Jostuisko osin siitä että kloonikeskustelun ja OT:topicin aktiivisimmat ovat keksineet yhdessä parempaa tekemistä :)
Printable View
Jostuisko osin siitä että kloonikeskustelun ja OT:topicin aktiivisimmat ovat keksineet yhdessä parempaa tekemistä :)
Ai, täälä on asia jotenkin ilmaistu?
Kyl mää olin ihan pilkillä. Saalista saatiin sen verran että sitä syötiin viikonloppu siellä, ja tuotiin viä jokamiehelle kotiinkin. :) Kaikkiaan yhdeksän kirjolohta.
Jäätä muuten oli noin 7cm, vaikka itseänikin hieman ennen reissua arvelutti.
Minä ja rauhoittava vaikutus! :lol: Oon tainnut aiemmin olla välillä vaan bensana liekeissä täällä mitä rähinöintiin tulee. :rolleyes:
Noh, niin noh... :D Ei kyllä silti riitä selitykseks! :laugh:
Sori mä juorusin että oot kaloja mettästämässä kun täällä sua kaipailtiin. :3
No jos joku joka on onnistunut kirjoittamaan vuodessa melekeen 10% koko ot topicista hiljentyy pikkusen niin kai se vähän hiljentää koko topiccia :laugh:
(E. Ei sillä ettei pave ollu kun sen reippaat 100 viestiä jälessä :D )
Ku se kirjottaakin aina 2 peräkkäin. Ei o ihme et paljon viestejä.:lol:
Mutta missä on RAAKA EKI?
Ei oo ekiä bannien jälkeen näkyny :lol:
Miiitä? Riitelyäkö on ikävä? Laittakaa se misteri tilaukseen ja esittelette täällä niin eiköhän ne fanaatikot hypi pitkin seiniä :lol:
Tissi ja Peräosio rauhoittanut kuumana käyneen Poppoon.:p
Montako niitä piti tilata :confused:
Enhän mä nyt niin kauheesti oo hiljentyny! :D Ja paljonkohan täällä olis viestejä jos en olis ollu huligaattoroimassa täällä, viime talvena tää oli ihan kuollut ketju ja saattoi mennä päiviä ettei tänne tullu mitään kun suosituin ketju oli ärsytysketju ja kaikki volisi ja angstas siellä! :teaching:
Mitä, minä, en missään nimessä, en ainakaan yhtään härnätäkseni meitin pesusientä! :angel:
Ellei oo salamettästämässä kaloja... :blink:
Lärvitrolli, *tabu*, kukas muu vielä?
Miltä se lainkaan näyttääkään ku ostaa 4 :lol:
Ukko tilannut Kiinasta
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...SDTk8W_DBS1PnY