Heppa jutuista puhumattakaan :rolleyes: Kai se tästä iltaa kohden reipastuu jahka Ekikin astuu taas korkin päälle.
Printable View
suomeks sanottuna, vittu tää on tyhmää, ku kaikki hiljenee; tarttee varmaan siirtyä jonnekkin muualle vaikka kirjastoon lehtiä lukemaan...
onneks ees tuittu paikalla; jonkinlainen provosointi ois paikallaan ettei tää kokonaan kuole
Kuis oulussa menee, tavarat tuntuvat olevan jo paikallaan ja paikat järjestyksessä.
Pörrikkellikköskin jäipi vielä tilaa...
Hellou :D
Hitto vedin piiiitkän lenkin ja venyttelyt päälle niin nyt jaksaa kytätä täällä! Onkos täällä yhtä hiljasta ku eilen?
tuitteliini :D ei kyllä yhtään käy kateeksi noita muutto hommia..vielä on liian hyvässä muistissa oma muutto.
Mä muistan vieläkin painajaisena viimeisen muuton joskus 13 vuotta sitten. Arvatkaas paljonko romua on sen jälkeen kertynyt lisää? :(
Mulla on tässä kauhee kasa tavaraa mitä roudaan kirppikselle..pääsee eroon ylimääräisistä tavaroista.
MITÄHÄN VITTUA TOI NAAPURI TAAS DUUNAA????, ei olis eka kerta ku pitäis poliisille soittaa. voihan vit...
mulla oli ihan kinttaalla ettei lentänyt parisänky ojaan mutkassa silloin joskus kun avolava jeepillä muutin kotokylästä
en uskalla ..helvetin väkivaltanen tyyppi..
Omakotitalosa ja mökin rouvan kanssa omaavana voinette kuvitella meitin "romu"määrän. Mutta suomeksi sanottuna; jos tänään heität roskiin, nii huomenna haet kaupasta tarpeeseen.
Ihan mukava kaveri n.20 vee jätkä, mut sit kun se alkaa ryyppää niin on helvetti irti! Puukotettu pari kertaa omien kavereiden toimesta..sen muija pani sen parasta kaveria siellä kerran ja jäi rysän päältä kiinni :D
Ei siinä mitään mut välillä käy potkii meidän ovea..kyl se pelottaa, onneks mulla on kättä pidempää...jaa vai lainaiskohan faija mulle sen berettaa...
Olisipa rikas ja saisi asua omakotitalossa huoh..
Mä taas mieluummin suosin seuraavaa: Jos et ole vuoteen käyttänyt/tarvinnut jotain rojua, niin nakkaa se mäjelle.
Siinä vaiheessa kun mahdollisesti ko. rojun ottaisit käyttöön, se on jo niin huonossa kunnossa, että joudut kuitenkin ostamaan uuden. Ei tietysti päde kaikenlaisiin tavaroihin, mutta aika moneen kuitenkin... :)
Ei mulla Heimo olis varaa 3 lapsen yh:na :( johan lämmitys maksaa pirusti enempi ja jos jotain hajoo niin ite joudut kustantaa ym.menot mitä tulee.
Rojun määrä aiheuttaa kyllä lähinnä ketutusta nykyään. Kunhan tietokone toimii, pönttö vetää eikä tarvi lattialla nukkua niin riittää mulle nykyään. Mitään muuta en osta vaikka nuorempana kaiken maailman pilpehööriä sitä halusi hamstrata. Nykyään lähinnä näitä robottiqlleja. Vievät sen verran vähän tilaa, ettei ole vielä päässyt ahistamaan.
Eikös nyt tollaselle luulis häädön saavan aika vikkelään, jos muut joutuu henkensä puolesta pelkäämään?
Joo. Maalla omakotitalot on nykyään melkein ilmaisia verrattuna johonkin kaupungin yksiöön. Toisaalta jo pelkkä maitopurkin haku saattaa ottaa henkilöautolla tunnin. Nämä on valinta kysymyksiä.
Sivistysvaltioissa se on näin...
http://rasica.files.wordpress.com/2013/05/rtbka-9.jpg
... Suomessahan laintulkinta on että jos kotiisi tunkeudutaan, on asukkaan lähtökohtaisesti PAETTAVA OMASTA KODISTAAN... :facepalm:
Juu naama...se on saanut 2 varotusta, seuraavasta tulee lähtö, sitä odotellessa!
Mä tietoisesti olen ostamatta mitään mitä en tarvitse, vien kirppikselle työkaluja mitä en enää tarvii ja onhan noilta muksuilta jäänyt kaikkea..leffoja on kyl 43 kpl menossa :) ja xbox pelejä ym ym...
Twisted..tollasen julisteen voisin laittaa oveen :D
No oho! siis onko oma talo ja onko tohon laskettu kaikki kulut jos kehtaa kysyä?
Näin siinä käy. Nuo vihaiset koirat kyltit menee nippa nappa läpi.
Tollanen oikeenpuoleinen kyltti olis vielä parempi mutta en tosiaankaan suosittele. :laugh:
http://www.a-human-right.com/doors.jpg
Vaatii se.
Vakuutukset on herkästi 500-1000€.
Jos maltillinen 100k€ laina meinataan maksaa joskus takasin, se vaatii vähintään 700€/kk, sitten on lainavakuutus, lämmitys joka tekee herkästi 200€ kuukaudessa jos jonku 100k€ pärekorin ostaa, jossa oletettavasti on vesikiertoinen öljylämmitys.
Sitten on paskakaivon tyhjennys, roskiksen tyhjennys, tonttivuokra tai naamaton kiinteistövero.
Vuokra-asuminen on ihan vitun halpaa.