Vs: Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Yakousei
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
DS3Finland
EI NYT OO STANA TODELLISTA... Sain lt:n korjattua ja akka rikko sen päivässä.
Go TEAM!
Hilkkua vajaa huutonauru pääsi :D
^
Tämä painii aika lailla samassa sarjassa, kuin Hellraiserin parranajo plus djketun kommentti, että siitä puuttui enää haravaan astuminen :D
Ärh. Ei tuon koiran kanssa nyt tunnu menevän mikään nappiin.
9 kuukautta vanha ja edelleen tapahtuu "vahinkoja" sisällä. Tätä edeltävästä nyt tosin taiskin olla jo lähemmäs kuukausi aikaa.
Alkaa loppumaan usko tuohon karvakorvaan. :-X
aamulla ylös ja keittiöön kahvin keittiöön kahvin keitoon matkalla astuin löysään koiran paskaan koiralla vatta sekasin sitä se yöllä vikis luulin että kaipas toista koiraa
Kappas vaan! Täälläkin oli aamulla koiran paska olohuoneen lattialla. En tiedä kumpi koirista oli syyllinen. Veikkaan, että on tuo narttu, kun ei illalla suostunut torttua vääntämään.
Aamulla oli ilmeisesti käynyt tökkimässä emäntää ylös, mutta se ei ollut herännyt.
Kyllä nuo eläimet ovat ihania! :D
et sentään astunut pääle ei sen ihananpaa kun paskat varpaan välissä
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aku
et sentään astunut pääle ei sen ihananpaa kun paskat varpaan välissä
En sentään... :D
Samainen koira paskansi viime kesänä apen kenkään ja eihän appi sitä huomannut aamulla, kun oli tallitöihin lähdössä. :D
luuli vissin anopin kenkäksi :D hyvin opetettu
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
aku
luuli vissin anopin kenkäksi :D hyvin opetettu
:D
Koomalampaat ärsyttää valtavasti...
Toisilta puuttuu uskallus hirvittävän rangaistuksen pelossa tai että mitähän kanssa ihmiset nyt sanoo taas.
Paskankaan väliä loppupeleissä, prkl.
ARGH :(
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
Et ole tosissasi?!
Menit sitten itkemään tänne sen sijaan, että olisi kirjoittanut vastikkeen, jonka argumentteina olisi ollut jotain muutakin, kuin "Vittu, että oon äijä!"?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Et ole tosissasi?!
Menit sitten itkemään tänne sen sijaan, että olisi kirjoittanut vastikkeen, jonka argumentteina olisi ollut jotain muutakin, kuin "Vittu, että oon äijä!"?
Mitä,miksi,missä,kenelle?
Missä poltatte- ketju. Kiitos trolli kauniista sanoistasi :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
Et ole tosissasi?!
Hä, mä mitään itke ja näyttäähän tuolla jo vastikkeita olevan.
Meinaatko että kaikki täällä kirjoitettu on totta..
Se niistä vastikkeista :D
Ärsyttää!! Mua harmittaa!! (Rage-thread)
No voi nyt helvettiläinen tätä keskinäistä vittuilua ja rakoilua omissa riveissä.
Höyryttelyn puitteissa höyryttelijöiden kuuluisi olla veljiä ja siskoja keskenään, Höyryn Perhe, EIKÄ ajautua ad hominem-linjalle.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
No voi nyt helvettiläinen tätä keskinäistä vittuilua ja rakoilua omissa riveissä.
Höyryttelyn puitteissa höyryttelijöiden kuuluisi olla veljiä ja siskoja keskenään, Höyryn Perhe, EIKÄ ajautua ad hominem-linjalle.
[size=36pt]+1[/size]
heitän saman viestin tänne niikuin tonnekkin että juuri sen takia jo täällä ei kannattaisi turhista riidellä..kun jos ette ole sattunut huomaamaan..täällä pyörii nykyään aika paljon tuota rekisteröimätöntä vierasta sähkösavukeasioista kiinnostunutta etsimässä sitä oikeata tietoa asiasta...kukkahattutädit kohta taputtaa!
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Troll from behind
+1
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Hellraiser
heitän saman viestin tänne niikuin tonnekkin että juuri sen takia jo täällä ei kannattaisi turhista riidellä..kun jos ette ole sattunut huomaamaan..täällä pyörii nykyään aika paljon tuota rekisteröimätöntä vierasta sähkösavukeasioista kiinnostunutta etsimässä sitä oikeata tietoa asiasta...kukkahattutädit kohta taputtaa!
Eihän se ny ole ihme ku kauppiaatki käy kiukuttelemassa toisilleen..