on joku mittari sille että onko joku uutinen kenties totta, että siitä ei ole iltapaskassa lööppiä.
http://cfgfactory.com/images/i/4f2d2...c_location=ufi
Jaahas. Onneksi en herännyt tarpeeksi aikaisin mukaan tuohon trollaukseen. Ensin olis varmaan suututtanut ja myöhemmin sitten naurattanut.
Jos nyt oletetaan siellä kuitenkin raiskauksen tapahtuneen ja tapahtumaketjun olleen totta, niin tämän koko homman pystyis oikeasti varmaan Suomessa vetämään läpi. Piiloteltua tuskin saa, mutta eipä taida meidän kansassamme riittää tarmo tehdä muuta kuin huudella kotona ja interwebzissä. Ja vaikka riittäiskin niin harhautukseksi lööppiä vaikka ilmaisista ämpäreistä tai kaljan hinnan laskusta niin on vihainen väkijoukko hajotettu.
Nykyään se on Vape Vermin tai Vape Sealion :) Big Vapor on jo niin viime tiistailta
Kiitokset, en ole nyt vaihtamassa vaikka tää tekikin tuon crash:n mutta se oli omaa syytä ja nyt tää on melkein samas kunnossa (vähemmän kilkkeitä) kuin aikaisemmin mutta AWN on jo vanhentunut, no ei cairokaan mikään huono ole kun sen viilaa :)
Hm, 16 pv tuli kk täyteen ja kuun loppuun vielä ellei tipu lisää.
Milloinkahan itse aloitin... Ubuntulla oliskp 9 tai aikaisempi versio, saattoi olla 2005 +- 1v
Kokeilin mitä win7 mutta sen RC versio päivitti itsensä kuoliaaksi niin annain sen mennä, tuostahan voi laskea koska siirryin kokonaan Linuxiin, millkoikas se win7 ilmestyikään?
Kyllä se minullakin joskus huutaa, aamulla jos nukkuu yli 6h, viimeksi kun olin meilahdessa (jokin varjoaine/radioaktiivinen aine) kuvauksissa ja piti siinä kameran edessä maata 20min niin sai hoitsu auttaa ylös :(
Go Kimi! Go Kimi! Go Kimi!
Olipas mukavat formuloinnit, Räkä toiseksi :p
Kaikki jännittää telkan äärellä? Oon silittänyt samalla verhoja, että semmoinen vaalikatsomo täällä. :laugh:
Se olin 36min niin lähtee lentokone ilmaa :wheee: