En tiedä auttaks tässä enäää "tsup" Mä en oo ollenkaaan varma.
Pelottaa niin vietävästi :blink:
Printable View
Jos ei Tsup auta, niin kokeileppa vaikka: Prips = Ruåttalaista kaljan litkua, mutta toi taikasana voi vaikka auttaa... :D
En tiedä, en ole varma.
Olen hyvin huolissani itsestäni.
En tiedä mitä olen tehnyt, mutta hyvää se ei voi olla. Olen sentään kalamies.
Huominen ja pari seuraavaa päivää kertovat sen, mitä minä olen.
Mä oon hengissä. Muistikuva loppu illasta melko heikko. Kotimatkasta ei muuta muisti kuvaa kun että poliisit nappas jossain vaihees kyytiin ja toi kotiin. Vaatteet näyttää olevan ainakin ihan mudassa.
Jaahas feistrollia kaipailtiin. Nostan pinnalle videon näin joulun kunniaksi:
https://www.youtube.com/watch?v=pqKb1OGpDjo
Mistä tämä itsensämaalausbuumi tulee? Pitääkö joku tatuointeja joku muka viehättävänä? Miksi pidän niitä kuvottavina? Onko minussa jotain vikana? Videossakin mukavan kaunis plikka olisi voinut lopettaa muokkauksen silikooniin eikä lähteä värjäämään itseään. Hämmentävää sikäli että samaan aikaan pitäisi kaivaa kikkeli verkkarista ja samaan aikaan laittaa sormi kurkkuun?
Tuliko ässän kirje perille?
Pumpuli :D En oo meshillä testannut enkä myöskään niillä tuhannen watin tehoilla mitä sinä käytät :whistle:
Huomenta vaan kaikille.:)
Naapuria kateellisempi on vain kalamies :smoke:
Helvettiläinen tippu puhelin valokuitukaivoon joka oli tietysti täynnä vettä. Kipikipi autolle ja lämmöt kaakkoon, näyttäs tää jotenki ainakin vielä toimivan. :D
Ei kaikki Kalamiehet ole kateellisia.:) Vain osaamattomat yleensä. Ja ne ketä luulevat Kalastuksen pelkkää Tuuria.