Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Ves@
Hä, mä mitään itke ja näyttäähän tuolla jo vastikkeita olevan.
Meinaatko että kaikki täällä kirjoitettu on totta..
Se niistä vastikkeista :D
E-savukeasioissa tämä foorumi on Suomen suurin, asiantuntivin, fiksuin ja täältä on saanut erittäin nopeasti hyvää asiatietoa.
Jos täällä kirjoitetut eivät olekaan totta...??????
Täällähän on kunnon paini menos, poijaat
Ärsyttää kun Yakousei ei oo laittanut mitään tähän painiin / ragettamiseen liittyvää kuvaa!
Hell och egg, videotykki ilmoittelee että lamppu alkaa olla tiensäpäässä. Ei kestä siis vuottakaan :(
No, onneks ei maksa kuin vähän alle 300 euroo, edullista kuin saiputta :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
djkettu
Tästä puuttuu enää haravaan astuminen...
Nyt kun löysin, pitää laittaa vielä jatkoksi:
http://trap.naurunappula.com/org/d4/...9/0/735855.gif
Ärsyttää niin helvetisti höyryttelyvälineiden tuottajat...ostat uuden tuotteen niin olet samana päivänä etsimässä netissä vinkkejä sen korjaamiseen/modaamiseen. Kuluttajaa vedetään niin helvetisti perseeseen :( Ostat akut...noh, onko ne kopioita vai aitoja, ostat bogeja niin sama juttu...onko tuote DOA jne. Vi**u, nyt joku roti rahastukseen...minä haluan laatua, enkä kusisia selityksiä "yksilöllisistä" virheistä. Välineiden tuottajat on samanlaisia kun peliteollisuudessa...markkinoille lyödään virheellistä ja bugaavaa paskaa...jos halutaan korjauksia/päivityksiä niin se maksaa saman verran kun alkuperäinen tuote.
Alalla löytyy valonpilkkuja, mutta tuotteet on hinnoiteltu taivaisiin...ja silti niissä on se mahdollisuus, että tuote ei kestä kun 1-2 viikkoa. Kyllä sitä osataan tehdä kaikenlaisia hienoja modeja, mutta tehkää nyt jumalauta niistä perustarpeita oikeasti hyviä, kuten atot ja kartot!
Re: Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja True Puffin
Ärsyttää niin helvetisti höyryttelyvälineiden tuottajat...ostat uuden tuotteen niin olet samana päivänä etsimässä netissä vinkkejä sen korjaamiseen/modaamiseen. Kuluttajaa vedetään niin helvetisti perseeseen :( Ostat akut...noh, onko ne kopioita vai aitoja, ostat bogeja niin sama juttu...onko tuote DOA jne. Vi**u, nyt joku roti rahastukseen...minä haluan laatua, enkä kusisia selityksiä "yksilöllisistä" virheistä. Välineiden tuottajat on samanlaisia kun peliteollisuudessa...markkinoille lyödään virheellistä ja bugaavaa paskaa...jos halutaan korjauksia/päivityksiä niin se maksaa saman verran kun alkuperäinen tuote.
Alalla löytyy valonpilkkuja, mutta tuotteet on hinnoiteltu taivaisiin...ja silti niissä on se mahdollisuus, että tuote ei kestä kun 1-2 viikkoa. Kyllä sitä osataan tehdä kaikenlaisia hienoja modeja, mutta tehkää nyt jumalauta niistä perustarpeita oikeasti hyviä, kuten atot ja kartot!
Aivan samaa mieltä. Kahen viikon sisällä flippas uus lava ja boltti. Lava vaihdettu takuuseen ja boltti korjattu. Kyllä oli viimiset kaupalliset modit mitä hankin.
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
nicopoint.fi
Kyllä harmittaa ja vähän vit....akin
Voi näitä poloisia jotka tähän retkuun repsahtaa.
Kaveri yritti aivan tosissaan tehdä sopimusta ja ei edes itse tupakoinut,uskokohan itsekkään mitä sylki suuhun toi.
Bongattu Porissa eetunaukiolla
http://img.tapatalk.com/c14014d7-f906-4f4f.jpg
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DemagDave
nicopoint.fi
Kaveri yritti aivan tosissaan tehdä sopimusta ja ei edes itse tupakoinut,uskokohan itsekkään mitä sylki suuhun toi.
Kivat hinnat tuolla sivustolla :)))
Nicopoint, jep jep. Jos McDonaldsin kassalla typerissä vaatteissa pönöttäminen on nöyryyttävää, toi on varmaan jotain potenssiin kymmenen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DemagDave
nicopoint.fi
Siis kumpi oli edustaja? Mikä ihme tuo vihreä asuste oikein on?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
True Puffin
Siis kumpi oli edustaja? Mikä ihme tuo vihreä asuste oikein on?
Raaka banaani. Näkeehän sen.
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Luulin jo, että vihdoin ja viimein sain todellakin tankit toimimaan.
Vaihdoin carton, eikä muuta kuin palaneen makua (kaikki taas taiteen sääntöjen mukaan tehty).
En luovuttanut vaan vaihdoin uuden carton ja taas pelittää.
Olikohan alkutaipaleella vaan sattunut huono satsi bogeja. Ton kun olis tiennyt
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
iisi
Luulin jo, että vihdoin ja viimein sain todellakin tankit toimimaan.
Vaihdoin carton, eikä muuta kuin palaneen makua (kaikki taas taiteen sääntöjen mukaan tehty).
En luovuttanut vaan vaihdoin uuden carton ja taas pelittää.
Olikohan alkutaipaleella vaan sattunut huono satsi bogeja. Ton kun olis tiennyt
Jossakin vaiheessa mulla oli muutama sellainen boge loota missä sai puolet nakata menemään..oli tuota palaneen makua tai liian tiukka vanu..tästä on kyllä ollu juttua täällä. nyt taas valitusta aiheuttaa tämä ns.uusi lyhyt kortsu boge..kiivasta juttua osoitteessa; bogen kartot.
http://www.e-savuke.com/forum/index.....925;topicseen
kuten olet varmaan huomannutkin :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DemagDave
nicopoint.fi
häh. miksen tuollaista ole huomannut vaikka 3-4 kertaa tällä viikolla ohi kävellyt provari huulilla.
mutta joo. juuri nämä tyypit pilaa osittain sähkösavukkeen maineen. Kyllä minullekin tuli työharjottelija firman tupakkapaikalla kun valistin työ kaveria, sanomaan päin naamaa kun imin lavatubea et ei noista Saatanan sähötupakeista ole mitään hyötyä. Tottakai hän tiesi kun oli itse kokeillut. kun kysyin mitä laitetta hän oli käyttänyt niin ei osannut edes vastata muuta kuin, että se oli joku normmmitupakan kokoinen. Vitun kusettajat. sanoisivat suoraan et tällä on hyvä koikeilla miltä se vois tuntua ja sit voi ostaa paremmat laitteett.
Ja mainostavat vielä sähköröökaamisen olevan 80% halvempaa, noil hinnoil ei taida kyl ihan osua kohilleen :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
Ja mainostavat vielä sähköröökaamisen olevan 80% halvempaa, noil hinnoil ei taida kyl ihan osua kohilleen :D
samaa katsoin et komeat on hinnat. omaa laswkuri kun katsoo niin kyllä mulla on enemmän mennyt kuin olen säästänyt, mutta ei se paskaakaan haittaa kun oma yleinen olotila parani jo 2 viikossa ihan sikana. Väline urheuluksi itsellänikin karannut tämä touhu.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Höyrymaggara
samaa katsoin et komeat on hinnat. omaa laswkuri kun katsoo niin kyllä mulla on enemmän mennyt kuin olen säästänyt, mutta ei se paskaakaan haittaa kun oma yleinen olotila parani jo 2 viikossa ihan sikana. Väline urheuluksi itsellänikin karannut tämä touhu.
Siinä vaihees ku menee tuolle "hifistely" linjal se miinusmerkki sallittakoon, mut ei tollaseen kuraan ::)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Höyrymaggara
Mulla on suunnilleen tasoissa puolen vuoden höyryttelyn jäkeen, kun akka on laittanut stoppia ostoksille ???...olishan tota saanut menemään vaikka kuin, jos ite olisin päässy hi-fi:stelemään ;)