En harrasta sellaista. Se olisi näillä meidän kalakannoilla omiin sukkiin kusemista.
Printable View
Jonku mielestä mä olin salakaatamassa susia :)
Kaatamassa mut en salaa, ei mun tarvi tehä mitään salassa :)
Mitäs PG on ihmiset tilailleet lubrisolvelta. Ite kun en tuota käytä ja kaverille pitäs pullo laittaa oman tilauksen yhteyteen ni onkos se nyt sitten tämä? Propylene Glycol USP EP 99 Pharmaceutical Grade Superb Quality Multi Variation | eBay
Älä suotta lähde merta edemmäs kalaan: Pohjanesteet | VapeTalo.fi
Nuo Vapetalon baset on siis Lubrisolven.
Voiko oman lapsen esim. salakastaa? Jos ei kerro sille toiselle osapuolelle, että aikoo kastaa sen tai on niin tehnyt? Siitäkö tässä nyt on kyse?
Loppua näyttää kaikki muut litran putelit paitsi pg. Muuten kyllä aika kilpailukykyset hinnat. Tartten 4l vg kaveriks.
Propylene Glycol USP EP 99 Pharmaceutical Grade Superb Quality Multi Variation | eBay
Mutta onkos tuo nyt se oikea pg?:) Jäänestoaine, toimii myös auton lukkoihin. :lol:
Tuleeko? Viimeks oli n25e 2l vg tuolta briteistä.Lainaus:
Oho, mun kantabaari on Petas-bar, tuu Jamo joskus oluselle.
Ei taida jonnet ees muistaa Petas-baaria [emoji57]
Joskus jossain ketjussa oli puhetta, että kun Valvira vittuillakseen pistää "ison vaihteen" päälle, niin Suomessa toimivat (höyryttely)verkkokaupat häviää netistä. Nytkö se sitten aloitettiin ja ekana oli Elektrosavu?
Vaikka kaupankäyntiä ei Valviran mulkut ilmeisesti pysty Suomessa kokonaan kieltämään, niin onhan tuo tilaaminen s-postitse aika hankalaa. Asiakas ei yhtään tiedä, mitä kaupassa on myytävänä mihinkin hintaan ja kauppiaalle aika työlästä käydä pitkää kirjeenvaihtoa jokaisen kikkareen myymisessä...
Toivottavasti tuo Elektrosavun "soppa" tuosta selviää, eikä ilmiö ala täällä laajentua. Turhauttavaa ja kallista on pienen yrittäjän tapella valtion virastoa vastaan, mutta joku roti tohon valviran touhuun kyllä pitäisi saada.
pääasia et liike toimii :)
Eiku menikin ihan väärän myyjän sivuille tuo ed. linkki. Se tarjoili tuota vg:n kaveriks... :facepalm:
1 Litre Monopropylene Glycol MPG USP EP Grade | eBay
Tämä siis perus pg-pohjaa lubrisolvelta?
PG-miehet (ja naiset) hox!