10 wattia ja uusi versio 15:sta....
Printable View
ok, kiitoksia tiedosta. Eli jos ostan modin mihin menee 18650 akku ja löydän jostain kickin niin ettei budjetti ihan tuhoudu niin pitää viellä hommata 18500 akkuja koska kick vie sen verran akkutilaa putkesta?
jeps, oikein paljon kiitoksia tiedostanne. Nyt pitää sitten miettiä että laittaako ~90e mekaaniseen modiin kickin kanssa vaiko jatkaa VV modejen ihmettelyä... tää on taas tätä ku sedät on keksiny liikaa vaihtoehtoja :)
Kick piiriä varmaan kannattaa etsiä käytettynä koska eivät varmaan kulu käytössä... tai jos sille tielle päättää lähteä.
Kaippa niissäkin jokin parasta ennen päiväys on kun virta läpi kulkee mutta eipä ne kovin herkästi kulu jos ei satu maanantai kappaletta :D Suosittelen silti jos ei uudelleen rakenneltava napostele, vie harrastusta askeleen taas eteen päin :thumbup:
Sigelei Kick maksaa n. puolet Evolvin Kickistä eli ehdottomasti kannattaa se hommata, löytyy ainakin Esmokelta.
Paitsi että sigelei taitaa olla kalkkaro. ;)
Edit. Toki, jos se ei haittaa, niin sittenhän sillä ei ole väliä.
Itse tosin suosittelisin silti metsästämään käytettyä Provaria, kun on niitä näkynyt myynnissä jopa satasella tai allekin. ;) On se laatu vaan ihan omaa luokkaansa.
Itse käryytellyt parin ohmin kartoja mekaanisella aivan tyytyväisenä (eikä ole aikarajoitinta katkomassa höyryputkea). Laittaa vaan nikotiinipitoisuuden kohdilleen. Ja kannattaa muistaa ettei ne mekaanisissakaan kytkimet varmuudella huolettomia ole. Ei nyt ehkä täysin hajoa mutta ei välttämättä yhtä mukavia painella kuin vv / vw vermeissä.
Pink-mulelta lähtis hopeinen old school Provari 160€ posteineen, kunhan muistaa alennuskoodin(mulehår taisin itse käyttää, ei tietoa onko enää toiminnassa). Mustaa ja minihopeaa siellä on jopa hyllyssä, ovat tosin pari kymppiä kalliimpia.
Ajattelin vaan mainita, jos laskisi tuolla hinnalla kipurajan alle. Anteeksi. :esmoke:
Tai sitten Kick2, saa sen 15 wattia ilman kalkkaroa.
http://www.bargainvapour.com/Evolv_K..._10413275.aspx
Bargainilta alle 40€.
Voiko kickejä stäkätä? Tuskin mutta joku vois huvikseen koittaa.
ps. en ota vastuuta jos laitteesi hajoaa tyhmän yllytyksen vuoksi.
En oo kickiä omistanut, mutta ei voi. Se jälkimmäinen kick antaa sen saman 10w olipa sille virtaa antamassa sitten akku tai toinen kikkula. Periaatteessa jos ne saisi rinnakkain niin teho voisi tuplautua mutta se varmasti sotkee ohmimittauksen. Jos tuossa ei mitään menisi rikki niin tehonsäätö ei ainakaan olisi tarkka
Onko muuten normaalia, että clearolta valuu pieni tippa nestettä akunnavalle? Ei siis isoa määrää, mutta sen verran, että vähän kostea on.
Mulla tuntuu nuo kaikki clearot tuon tekevän, joten tuli mieleen, että tuleeko tehtyä jotain väärin.
Täydellisen optimaalisesti toimiessaan ei valu tippaakaan mutta toi on kyllä täysin normaalia sekä haitatonta. Akun latauksen yhteydessä vain pyyhkäisee puhtaaksi niin avot.
Laitetaan vielä yksi nesteisiin liittyvä kysymys tähän.
Olen viimepäivinä käyttänyt pääosin Liqua ja Wizmix nesteitä. Liquan nesteistä tuleva höyry tuntuu huomattavan kuivalta, kun taas Wizmixistä tuntuisi irtoavan kosteampi höyry.
Johtuuko tuo PG/VG suhteesta vai mikä noissa on erona?
PGVG ja niksa. enemmän juurikin pgvg
noi on niin henkimaailman juttuja, ettei noista tuntemuksista ota aina selkoa itsekkään. Sama neste on tänää ihan jees ja huomenna se kuivattaa kurkkua niin saatanasti
...mutta kuitenkin nyrkkisääntönä voi imo pitää että pg on kuivempaa kamaa. Toki tähän vaikuttaa huomattavasti myös millä sitä höyrystää mutta silti.