Kuka vittu asuu kaupungissa täytettyään 25 vuotta?
Printable View
Tää derringer on muuten objektiivisesti maailman paras atomisaattori.
No juu..mä luulen kuhan kaksoset on muuttanut pois kotoa niin olisi mahdollista, nuorimmaisen kanssa on ollut puhetta, että halutaan molemmat muuttaa jonnekin ihan muualle..olen ikäni asunut tässä samassa kylässä ja alkaa jo kyllästyttää :) maiseman vaihtoa kaivataan.
No kuka vittu haluaa asua jossain sörnäisissä. Eikä se derringer niin hyvä ole.
Tuusula on siitä hyvä paikka asua,että ollaan vähän kuin maalla, mutta silti kaupungissa..saa olla rauhassa jos haluaa jos kaipaa säpinää niin sitä saa :)
:D
Eki vois laittaa sen Derringerin tänne niin kerron puolueettoman mielipiteen. Palauttaa en lupaa.
Nyt sitte alkaa se vehkeitten vertailu...
Jos joutuu enempi kuin pari askelta ottamaan kotoota lähikauppaan tai Özmer kebabiin, niin pesäpaikan valinnassa on menty metsään. (pun intended)
Vitut mitään kikkeli kuvia halua nähdä :D sais sitä oikeeta edes joskus....
En tiedä miten vapaasti teillä näistä jutuista puhutaan, mutta liekö ilmestyvän aika kiusallisia tilanteita, jos se penskas tänne joskus rekisteröityy mahdollisesti kavereineen. Liite 21944
Mirulta alkaa tulla yhä suorempaa tekstiä.:)
Jos nyt ihan hätä on niin eiköhän apua järjesty.
c==3
Aion alkaa ostamaan aitoja atomisaattoreita ja putkia sillä samalla hetkellä kun valmistajat lopettavat pyytämästä 100-300€ alle 15€ tuotteista.
Täytyy rehellisesti sanoen olla ihmisen vähän pökö jos alistuu jonottaan robottikullia josta haluaisi maksaa satoja euroja.
Koska en halua, että joku teini tyttö ilmestyy oven taakse ja ilmoittaa olevansa raskaana.Pojat suuttu mulle " mitä sä oikein kuvittelet meistä? kyllä me ollaan vastuullisia" Hyvä, että ovat!