oma sekoitus;
suklaa+555 tobacco.... aika kiva... ;) DCT 1.5ohm + 1000mAh usb passthru
Printable View
oma sekoitus;
suklaa+555 tobacco.... aika kiva... ;) DCT 1.5ohm + 1000mAh usb passthru
Juicy Vaporin Dragons Bloodia. Aluks oli ihan hyvää, mutta nyt kun on seisoskellut pari vuorokautta tankissa, ni alkaa maistua ihan samalta kuin ite Inaweran mauista sekottelemani marjamix. Mentholia en kyllä tosta löydä, maistuu keinotekoset kirsikka ja vadelma. Saattaapi sittenkin jäädä seuraavalla kerralla tilaamatta.
Peleonilta ostettu Boge Fruit Mix 11mg ja MDCC - paras maku pitkästä aikaa
VR blueberry 10mg ja Pasiradio. kiva ilta. :esmoke: :D
Libertyn RY4 14mg, mukavaa 'känninestettä'. Sopiva th, että tuntee kovemmassakin tumussa, mutta silti neutraali maku.
Tällä hetkellä mennään Kentucky Applewoodin, Wyatt Earpin, Pirates Booty DIYn ja Inan Camel DIY:n kierrolla. Fiiliksen mukaan. Onhan noita erinäisiä pikkupulloja tuossa auki, mutta nuo on ahkerimmas käytös. :p Toi Cameli ilmeisesti kaipais "likasen" basen, aika hulvaton "tupakkajäljitelmä" puhtaalla PGV:llä... 8D
El Toro:guevara 12mg, namimaiskis.
Tuotahan minäkin imuttelisin jos posti olisi tullut ajallaan. Pari viimeistä milliä Edeniä on menossa nyt. Huomenna täytyy siirtyä sotkuosastolle, joka ei enää ole hääppöinen sekään.
PSV Frozen Lime Drop 6mg (maistuu ihan sitruuna mynthonille).
ENjuice Primo Banana 11mg ja on hyvvöö :esmoke:
El Toro Eden, omenaa en kyllä tästä löydä, enemmänkin tuhkakuppia :) liian tupakkainen jopa mun nykymakuun, tilasinkin 60ml lisää mainiota TY-4 nestettä T-Juicelta, oiva all day vape mun makuun
- FSUSA Wyat earp Signature Cowboy ... (Ehkä eniten tupakkaa muistuttava neste johon olen tähän mennessä törmännyt)...namm
-FSUSA RY5 ( Njaah...ihan eka RY 4 jota maistelin oli jotain kiinalaisten tekemää, halpaa nestettä Toscana Mall:ista ja se oli HYVÄÄ .. mikään, mitä olen kokeillut sen jälkeen ei ole ollut sen veroista.. ei tämäkään!! )
-FSUSA Jägerbomb..Tätähän on paljon kehuttu..mutta ei kauheesti iske meikäläisen makuun.
Että näillä mennään seuraavat viikot koska tilasin kaikkia 30 ml pullot :D
Voi muuten olla, että asiaan vaikuttaa elpynyt haju- ja makuaisti plus se, että ihmisen muisti on usein aika valikoiva. Muistikuvat siis saattavat olla hyvinkin "värittyneitä". Ei ole tarkoitus mitenkään väittää vastaan, itselleni vain kävi aikoinaan hieman samalla tavalla. LF:n Blueberry (by Hangsen, made in China) oli ensimmäisinä päivinä ihan uskomattoman mahtavan makuista. Elämys tuli jopa uniinkin. Kun aikaa vierähti, sama neste (ihan samoista pulloista) alkoi tuntua liian keinotekoisen makuiselta ja tuoksuiselta. Lopulta ei enää vaan pystynyt, eikä neste päässyt niin sanotusti jatkoon :)
Halon turkkilaista tupakkia ja mokka kahvia jälkkäriksi.
Jamaican me crazy vivi novassa ja cigarillos naturales kayfunissa..otan röyhyt aina siitä mikä sattuu käsikopelolla ensiksi käteen osumaan. Muuna nesteenä toimii terästetty lämmitetty glögi :)
DIY Banana Cream (15%) - English Toffee (3%) 6mg