Ja herrasmies loppuun asti, mun huonolla itsetunnolla varustettu yksilö ei kuvittele liikoja edes kännissä omasta vetovoimaisuudestaan.
Printable View
Ja herrasmies loppuun asti, mun huonolla itsetunnolla varustettu yksilö ei kuvittele liikoja edes kännissä omasta vetovoimaisuudestaan.
Kotiviini, Andre, Olen suomalainen, Volga, Aikuinen nainen... Hei, kapakan ovella 5h illassa kuunnella tuota paskaa. Samat biisit 8 kertaa illassa, vittu.
Arch Enemy ja Nemesis <3
Kerran olin baarissa, joku alkoi jollottaa kaukana nuotista eikä vierestä. Toinen järkytys oli 4dl tuopit. Ulos äkkiä, oli viimeisiä kertoja kun yleensäkään baariin menin.
Genesis soi ja omenanmakuinen neste höyryää.. Rentoutumista.
^Joskus kun olin vähän liian tuubassa, kaveri sai houkuteltua mut laulamaan karaokea. Hävettää vieläkin.. Soittaa osaan, mutta laulaa en todellakaan. :D
Alan Parsons Project ja Swagger.
Hah. Mä oon aina sanonut että maailmassa ei ole niin paljoa viinaa että mä laulaisin karaokea. Pitänyt toistaiseksi kutinsa enkä näe syytä olettaa että tämä muuttuisi tulevaisuudessakaan.
Oikeastaan olen vahvasti sitä mieltä että minua tulisi yleisesti pitää hyväntekijänä kun säästän kanssaeläjäni karulta kohtalolta kuunnella määkimistäni. Missä mitali? Kysynpähän vain...
Mulla toi "sääntö" on pitänyt yhtä poikkeusta lukuunottamatta. Se poikkeus hävettää ja paljon. Enää ei tule lipeämisiä, ennemmin juon lisää ja sammun.
Brittiläiset Soldier 95 maastohousut, DPM, käytetyt - Varusteleka.fi
Ai nää vai? Meinasin jo joskus poistaa, mut toi maastokuvio vähän riitelee meikäläisen estetiikan tajun kanssa.
Jumalauta, minä EN laula, kotivakuutus ei korvaa rikkinäisiä peilejä.
No vois toki duona vetää kotiviinin.
Mutta yksin EN ala!
Voi perkele, ja mie oon pyörällä!:(
Mikäs sen kivempaa ku illan ratoksi vetästä karaokena paula koivuniemen tuotanto läpi :thumbsup: Kunnioitus laulajia kohtaan nousee kun vetelee karaookkea. Porukat ihmettelee kuinka hyvin laulettu, kertaakaan ei osunu nuottiin.
Mulla on todetusti hyvä sävelkorva, pääsin opiskelemaan pianonviritystäkin aikanaan. Mutta se ääni.. No, jossain metallibändissä örinä voisi luonnistua, kun on matala ään muutenkin. Ei kuitenkaan kiinnosta. :D
On mullakin siis jonninverran sävelkorvaa, vaan kun toi kurkunpää ei ole yhteistyöhaluinen...
Basisteja tarvitaan aina :D
Kyllä. Bassoa on ilo soittaa, oli se sitten nauhallinen tai nauhaton.. :D
Ai vittu. Nauhaton basso on kyllä pähee soitin.
Mulla on lyhytskaalainen nauhattomaksi modattu viulubassoritsa, flättikielillä tietysti.