Kyllä toi FUhattan on ihan pakko tilata. Ei kyllä käyttöön tule, mutta omaa niin suuren viihdearvon. :laugh:
Printable View
Kyllä toi FUhattan on ihan pakko tilata. Ei kyllä käyttöön tule, mutta omaa niin suuren viihdearvon. :laugh:
http://www.fasttech.com/products/309...attage-apv-mod
Juhuuu, yet another Vamo!
Max.output arvaten tosin 6 volttia, toivottavasti ohmiraja on vedetty edes sinne 0.8 tasolle.
1- 5 ohmia
Joo ei kyllä kiinnosta tolla ohmi rajalla. Vaikkakin on edullinen.
Eipä tuo sitten ollenkaan hassumpi ehkä olisi, kun kerta päästään jo ohmiin (vähän pakkokin, koska sen 1.2 kärsii max luvattuun outputtiin). Joku V2 Kayfun-klooni kaveriksi, niin olisi suht halvalla hyvissä höyryissä (ehkä) kiinni.
Toki tämä(kin), kuten kaikki muukin FT:ltä vasta luotettavan revikan tai kahden jälkeen.:D
$46.59 Vamo V8 7-35W Variable Wattage APV Mod - 1*18650 / stainless steel at FastTech - Worldwide Free Shipping
onhan siellä V8 jo listoilla...;) 0,3-3ohm, 7-35w
Pomppaa kyllä vain tuon €/watti sen verran, että taitaapi olla uutuus, jolla rahastetaan vähän extraa.
Plus tuossa ei näemmä ole jousitettua pinniä.
Ja taitavat olla E-Hollyja, olisiko nyt kyseessä klooni vai miten 'tussa tuo nimeäninen nyt menee, onko Kangasiden E-Holly 30w = Vamo v7 ja E-Holly 35 w = Vamo v 8 vai wattafuk?!?
Tästä puuttuu enää 510 liitin :D https://www.fasttech.com/p/1932500
vamo 8 oon pari viikkoa sitten tilannut; tuloillaan on.
pari kappaletta vitosia käytössä ja hyvin on pelanneet
Tunnustaako kukaan jääneensä tullin kynsiin liian arvokkailla paketeilla? Oon tilannu varmaan sata pakettia sieltä ja järjestäen kaikki ollu yli 20$ arvoisia. Parhaimmillaan joku 150 $ eikä kyllä koskaan oo tullilta ilmotusta tullu. [emoji51]
Ei nää jää tulliin, syytä en tiiä, vaikka olis just yli tullirajan paketti. Itelläki niitä on paljon tullu.
En oo kuullu et kellään muullakaan olis jääny ikinä, siks ihmettelen ku täs topikis välil jauhetaan tullirajoista jne :)
Onhan ne hyvä tietää mut, tän puljun kans ei tarvi välittää.
just tossa lueskelin pari sivua taakkepäin taas tästä tullisaarnasta, ja oon myös samaa mieltä että voi ihan hyvin laittaa ne tilaukset kerralla tulemaan, onhan se jo vittumaista ravata jonku driptipin takii postis ja sit seuraavana päivänä tulee jotain muuta jne.
Ei ne jää, koska ne on merkattu että "gift" ja arvo on myös merkattu aikalailla alakanttiin.
On täällä muistaakseni muutama tapaus ollut, eikös ViZillä jäänyt ainakin vai muistanko ihan väärin?
Luulis niiden tullissakin joskus huomaavan, että tuleepas perkeleesti halpoja lahjoja kiinasta :D
Pakettien määrä on kyllä varmaan aika helvetillinen :D
Eikai ne edes tullissa ole niin helvetin tyhmiä, että uskois kiinanpakettien olevan lahjoja tai kympin paketteja kaikki? Niitä ei vaan jaksa kiinnostaa jollei huumekoira tai muu herätä huomiota. Voisin kuvitella että kiinasta tulee pari kolme pakettia päivässä. :laugh:
Onkos kuumia lahjaideoita oi FT tietäjät? Pitäs varmaan alkaa tilaamaan jos jouluksi meinaa...
Ei nyt tavallaan liity, mutta kun fastteckistä tilataan niin kumpaa suosittelisitte Copper Panzer vai Stingray X? Tekis mieli ottaa toi panzer ulkonäön takia, mutta paino ja atomisaattorin väri ero modiin nähden painaa mieltä, ja sit stingrayssa mietityttää että onko se liian pieni ja kevyt(tuntuis lelulta), mutta värit kuitenki passaa atomisaattoriinkin. Tämän hetkinen modi on SS Nemesis.
Mun stingrayssä oli kyllä aikapaljon toivomisen varaa, 510 liittimeen ei sopinut yksikään mun ato jossa ei ollut säädettävää keskipinniä, modin keskipinni oli todella syvällä, painike istuu vinossa kun ei ole lukittuna, painikkeessa aivan liian lyhyt liike, jouduin tekee ns.spacerin sinne.
Mun mielestä stinkku on huomattavasti parempi kuin nemesis klooni. Itellä oikeestaa käyttöputkena toi singray x
Ei kellään satu olemaan kokemusta tuosta copper panzerista? Siitä nimittäin ei paljoa tietoa ole jaettu. Tai en itse ainakaan löytänyt kummoista.
Ihan käyttöpeli se kupari panzerikin on. Stingray x oli myös tosi hyvä, ainakin sen valmistajan mikä mulla on.
http://www.fasttech.com/products/309...a-50-style-mod
Ei ole edes klooni H-Ana, vaan selkeästi ihan uraauurtava ja edistyksellinen keksintö.
Onko kukaan ostanu teslan tekemiä klooneja? Onko millasia laadullisesti?
Onko nämä jotain fastTechin omia coileja $5.94 Replacement BVD Coil Head for Nautilus Tank Atomizer (5-Pack) 5-pack - 1.6ohm / w/ filter mesh at FastTech - Worldwide Free Shipping :thinking:
Tilasin noita juuri eilen kokeiluun, testaillaan. Mitenkähän on, olisiko tässä samanlainen juttu kun auton varaosien kanssa: sama tehdas, sama osa mutta toisessa tuotemerkki stanssattuna ja hintaa melkein kaksinkerroin verrattuna toiseen jossa ei ole tuotemerkkiä. Tiä sitten... tai jos vaikka ketjun loppupäässä kontrolli huonompaa kuin 'alkuperäisillä' merkkituotteilla.
Ei nuo ihan samanmoisia oo kun alkuperäset.. noissa on vähän tiukempi imu, muita eroja en muista havainneeni
Oho, 30.10 lähetetty paketti tullissa, ollut jo eilen joskus illalla. Tottakai sisältää taskulampun, jolla ei oo ees kiire. Vapokamaa tulossa eri paketilla, lähetetty samoihin aikoihin. Unohtui ottaa kirjaus siihen..
Nyt sieltä saa I-Tikkujakin:p
Alkaa olla istickissä hinta jo ihan kohdillaan.. Olisivat tehneet tuosta nyt ees kloonin 15€ hintaan :D
Uskaltaako tuota istickkiä tuolta ostella vai jääneekö tulliin tuo sisäisen akun takia ? Ainakin jostakin muistelen ettei tuolta tuu nuo ego tikut vai muistako väärin ?
Sisäänrakennetuissa akuissa ei pitäisi olla mitään ongelmaa kuljetuksessa, tulliahan nämä akut ei kiinnosta ellei arvo ole merkitty pakettiin niin että ylittää ALV tai tullirajan.
Onko tuolla yli 100w boxmodia joka on kannattava tilaus? Olis varmaan kiva normi putkimodin tilalle
Kyllä ne vähän kaikissa keskusteluissa tuppaa sanomaan että nuo cloupourit ja ihan sutta ja sekundaa ja god 180 nyt vaikuttaa sen verran hämärältä että huhhuh. Sigelei 100w on kyllä hyvä vehje väittäisin minä.
siglein pitäis olla varma toiminen, ainut vaan et se on kirjaimellisesti boxi, pitää miettiä. Onko muutes jossain muussa kaupassa paremmat vaihtoehdot?