Kärsin parhaillaan itse itselleni laittamaa kovennettua rangaistusta: projekti "vanhat nesteet pois alta" on tällä hetkellä ns. mustikan makuisissa nesteissä. Saa nähdä, tulisiko näistä tehtyä jonkinlaista yhteenvetoa - jos hengissä selvitään :D
Printable View
Kärsin parhaillaan itse itselleni laittamaa kovennettua rangaistusta: projekti "vanhat nesteet pois alta" on tällä hetkellä ns. mustikan makuisissa nesteissä. Saa nähdä, tulisiko näistä tehtyä jonkinlaista yhteenvetoa - jos hengissä selvitään :D
vähän samanlaisissa merkeissä mennään. MDC:ssä on oma vanha nuubisekoitelmani nimeltään "Cowshit Explosion" nyt muutaman kuukauden kypsentyneenä. Koostumus oli Halon tupakkanesteitä höystettynä Florida CE:lla. Jumalaton, aromikas throathitti ja jälkimakuna vivahteikkaan vieno navetan aromi. Ja kaikki ikkunat auki!
Mulla sama juttu menossa. Joutuu kaatamaan huonoa nestettä hyvän nesteen sekaan, ja lopputuloksena karmeata sheisseä. Mutta noi RY4-nesteet on jotenkin saatava menemään. Lisäksi on DV Absithea ja FSUSA Jägerbombia, joista niistäkään en enää nauti, mutta ei ne suoranaisesti pahoja ole.
ePiipun siideriä. Perhana, tätä vaan jaksaa ja jaksaa. Heti putelin saavuttua makua ei löytynyt juuri ollenkaan ja edelleenkään makua ei liikaa ole, mutta itse asiassa tällainen vienon makeahko, hienostuneehkon tamminen ja ärsyttämätön aromi sopii päivittäiskäyttöön vallan mainiosti.
PSV DIY - Pink Spot | 2.1ohm kartotankki
Halo Midnight Apple. Hassun makuista, ei pahaa mutta ei aiheuta WUHUU-elämystäkään, ainakaan vielä. Makustellaan lisää. :)
Grantin vanilla gustardia :) Tättärää
T-Juice Vamp Vape, aikas jees^^
ostin tänää vape.fi stä tutti frutti aika mieto... vähän ku karkkia pg 70% . vg 30% ja ite laitoin 20mg vg nicotiiniä :D
Wizardislta tuli Nordic vaporin Pätkis :D
:esmoke: HMMm... Maistuu ihan... Pätkikselle :DItseasiassa tasan tarkkaan pätkikselle :esmoke: Tiedä sitten haluunko höyrytellä pätkistä, mutta ainakin alkuun menee mukavasti :esmoke:
psv Diy french vanilla :D
Oma tekemä RY4.
VR applewood & bananablend kierrossa. Aika makea siirapinmaku kummassakin ja taustalla tupakki. Applewoodissa erottaa välillä pienen makean omenaisen sivumaun kun taas bananablendistä pistää vahvasti esille mikäpä muukaan kun banaani!
Juicy Vaporin Ecto Plasmaa.
:P omatekele DY3 nam :D
yskänlääkepiippusoosia
DV:n French Apple Tartia ja muutama tippa PA:n Very Vanillaa DIY:nä :esmoke: maistuu!
XO menthol mint VG dc cartolla ja egon normi akulla. Hyvin pöhisee.
Mielenkiinto taas hiipui hedelmiin ja muihin makuihin, kun postista tärähti muutamaa tupakkamakua.. Cicarillos naturales El toro ja on taas omasta mielestä äääälyttömän hyvää. Toinen liqua french pipe tobacco ja tooodella hyvää. Yksi setti el toroa hautumassa tupakanlehtien kera, maisteluun myöhemmin.
Varmaan saa banaanit, mansikat, citrukset, energy drinksit nyt odotella jonkun aikaa hyllyssä. Ei nuokaan mikään kyllä huonoa ole.
Niin ja höyryttiminä ET RBA ja sillaton 306. Molemmat parhaita maun antajia mitä omassa hyllyssä.