Mitä nestettä höyryttelet ja millä volteilla?
Printable View
Mitä nestettä höyryttelet ja millä volteilla?
VG mustikkaa, ja egolla että lavatubella 3,5voltilla
Mielenkiintoista.. Mulla noi hedelmämaut palaa melko helposti, jos voltit on yli 3.4, mutta se on MDC-cartolla.. Kyllä kai ton kaiken järjen mukaan pitäis olla ihan ok voltit 2 ohmiselle.
Kokeileppa piruuttaan vaikka 3.1-3.3V muuttuuko mitenkään? Paljonko nestettä tyrkkäsit sisään, tipoittain vai kortsumetodilla ja kauanko olet antanut imeytyä?
^Aivan juu. Itsekin jatkanut VG-litkuja vedellä, jotta imeytyvät cartoon tai imulankaan. :D
Joo, no itellä nuilla libertyn boge kartoilla kyllä toiminu ihan tuo vg neste, ja nuihin kokeilin tota jagerbombia, mutta edelleen vikassakin sama palanut maku!? Luin että jollain samanlainen tilanne ollut finnvapelta tulleissa kartoissa, huonoa tuuria vai mitä?
+ nyt vuodattaa kaikki pois, welhon tilauksessa nuita otin 2kpl http://www.ecigwizard.com/shop/en/pu...artomiser.html ja kummmastakaan ei irtoa hyöryä, tekisi mieli heittäää kaikki e-savukkeet roskiin ja alottaa takasi analogisen käyttö, ku tunnu millään toimivan aina laitteet!!! :-\
Kuluttaako usb läpiviennillä höyryttely laitteeseen kytkettyä akkua(vrt. lataaminen-purkaus)?
Komppaan tätä, nämä kartot omasta mielestäni ovat aivan susipaskoja muutenkin, kuten johonkin siitä jo ehdein avautua. Bogeja tms tilalle ja itse slottaamalla pääsee huomattavasti kivemmin menoon mukaan.
Aluksi arastelin sitä slottaamisen "vaikeutta" ja tilasin pre-punchedeita, mutta kun rautasahan kanssa yhen karton slottaus kestää pari minuuttia niin eipä siinä hirveästi ehdi turhautua. Works like a charm :esmoke:
Empä sanois.Itse käytän ainoastaan noita helmallisia joita on 1.5,2.0,2.5 ja 3.0 ohmisina.Kyllä höyryt irtoaa ja maku huippu.VV Boksilla ja eGon akulla jossa boosteri apuna höyryttelen tällä hetkellä.Kuuma höyry ja kurkkutuntuma sopiva.
Boget käytän muuten,kun ei kelvanneet minun tankkiin eikä kelpaa tulevaisuudessakaan.
Savuveturia leikin viimeksi pikkuvauvana ja höyryn määrä eikä laitteen tehot sano mitään miten maut tulee esille.50/50 neste toimii ainakin valmiiksi slotatuissa cartoissa.
Nii, mielipiteitä ja kokemuksia näistä on varmaan monia. Omalla kohdalla en kyllä saanut noista mitään irti, 2.0 ohmisia olivat ja Lavatubella testailin. Voi joillekin toimia, mutta itse en tilaa näitä enää koska totesin saavani miellyttävämmän höyryttelykokemuksen muilla kartoilla.
En luokittele itseäni pikkuvauvaksi, mutta höyryveturin leikkiminen on silti hauskaa. Omalla kohdalla sähkötupakoinnissa höyryn määrä on erityisen tärkeää, kuten tietysti myös maku ja kurkkutuntuma. Toki tästäkin on varmasti eriäviä mielipiteitä, mutta kukin runkkaa tyylillään, niin kuin sanotaan.
Joo, eikait se auta ku iskee sit niitä xxl bogeja tilaukseen, se niitten slottausko onnistuu vaan et rauta sahalla vanuun mentävä reikä kylkeen ja thats, it?
Joko rautasahalla, dremelillä tai jollakin vastaavalla tekee viillon/pari viiltoa kylkeen, tai sitten hommaa jonkun tollasen: http://www.cloudsofvapor.com/store/5...-punch-v2.html (Itse nyt en tota ostaisi kun on aika järkyttävän hintanen, löyty nyt vaan ekana :D), noitahan myydään muistaakseni jossain muuallakin.
Tietysti voi sitä koittaa naulalla/ruuvillakin nakuttaa reikää siihen, mutta menee karto helposti lyttyyn. Dremelillä varmaan paras jos semmosen omaa, itellä mennyt rautasahalla.
Mikäs tässä nyt voisi oikeen mättää kun eilen täytin 6ml DCT tankin uudella DCT lowres kartolla ja pistin nesteen tankkin ja kartoon ja höyryttelin koko illan mukavasti. Aamulla sai vielä mahtavat löylyt mutta nyt tuntuu ettei tule makua eikä höyryä oikeen millään? Lavassa täysi akku, puolitankkia nestettä ja itse karto kyllä suhisee ja rätisee iloisesti. Voltteja annan 3.7 kuten yleensä näille 1.5ohm kartoille
Edit: Niin ja karto kyllä saa nestettä tankista, tein pari lisäreikää tolla carton lävistäjällä.
Mikäs avuksi kun juuri sain modin käteeni ja lähin koittamaan tolla Olympian- tankilla eikä mitään eloa, napissa vain palaa sininen valo :o Kokeilin pelkällä kartolla ja atolla niin toimi ihan hyvin?
http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1481 Tuollainen modi ja tuollainen tankki http://www.ecigwizard.com/shop/fi/pu...coil-tank.html