https://www.youtube.com/watch?v=RgxBXePnPiU
Printable View
Uriah Hjelpin July Morning on itse asiassa kenompi kun tuo sleepyjen ensimmäisen lp:n versio. Oli muuten ensimmäinen c-kasetti jonka ikuna ostin. Iwas totally broud. Olinhan nuori ja musiikki puhutteli. Toisin kuin naapuri neljänneksen venäläinen kansanmusiikki jota opin arvotamaan vasta myöhemmällä iällä. Nykyään Esim. Elämää juoksuhaudoissa tai Moscow nights iltanuotiolla on aivan parhautta.
Mitä hittoa..lensin pihalle täältä? tökkii mulla foorumi
No hyvähän se on kusta suhauttaa
Kapsahti mieleen,että missä on Herra Huu? Ulosanti ja kirjallinen asu pisti miettimään ,että kyseinen herra ei ollut aivan tavallinen tekstin suoltaja?
Kestän mitä vaan, perkele missä kaikki on?
Pitää joskus kyllä vetää Ekin kaa vanha kunnon no1currrr ilta.
Tuumasin josko menis runkkaamaan ja nukkumaan? ei huono vaihtoehto...
Miru. Iskuvideo https://www.youtube.com/watch?v=nUyFg9xoPKk
Pari vappua taaksepäin oli Aleksanterin teatterissa esiintymässä muistaakseni Puna-armeijan Pietarin sotilasläänin orkesteri koko lössillä (tanssiryhmä, balalaikkapartio jne.) . Moskovan yö jäi varsinkin mieleen, kun siinä laulajana (vaihtelivat melkein joka biisiin laulajaa) oli nuori pienikokoinen dude jostain Uralin tuolta puolen, jonka ääni oli ihan jostain eri planeetalta. Puhdas tenori ja volyymi oli sellainen vahvistamattomana, että kylmät väreet vaan meni pitkin selkäpiitä. Hakkaisi kaikki kotimaan Voice jne. kilpailijat kuus-nolla milloin vaan.
Poika olis kitaraa vailla.
On vaan niin rääpäle vielä.
Katselin thomannilta tuota ibanezin 3/4 settiä, mutta kun koko miehestä ei näy oikeen mitään kun lyö ES-335 tai straton syliin.
Pitäis varmaan olla 1/2 kitara. Onko niitä olemassa?
Kiitos Antti illan nauruista :D
thomann ihan jees mesta, pojille musa kamaa aikoinaan tilattu..nopeet toimitukset.
Nyt jos koskaan Miru. Tahtoisn kallistaa pään sohvalle....
Mitään kitaroita kersoille. Rummut ne pitää olla... Tosin pojalle ostamani on vähäisellä käytöllä ja kun muuttaa pois,niin taidan ostaa itselleni kunnon setin. For good times shake,vai mite se ny oli?
Toinen kaksosista soittaa rumpuja ja toinen kitaraa..nykyään mennyt säveltämisen puolelle, mahtavaa kun on musikaalisia lapsia..mä olen kova laulamaan joskus hoilotetaan yhdessä..:)
Iltaa höyrypäät! Pikainen kysymys. Onko kenelläkään kokemusta Ego ONE:sta? Itselläni kuumenee todella kuumaksi kun lataan sitä, onko laitteessa vikaa vai onko tämä normaalia?
Nuorin poika oli pitkään ikäisiään pienempi juuri lääkityksen takia..nyt jo ottanut kasvua takaisin.
Juu eli itsellä on itikku ja tuo ego ONE, itikku lämpenee hieman mutta tuo ONE suorastaan polttaa jos siihen koskee!
O Hell Yeah!
https://www.youtube.com/watch?v=0J2QdDbelmY
White Stripes on ainoa merkittävä Rock yhtye pitkään PITKÄÄN aikaan.
Pojalle ostin Mapeksin ( kirjotinko oikein ) rummut..meni pari tonnia rahaa kun oli käytetyt mut oon aina halunnut tukea musa harrastuksia ja kuskasin niitä yksityis tunneille ja bändi treeneihin..ei kaduta..se fiilis kun lapsi on lahjakas säveltäjä ja soittaa äidille ekana uudet biisit niin kyllä se tuntuu syvällä ♡
Opetin aikoinaan pikkuveljen soittaan metallia, demppaukset sun muut, opetin käyttään pedaaleja ja vähän vetää sooloa.
Se jotenkin tuli sille niin luonnostaan, että omaksu kaiken ja meni ohi ja menojaan.
Itse osaan rämpytellä minkä vaan biisin, mutta pikkuveli on muusikko.
Muistan vieläkin, kun kuulin ton biisin ensimmäisen kerran. MTV soitti vielä siihen aikaan musiikkivideoita, mutta se nyt oli siihen aikaan jo aika britneyspearsaguillerakanyewest tms. mitään sanomatonta kamaa. Yhtäkkiä toi alkaa soimaan ja iskee heti vähintään kuin sata salamaa. Usko MTV:n palautui hetkeksi, kuitenkin muistan ajan, kun sieltä oikeasti tuli musiikkia eikä mitään realitykakkaa.
Tämänkin leffassa kuullessa tiesi heti eka riffin perustella, kenen kynästä se oli lähtöisin. Huolimatta vaskisektiosta ja Keyssin pianoinnista.
https://www.youtube.com/watch?v=JwM3othN8Fc
Muistan kun poitsut oli n.13 vuotiaita niin ope sanoi jotta tuosta tulee säveltäjä, no oikeassa oli.Harmillisesti vaan bändi hajosi siihen ku pojalla on niin tarkka sävelkorva niin muut ei kestänyt sitä tylytystä kun se koko ajan korjasi kaikkea.
Kannattaako Sigelei ostaa Kiinasta? 50 dollaria, mutta jos jää tulliin, paljonko tulee lisälaskua?
Siis 100w tarkotin
Arizona höyryt sais 109 euroa