https://www.ruutu.fi/video/1146383
Printable View
Hame mainittu ja syytteet tulee perässä :(
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201...85967_u0.shtml
Hamekangasta moiselle mielensäpahoittajalle.Lainaus:
Kotkassa asuva Katja Bollström teki Facebook-päivityksestä rikosilmoituksen kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Päivitys oli hänen mukaansa todella provosoiva ja siinä mainittu hameen alusta oli hänen mielestään vaikuttanut siihen, että sen kommentointi on ollut ilkeää.
Tämä maa on menossa täysin perseelleen. Ihan yhtä hyvin voisi pahoittaa mielensä jos sanoisi,että siellä on paska kahvi. Rotusyrjää.
You tubessa on mainioita myymälävideoita,jossa hameen alle menee vaikka telkkari... Eikä oo ees tältä mantereelta.
Tosin 500 euron hame arkikäytössä kuulostaa kovalta summalta, kun työvehkeet ei maksa montaa kymppiä.
Mukava istuskella grillikatoksessa, vain 20 astetta mittarissa :)
Ampparitkin on vissiin lentokiellossa sateen takia :cheers:
.
Terkuuiuuuujaaaaa[emoji23]
Kesän ensimmäinen ukkonen jäi aika vaisuksi. Tähän trooppiseen ilmastoon odottaisi parempaa esitystä.
Pirkanmaan mettissä on jymistelly jo pari kolme tuntia. Makiaa :cool: Toivottavasti vielä yölläkin jaksaa kun hämärtyy, ois hienoo.
Talviturkki pudotettu Yyterissä. :cool: Oon ihan kesäeuforiassa ollut tämän viime päivät. Ja kestää vaikka makkarissa matalimmillaankin +25 ollut öisin eikä edes tuuletinta, koska on se vaan kivaa kun noiden kesän irvikuvien jälkeen on taas oikee kesä. Tai no tunnustan että kyllä tuli katsottua sitä tuuletinta Poristakin että vois pistää yöks huristaan, mutta ei niitä yksinkertaisesti ole missään enää. Perinteisestä maalaistalosta kun ei löydy ilppiä eikä muita hömpötyksiä. Tai no, iskä keksii etsiä tuuletinta aina vasta sitten kun on jo kakat housussa. :laugh:
Niin ja yyterissäkin oli niiin ihanaa olla rannalla niinku ennen vanhaan, en ollu edes uinu kesän 2014 jälkeen luonnonvesissä kun ei paskakesinä vedet lämpene tarpeeks. No meriveri oli kyllä edelleen jäätävää :D
No hitto kun ei tullut aiemmin naristua täällä. :thinking: Onks ne muuten miten tehokkaita ne masiinat ja saako niillä vahingossa kurkun kipeeks? Tai no saahan ilpilläkin varmasti kurkun kipeeks jos ei järkeä käytä mutta ei ole kokemusta itellä noista pömpeleistä niin en tiedä :D
Sähköpostiini on tullut yleensä kymmeniä spämmejä viikossa, mutta viimeisten kahden viikon sisällä ei ainuttakaan. Joku iso bottiverkko lienee mennyt nurin...
Hyvin saa ponit kyytiä. Tämä ponien kans oleva on vuotias hieho. Kuvassa tän kevään vasikkahttps://uploads.tapatalk-cdn.com/201...318816bf84.jpg
Jaa siellä on pistetty vaan hieho ponikouluun :laugh: Ihana pörrövasu! Ja noi ripset :love: Kersana pompin aina vasikkatarhassa, ja kerran oli härdelli kun hiehojen puolelta karkasi yksi vasikkatarhaan. Mää urheena kuusivuotiaana menin pelastaan vasikoita kun se hieho kyöräs niitä ja sitten se puski muakin :laugh:
Hohhoijaa kintut ihan poikki, tulin hotellihuoneeseen ja kohta nukkumaan, sisko jäi bailaa hotellin tanssiravintolaan.On ollut mukava vkonloppu[emoji3] erittäin hyvä loman aloitus.
Meillä on joki vieressä, mutta en oo uinut siinä vuosiin.Vesi on kuulemma todella lämmintä siinä, poika ui päivittäin.
Olipa muuten nannaa nukkua 3 tunnin päikkärit tänään, valvominen vie voimat[emoji1]
3 viikkoa lomailtu ja työkuviot pysyneet tähän asti suht hyvin poissa mielestä, mutta vaikka viikko lomaa jäljellä, niin pikkuhiljaa alkaa alitajuntaan hiipiä tietoisuus töihin paluusta. On tää ihmismieli perkeleen raskas kestää.
Kai se tuonne stressin suuntaan menee, ehkä ei ihan stressin tasolla. Enemmän sellasella perusporilaisella negaation tasolla.
Kannattaa tehdä asialle jotain, itse saman kokeneena voin sanoa[emoji848]
En halunnut mennä töihin, lomatkin meni pilalle sen takia ja näin duunista painajaisia.Tuli toki elämässä muutakin paskaa, mutta nyt asiat hyvin.Omaakin asennetta pitää muuttaa tai sitten vaihtaa duunia, nimittäin toi työasia saattaa alkaa masentaa ja siitä toipuminen on pitkä prosessi.
Taitaa jäädä puuhailut vähiin tänä lomana. 2vko luvattu helteiden jatkuvan.
Onneksi kämppä on läpi talon, eli kunnon läpiveto toimii. Makkari on myös koiliseen.
Elokuussa sitten suoraan 30 lämpöasteesta ensimmäiseen halla-aamuun ??
Mulla jäi aitaremontti pahasti kesken. Ei vaan pystynyt tuossa paahteessa toimimaan :(
Elokuun lopulla vielä pari viikkoa lomaa, jospa sit helteet ei vaivais? Tietty sit sataa koko 2 viikkoa :(
Mua ei haittaa näin lomalla[emoji16] töitä oli kurja tehdä näillä keleillä, todella raskasta [emoji848]
Tänään touhunnut pientä puuhastelua ja kohta ajattelin siivota kylppärin.
Aamulla pojan kanssa lekuriin, silmätulehdus.Sen viidellä kaverilla on myös[emoji23] sehän tarttuu helposti, ei sais nauraa, mutta onhan se huvittavaa.
Helteillä ei ulkona kyllä mitään isompaa jaksa/viitsi tehdä.
Nurmikko pitäisi mennä leikkaamaan, hikoiluttaa jo ajatuskin...
.
.
.
Itse en seurannut kyseistä vierailua laisinkaan[emoji848] lentokoneiden ääni kuului kyllä!
Tulispa syksy. Olen saanut jo annokseni kesää tältä vuodelta.
https://media.giphy.com/media/l46C5C...AmUU/giphy.gif
Aika nihkeetä, kerään voimia imurointiin ja lattian pesuun.Poika huutelee huoneesta tullessaan voiko tulla?
Mä hengailen melkein nakkena välillä, kun hikoilen niin paljon🤣
Miehillä on helppoa olla pelkissä shortseissa...
Meh. Lupaavat vielä viikkotolkulla samaa hellehelvettiä. Joissakin paikoissa menee melkein satavuotiaat ennätykset uusiksi. Kyllähän tähän sikana hikoilemisen tahmeuteen luulisi jo tottuvan, mutta ainakin oma ruhoni on toista mieltä.