Emmä ainakaan postaile, yritän ainakin välttää, mutta tykkään kyllä kovista otteista :D diu diu.....
Printable View
Emmä ainakaan postaile, yritän ainakin välttää, mutta tykkään kyllä kovista otteista :D diu diu.....
Katotaan miten tuo yhteiselo sujuu forkalla jos se tänne tulee, yritin kyllä vihjailla, mutta millä sitä estää.
Ai saatana Twisted, tässähän joudutaan kohta kilpakosijoiksi :lol:
Äkkiä vaan sokkotreffeille ja tilannepäivitys tänne, saadaanko uus pariskunta xD
Pyh kamat kantoon suoraan ja saman katon alle
rth...mun pojan kanssa :)
Twisted...olet oikeassa..onhan se maininnut käyneensä täällä :)
Pfft, eihän tuo 11 vuoden ikäero ole pahakaan :thinking:
Osaan, tiedän, dripperit. <3 Nesteiden maistelu on parasta hommaa, ja juu tiedän mistä tiivareita saa :lol:, osaan tilata vaikkei nykyään enää tarvitsekkaan jne. Eipä nuo nyt messiaaksi tee. :D
Sovinisteille käy näin :lol:
http://static.boredpanda.com/blog/wp...y-105__605.jpg
Mä saatan tuitulta kysellä neuvoja joskus ja varmasti aloittelijaa osaa auttaa :) ja hei pokat..eiku pojat!! mun siskon tytöt sanoo mua puumaksi, ei siksi et yrittäisin iskeä nuorempia vaan koska nuoremmat miehet yrittää iskeä mua jos ollaan viihteellä..eihän se musta puumaa tee ja johtuu varmaan siitä et kaikki luulee mua aina nuoremmaksi...kuten mun äitiä ja mummoakin :)
Sun pitää odottaa vielä semmoset ~10 vuotta ja sitten iskeä joku 17-vuotias.
Siis mua ei ikäero haittaisi millään tavalla...no okei..alle 30 vuotiaisiin en koskisi, mutta on tullut suoria pyyntöjä,että haluais kokeilla kypsempää naista..siis 20 v tyypeiltä...ei kiitos!
No tuittu voidaan laskea lieväksi puumaksi :)
JEEE!!! :wheee:
https://retrieverman.files.wordpress...pg?w=191&h=271
Onpas täälä ollut aktiivista.
Muutama sivu taaksepäin ja :
https://media.riemurasia.net/albumit...1239150349.gif
...Ei huano....mmhmh :laugh:
Nyt rakkaat mun on mentävä nukkumaan, öitä ♡
Dr Twistedin diaknoosi: Ylenmääräinen itsekritiikki, ja heikko itsetunto, joka ilmentyy forkan fakta alueilla.
Hoito: Altistushoito. Varovasti omille vahvoilla alueilla heittämään kommenttia, kunnes rupee jännitystilat purkautumaan.
:)
Ei siellä mitään messiaita tai erehtymättömiä ole kukaan muukaan.
Uuno perkele, varastanu mun muuvit
Eikäkö tää on vaan uuden ketjun tyypillistä alkuhuumaa, alkuun kirjoituksia tulee paljon ja sit ketju hiipuu unholaan. :)
Paavo perusti sen vanhan höyrychatin tilalle tälläisen; höyry on pop - ketjun, tai joku sellainen mikä tää nyt onkaan...
T: niilo22 juutuubista ;)
Sie et aattele ku mies (doh!).
Miehethän hyödyntää aina ne elämän pienet osa-alueet joissa on jotain osaamista päteäkseen niin maan perkeleesti.
Otetaas toinen näkökulma: Tämä on julkinen foorumi, ja tuolla on satoja ja taas satoja naisia jotka haluaisi päästä tupakista eroon. Mistä kysyä neuvoa ? Kuukkeli antoi tuollaisen e-savuke foorumin...
"Enmie tuolta miesporukalta mitään uskalla kysyä. Nehän nauraa mulle kun en tiedä"
vs.
"Hei täällähän on tuo Tuittu vastailemassa, ja se on kokenut HÖYRYNAINEN. Kysynpä mistä näitä voi ostaa..."
Sinä et ole täällä ketään miellyttämässä, vaan omana itsenäsi, ja se on hyvä. Mutta usko pois, jos olet kokenut noita vihanpurkauksia silloin tällöin, niiden taustalla on tämä osaltaan.
Pro Bono tällä kertaa, seuraava konsultaatio maksaa mansikoita.:)
Uskalsinhan minäkin astua tänne leijonanpesään. Pitäisi kyllä ottaa miehistä mallia siitä uskosta omiin kykyihinsä, miehet on siinä naisia parempia yleensä. :D
Jaa että vihanpurkaukset mua kohtaan johtuu siitä että oon oma itseni, vai kenties siitä etten auta aloittelijoita? :blink:
Miehethän uskoo omiin kykyihinsä, oli todellisuuspohjaa tai ei... :)
Hei, en sano että johtuu, vaan pieni osatekijä on offarikeskeisyys.
On nuo vanhat parrat vihjailleet aina joskus kuinka erilainen tämä foorumi oli ennen. Eli istuttiin vääntämässä coilia johonkin silica hirvitykseen, ja kymmenen kaveria netissä jeesas viikon että se saatiin tuottamaan höyryä.
Ne ajat ei palaa, koska nyt laitteet toimii, mutta vinkeille tai edes tervetuloa toivotuksille on silti tilaa. Ei valtaosa ihmisistä LUE forkkaa kuukautta kunnes rekkaa ja avaa suunsa (kuten esim. minä), vaan röökifrustraatiossa kysyy kun on just tilattu huonoin mahdollinen combo jostain että mitäs nyt kun maistuu paskalle...
Nyt ollaan kyllä jännän äärellä. :eek:Lainaus:
Alkuperäinen postaaja ktdd
Jos ihan oikeasti joku suomalainen kauppias (mikäköhän voisi olla kyseessä :whistle:) meinaa alkaa niksaa myymään Suomessa netin välityksellä, niin hattua nostan tästä tempusta. :hatsoff:
Se on varmaa, että valvirat, tullit, kukkahattutädit ja mitä näitä nyt onkaan, ovat kimpussa saman tien - eli oikeuteen menee satavarmasti tämä tempaus. Toivottavasti rahkeet/paukut riittää taisteluun, ja vaikka nyt viljelenkin hymiöitä vähän liikaa, niin ISO yläpeukku kauppiaalle! :thumbup:
Ei malta mennä nukkuun kun jänskättää ehtiikö BFF:t viikonlopuksi. 1500km on paketti matkustanut 12 tunnissa enterin painamisen jälkeen. Mielellään noi tilaisi Diablolta jos niillä olisi, mutta täytyy sanoa että spaincigarilla toimitus tosiaan toimii, vaikka vähän maksaakin.
Oliskohan munkin pitänyt loukkaantua ja häipyä täältä kun mulle on monta kertaa vihjattu että spämmäilen vähän liikaa ja pupugifit tulee korvista ulos? :thinking: Noh, mun asennehan on että "toiveenne on kuultu muttei huomioitu". :D
http://viralpursuit.com/wp-content/u...ws-Walking.gif
Voi vittu Jamo nyt taas.
Reissua pukkaa, ni kas ku heräsin 1.5 tuntia ennen kellon herätystä. Enpä muista millon olis kerenny viimeks tänne ennen töiden alkua tunniksi häröilemään.
Ja polttavaan puheenaiheeseen palatakseni. Olen tuitun kanssa kyllä samoilla linjoilla, vaikka kuinka täällä pärstäni jotakuta kiukuttaisi, tahi postaukseni, tahi joku muu asia foorumipersoonassani. En todellakaan aio pyllykipuilla. Toiveet saatetaan rekisteröidä, mutta ei niistä mitn välitetä :evil:
Muhun ei pysty ku paavon patukka, ja ehkä luuposen kans, nii ja vizin ja rotaxin.. Te muut ette voi mitn muuta kuin kestää ja lukea :evil:
Huomenta
Eik tää lienee paikka, missä kukin saa hörhöillä kuten haluaa...
Voinko mä toivottaa huomenta kun en ole ehtinyt ollenkaan nukkumaan?
On koneen asetusten palautuksessa mennyt koko yö... melkein valmista Ubuntussa, Unity on perseestä, kohta tulee gnome ja tappaa sen 8-)
Päivää vaan. Töihin piti mennä ja likat viedä tarhaan. Pikku-hirviöllä 39 kuumetta. Jäädään siis kotiin tuijotteleen My Little Ponyä ja muuta jännää...
11h töitä takana tälle viikolle, jokohan alkaisi riittämään :thinking:
Ei stna noita MnM sivuja, nyt kyttä alat laulamaan ainakin sen verran, että millä aikataululla näitä niksoja on tulossa lähemmäs meitä myyntiin?? Vai pitääkö se alkaa pinkmulelle tilausta väsään?
EDIt: eiku perkele, nuo muulinkin liemet on noin laimeita litkuja.