Öljy ja rasva niistä erotellaan talteen. Biopolttoaineen joukkoon mukamas. Mä en margariinia syö, mulle ihan sama [emoji4]
Puhutaan siis tarhaeläimistä kun pusero on otettu talteen ;)
Printable View
http://i.imgur.com/IPkHZt0.png
Vähän on jotenki laihan näkönen tuo meidän (muovi)joulukuusi...
No mutta ankeen näkönen ku alhaalta puuttuu "oksia" :D Minä en kuuseen koske, muksu sen halus koristella. Minä en laittais ees koko kuusta.
Paskapäivä onneksi pian takana
Taitaa ketuillakin olla että kun kanta kasvaa liiaksi niin niille tulee kaikenmaailman kulkutauteja kuten kapi mitkä sitten luonnostaan harventaa kantaa... Joskus kapisia kettuja nähneenä en kyllä pistä ollenkaan pahakseni sitä että ihminen pitää kantaa kurissa niin ei tarvita niitä hiton kulkutauteja.
Nyt jo joulukuusi! :eek:
Jotain tarttes tehdä. Nostin VG pitoisuutta liemissä 60-70 prosenttiin. Muuten hyvä mutta nyt palohälytys ei huuda pari kertaa viikossa, vaan pari kertaa joka päivä...
Aivan.
Mä en siis oikeasti vastusta mitään metsästystä harrastuksena, enkä muutakaan. Kyselen vain tietämättömyyttäni ja ihmettelen. Ihminen on vain työntänyt luonnossa sormensa niin moneen asiaan mihin ei missään tapauksessa olisi pitänyt koskea.. Hyvänä esimerkkinä ne yellowstonen kansallispuiston sudet.
Hoh hoh, olipahan taas pikkujoulut. Eväät oli Toreroksessa ihan jees, notta väki alkoi puhumaan että karaokea on pakko päästä vetään, johon oli pakko todeta: ei saatana. Nyt kotona ja 3h syöminkien jälkeen ihan vitullinen ähky :D.
Mitä suurimmalla kunnioituksella kyseistä kommentoijaa kohtaan, mutta...aika läheltä haettu esimerkki. :DLainaus:
Hyvänä esimerkkinä ne yellowstonen kansallispuiston sudet.