.
Printable View
.
Vai että sisäpiiri lol :lol:
.
Mulle ihan sama. Asiolla tuppaa olemaan aina 2 puolta, riippuen miltä kantilta katsoo. En oo tehny juttuja ehkä kaikkein fiksuimmalta kantilta minkä myönnän itsekkin.
Hyvin on kyl dissattu mitä vanhoja postauksia urakalla luin. Osa ansaittuja osa ei. Se ei kuitenkaan vaikuta millään lailla mun elämään koska mulla on muutakin elämää kuin tää forkka mitä nyt silloin tällöin käyn lukasemassa.
Tää on valitettavasti kuin varjo aikaisempaan verrattuna. Muutama hullu viesti/pv. No ehkä nykyaika ajaa ohi tällasten forkkien mm lakisäännösten kautta.
Ikävä on kunnon perjantai-lauantai höpinöitten jolloin tekstiä tuli sivutolkulla🤣
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
.
En oo itse pyöriny forkalla tänä vuonna nimeksikään. Taisin käydä hyvät jussit toivottamas omassa ketjussa mut sekin oli eräille liikaa enkä tarkoita Mirua.
Paskaa tullu tuulettimeen tänä vuonna ihan riittävästi mut ei siitä enempää.
Leuka pystyssä kohti uusia pettymyksiä ja silleen[emoji1305]Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
.
Jasso mitä noita enään jauhaa? Eiks se oo jo vanha juttu. Paskaa saa jokainen niskaan aina välissä mut mitä väliä sillä on.
.
Kommentoimatta illan/yön aihetta, niin:
Tulipa tilattua alumiininen pesäpallomaila. Pitkään jo tuon hankintaa miettinyt, ja nyt sitten vihdoin sellaisen ostin. Mailan laitan ulko-oven läheisyyteen, siitä on nopea/helppo ottaa tarvittaessa käyttöön, jos tulee tarve "palloa" lyödä... :mad:
.
Mul o vaan rotikka se juoksee nopeempaa ku neekeri
Kyllä mä tiedän etten ollut helppo tapaus, masennuin monestakin syystä ja lihoin kymmenisen kiloa ja ahdistuin lisää ja lisää.En ollut iloinen ja sain raivareita, kaikki oli paskaa.Oletan noiden olevan syy?
En ala sen enempää jauhaa asiasta, Jasso voi laittaa yksäriä mulle ja kertoa, koska asiat jäi todellakin kesken.Selitit kyllä tekstarissa jotain syytä mutten usko niihin sorry.Täällä ei aleta märehtimään tämän enempää.Olen sanonutkin täällä, että jätettiin aattona enkä tiedä miksi.Sen enempää en ole asiasta puhunut.Jos jotain on ollutkin niin omia fiiliksiä asiasta.
Terveisiä vaan uusille ja vanhoille sekä eri piireille. Yksityisasiat on niiden välillä keitä asia koskee. Tuntemuksistaan kai saa avautua kuka haluaa.
Autoon kans, että voi vähän "kouluttaa" muita tiellä liikkujia :)
Liite 32812
.
Ai kauheeta[emoji54] muakin heiteltiin kerran, se oli henkisesti sairas mies ja sanoi tappavansa.Sanoin että tapa vaan, mutta sivulliset tuli apuun[emoji848] olin silloin 20 vee ja tyyppi hyppäsi tiskin taakse mun kimppuun, silloin meinasi tulla paskat housuun.
Mun on kohta nukuttava hetki, oli pakko ottaa zirdalud niskan jäykkyyden takia, pitää vissiin taas käydä fyssaria moikkaa.Hitto silmät pyörii kuin hedelmäpeli🤣
.
Pöh, minäkin olen täysin itseoppinut ja tilkkutöissä ei tartte kuin ommella suoraan :) Tuo on 10 v. vanha kesätorkkupeitto, josta alkaa olla reunat rikki. Talveksi sitten paksumpi.
Kävin yhdessä asuntonäytössä. Täällä rakennetaan pirusti asuntoja jopa keskustaan mutta silti vanhatkin on kovissa hinnoissa. Ollapa pari sataa tonnia ylimääräistä niin saisi mieluisen.
Ostaa vähän sivummalta niin saa 50 000 remonttikelposen yksiö tai kaksio pikku talon..Mä aion hommata sellasen kun nuorimmainen muuttaa pois ja muutan helvettiin täältä[emoji41]
Meillä ei kyllä saa 50000:lla mitään...Ehkä Leppävirralta, 60 km päästä. Muutenkin keskustan lähellä on hyvä olla. No, ei tässä onneksi kiire ole ja kriteerit on kovat, joten etsintä taatusti kestää.
Joo ei täälläkään joten pitää muuttaa sivummalle, Hämeenlinnaa oon kytännyt usein vaikken tiedä onko siellä mitään[emoji848] töitä pitää tietenkin löytää.
Ja säästän myös rahaa et voi pitää pari kuukautta vaikka omaa lomaa ja olla Espanjassa pidempään.Ei mua estä mikään, ainoastaan minä itse[emoji3]
Oon miettinyt usein toiminimellä aloittamista sitten kun poju häipyy.Osaan pienimuotoisia sähkö ja putki hommia, remppoja esim.kylppärit, keittiön kasaukset, väliseinien teot ym ym ja korjaan wc-pytyt, avaan tukokset ym huolto hommia ja talven auraukset sujuu.En tiiä miten on kysyntää tänä päivänä?
Se selvii sitten..
Rupeat kiinteistönvälittäjäksi; ei kai siinäkään hommassa haittaa, jos jopa ymmärtää jotain remontoinnista ja huollosta :) Etsit tietysti ekana itsellesi asunnon. Toisaalta naispuolinen remppa-/kiinteistöhuoltohenkilö ei ole ollenkaan huono idea. Firma pystyyn ja komentelet sitten muita, käyt itse vaan välillä katsomassa suuret linjat :)
Kieltämättä tuollainen myyntityö olisi minustakin kamalaa. Mutta hei, juuri luin uutisen, että mm. sisustaja-remontoijista uhkaa tulla pula. (Tosin Suomessa on aina mukamas työvoimapula, jos alalla ei ole 1000:tta työtöntä.)
Sille remppa-/huoltotyötoiminimellesi olisi jo sopiva slogan :D: "Minä teille kiinteistöhuollon näytän."
Yleensä maanantait on kivoja, mutta tänään väsytti töissä ihan liikaa[emoji42]
No vein pojan treeneihin ja kävin itse uimassa niin nyt olis taas virtaa[emoji848]
Toivottavasti saa ens yönä nukuttua, viime yö meni ihan harakoille, mikä siinä on että su-ma välinen yö on aina hankala?
Nykyinen pressa vuonna 1976 :)
Liite 32820
Tuli mieleen, että potuttaakohan pottulaa useinkin🤣
Viddu mulla on taas hyvät jutut sori!
Ei usein, mutta satunnaisesti kyllä. :)
Ja toi nikki viittaa ihan muuhun, aikanaan siitä tuolla mainitsin:
https://www.e-savuke.com/vb/yleinen-...eksiny-10.html