Pitäiskö alihankkijaksi ruveta :thinking:
Printable View
On muute hyvää leipää! Harmi vaa kun vielä niin kallista. :drool:
Sadepäivä = strupöiapäivä.:smoke:
E. Ja tulipa kokkailtua nesteitäkin, kun sataa tihutti koko päivän.
Joskus pyöräillessä tullut hyönteinen suuhun. Siitä seurannut aina muistaakseni kakominen. Tuolla hyönteisleivällä varmaan sama efekti.
Jätän väliin.
Perjantai[emoji7] raskas viikko töissä, kohta saa huilia..skumppaa[emoji6]
Yleisesti joku poppikone???
Tai sit
Liite 32777
Humppalaatikko, eli humppakuutio on tunnettu myös nimellä laatikkoviini.
Joo. Ei pysy kuplat laatikossa. [emoji16]
Se vodkakuutio oli varsin hyvä keksintö. Näppärä ottaa siivut limppariin kun on hana ja kantokahva.
.
Voi kuule, olen niitä ihastellut Alkossa useinkin[emoji7] joskus aion ostaa esim.itselleni joululahjaksi ja vaikka synttärilahjaksi[emoji3]
Huomaan jo eroja kuplivuudessa ja hapokkuudessa, en siis ennen ole harrastellut mitään juomia jne..ja se humala ei ole pääasia vaan rauhassa nauttiminen ja makustelu.Pullosta tulee 3-4 lasia ja kestää 2-3 tuntia juoda.
Tuun kyllä vähän huppeliinkin siitä eikä se haittaa[emoji6]
.
.
Vuosittainen haistavittuhomma (= orapihlaja-aidan leikkuu) saatu vihdoin tehtyä, nyt kyllä olut maistuu. :cheers:
Kävin reippaalla lenkillä ja suihkun kautta sohvalle skumpan kanssa...ah ja voi[emoji7]
Vois laittaa netflixin päälle vielä.
Katsooko muutkin dokkaria kimppakivasta[emoji6] täälläkään ei muita näy[emoji23]
Mä katon[emoji848]
Ei vittu mun on pakko hakeutua johonkin toiseen foorumiin kun täälläkään ei oo ikinä ketään[emoji21]
Tahtoo seuraa....
4 lasia skumppaa ja mä oon liian sosiaalinen🤣
Tuuli, (valkoinenpaimenkoira 2v neiti) antoi kunnolla turpiin Jepelle (Jack Russel 8v koiraskoira)
Ehkä oppi jotain, tuo ADHD-tapaus
Joo tietysti töissä tulee juteltua muttei se oo sama asia.Läheisimmät ihmiset sisko ym asuu aika liki,mutta se on asia erikseen.Olis kiva höpöttää niitä näitä muittenkin aikuisten kanssa ja heittää läppää[emoji3] Iltasin oon aika yksinäinen kun ei toi teini mun kanssa viihdy[emoji23]
Pitäis kyl aktivoitua taas enemmän foorumilla kun on niin hiljaista, mut nyt oon ihan koukussa Valtiattareen niin ei oikein illalla muuta malttaiskaan kun sitä kattoa :love:
Joo, on tää aika outoa kattella samaa sivua päivän pari. Noviisina joutui scrollaamaan urakalla.
Joo niin duunaillaan jotain muuta, mä katon Valtiatarta ja talon toisessa päässä Pörri pelaa Overwatch peliä kryptassaan ja välillä vaan huuto kuuluu :lol: :laugh: Mut onhan tässä jo 4v menty (tuntuu kyl että vasta äsken ihmettelin sen hurmaavia viestejä tällä foorumilla ja mietin että mikähän toi on miehiään :lol: AIKA MENEE LIIAN NOPEETA), tänää just puhuttiin että kohta meillä on varmaan samanlaiset rumat tuulipuvut.
Ja jo silloin kun sä oot ollu noviisi niin tää oli jo silloin hiljentyny villeimmistä ajoista :D
Juu minäkin ihan oikeasti luulin löytäneeni näinkin vanhana jo elämäni rakkauden, mutta miten erehdyinkään.En ole katkera, mutta hetken oli hölmö olo..vieläkin ehkä vähän, mutta on luotto mennyt miehiin totaalisesti.Tuskin pystyn ikinä enää parisuhteeseen, mutta ihan jees näinkin.
Aika hiljaistahan täällä valitettavasti nykyään on. :(
Ei silti, hyvä foorumi tää on edelleen. :thumbup: