Huuda Pave muutamaa päivää ennen brittitilausta jos raha kelpaa
Printable View
Huuda Pave muutamaa päivää ennen brittitilausta jos raha kelpaa
Vähän tekis mieli hommata joku varakombinaatio mutta ei jaksaisi tehdä selvitystyötä, mikä voisi miellyttää. Pitäiskö ottaa vaan uusi Nautilus ja joku pikkumodi? Olen ootellut noiden vanhimpien tikkujen leviämistä mutta ei tunnu tapahtuvan.
Eikös noissa pienemmissä iitikuissa ole sisäänrakennettu akku (ei hyvä)? Teholuokka olisi kyllä hyvinkin riittävä. Luonnollisesti mulla on jo varastossa yksi Nautilus mutta pittäähän niitä ollakin jatkoa ajatellen. Tritonkin ollut ihan ok mutta ei mikään tajunnanräjäyttävä.
Mitä helvettiä päivitin tapan ni se kadotti kaikki foorumit eikä löydä niitä enää.
.
Mun mielestä tässä Toptankissa on pienemmät ilmareiät kuin Subissa eli tiukempi imu.. Tai sit se johtuu noista SSOCC atoista (1.5 ohm), noita ei ollut silloin kun miniä kokeilin joskus.... Tai ehkä olen jo tottunut hieman väljempään imuun, Nautiluksissa toiseksi isoin reikä käytössä :)
Aika skeptinen olen kaikkien Kangerin tuotteiden kanssa. Toisaalta tuo Kangerin aloitustankkini Emow Mega (?) ei hajoa millään, akku toki simahti. Ja aina on se mahdollisuus, että oma kappale tai combo ei vaan tällä kertaa toimi, vaikka toisella kertaa voisi olla ihan hyvä. Vaikeaa. Aatteles mitä sinäkin tietäisit vähemmän ilman kaikkia kokeiluja :)
Toimiiko muilla tapatalk?
Pitää koklata.
Sama homma saako lopettaa jo ?