Mä otin kantaa jo aikaisempaan Mirun ilmoitukseen sinkkuudesta enkä viitsinyt toistaa itseäni :rolleyes:
http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...tml#post557242
Printable View
Mä otin kantaa jo aikaisempaan Mirun ilmoitukseen sinkkuudesta enkä viitsinyt toistaa itseäni :rolleyes:
http://www.e-savuke.com/vb/yleinen-k...tml#post557242
Normaalisti ehdottelevia viestejä olis tullu jonkin verran, ja siihen perään pieni debatti siitä, mikä on soveliasta. Taas säästy herra konstaapeli useamman kymmenen sivun lukemiselta
Minäkin kyllä vähän petyin teihin ettette saaneet mitään juttua aikaan tuosta! Tosin kello taisi olla liikaa tiistain vastaisena yönä Pera Pervoilulle, kaikki oli jo nukkumassa... Mutta kenties kevät ei ole vielä riittävän pitkällä, kun muistelee viime kevättä ja kesää niin täällä oli ihan mahdoton meininki... http://www.bullbeartalk.com/forum/im...tootsmiley.gif :lol:
Tai sit tääl pyörii vaan uskollisia ukkomiehiä.
Siellä on se sinkkuketju. Miä olen siellä jo kyttäämässä .)
Vai kyntämässä. No. Toisaalta tähän oloonsa alkaa olla tyytyväinen jo. Akkain kera on aina jotain säätämistä,eikä saa sammua silloin kuin haluaa. Saisi olla vaan ennemmän muodissa sellainen,miten ne sanoo, panokaveri? Ilman kummempaa seurustelua. Säästyisi kaikkien hermot.
Jaa vai sellaista! No olen kyllä nauttinut tästä itekseen olosta..kyllästyin siihen,että olis koko ajan pitänyt miellyttää toista muuten se kiukutteli ku pikku pentu,en kestä ettei sais olla omaa elämää ollenkaan ja KOKO ajan olis pitänyt nysvätä yhdessä,meinasi happi loppua multa...you know?
Tajusin Jamo :) ihan ku olisin puhunut muijasta mut joo, 20 vuotta olen elänyt muille ja nyt on mun vuoro elää itelleni ja vähän noille lapsillekin..eipä nuo paljon mua enää kaipaile ja kaksosetkin varmaan muuttaa kohta pois..sit taas elämä muuttuu tosi paljon.Sen verran on pakko mainita,että jos joku mua täällä yrittäisi iskeä tms..niin en kyllä tajuais,mä oon niin pihalla niistä jutuista :D
Mä oon kans kuullu sellasista huomionkipeistä "äijistä". En pysty ymmärtämään. Erään tutun muijan ukko vetää herneen nekkuun, jos muija ei kiltisti jaksa kuunnella, mitä äijän työpäivän aikana on tapahtunu... Onneksä oon sen verran jännis paikois hommis, että oma muija ei edes halua tietää, mitä mun päivään on kuulunu
onhan se kuhertelu ihanaa,suhteen alussa lopetin KAIKKI mun harrastukset ex takia,kun se valitti et on niin yksinäinen.Jossain vaiheessa aloin taas harrastelee kaikkea ja ukko alkoi lopuksi vihata ja syyllistää kaikesta eikä mikään enää toiminut..en olisi myöskään saanut tavata ystäviäni ja jos joku tuli meille niin sehän oli ihan kauheeta :D ex oli hyvin epäsosiaalinen..mun vastakohta täysin,miten hitossa me oltiin niinkin pitkään yhdessä :)
Kaikenlaisia hiihtäjiä sitä onkin... Kyllähän se on niin vakava varoitusmerkki jos toinen yrittää toisen harrastuksissa käyntiä estää, että siitä tietää että pahempaa vaan on luvassa. Muutenkin hirveetä jos missään ei voi käydä ikinä yksin. Tai jos käykin niin pitää vähän väliä raportoida missä menee ja mitä tekee. Mutta onneks suurin osa miehistä ei taida olla tuollaisia vinksahtaneita! Sulla on ollut vaan huono onni.
Edit. Ja hullut yrittää kieltää tapaamasta ystäviä sen takia että sillä saa rikottua sen ns. "turvaverkon", ja on helpompi pitää toista talutusnuorassa kun sen on vaikeampi lähteä jos sillä ei ole enää ketään joka olisi tukemassa.
Ymmärtääköhän kukaan impulssinaulaimien päälle? Mistään kotoisin perus diy raksailuun?:
Paslode IM350+ Impulssinaulain / Oivarauta.fi
No kai tuollakin naulaa, mutta noiden kaasujen kanssa olet sit aina naimisissa.
EDIT: lisätään nyt sen verran, että toki tuon kanssa on mukavampi keikkua esim räystäällä/katolla jne kun ei oo letkut haitolla. Mutta jos oikeasti meinaa enemmän naulata niin ennemmin melkein samaan rahaan runko+viimeistelynaulain ja kompura.
Eipä sitä kaasua hirveesti tuon kans kulu. Yleensä laatikon mukana muutenki tulevat. Paslodet on kyl ihan parhaita laitteita
Mulla oli passlode ja tykkäsin siitä just ton helppouden takia,ei tarvinnut kantaa kaikkea sälää mukana ja niitä kaasujahan voi ostaa muutaman valmiiksi ja 1 vara akku kannattaa hommata.
Hankit tälläisen adapterin (tai vastaavan)
Fuj:tech USB 3.0 - SATA -adapteri | Adapterit | SATA | Verkkokauppa.com
irroitat kovalevyn ja laitat sen tolla kiinni jonkun toisen koneen usb-porttiin ja sen jälkeen se levy näkyy kuin mikä tahansa muistitikku tms. sillä koneella. Tällä systeemillä olen pelastanut monet omat ja kavereiden kuvat ja videot, olettaen tosin että levy on vielä ehjä.
Okei...eli ihan ok merkki tuo Paslode. Hyvä tietää kiitoksia. Jotain forumeja kahlailin ja jotkut valittelivat vikaherkkyydestä tms. Ilmeisesti
putsailun tärkeys korostuu näissä..?
http://media.giphy.com/media/kZafx2yTA69So/giphy.gif
Kiitos, :laugh:
Tommosen kyllä hommaan! Voi että mitä kaikkia aarteita sitä ehkä löytyykään (ehkä sellaisiakin kuvia pahimmilta teinixvuosilta mitkä on halunnut unohtaa :lol: ) kun mulla taitaa olla kaikki entiset läppärit jemmattuna iskän vintille, ja osaan on jäänyt varmasti paljon kuvia niin etten ole silloin vaan pitänyt niitä tärkeinä... Vähän kuin pääsisi aikamatkalle! :eek:
Kokeile varmuuden vuoks tätäkin! :lol:
http://media.giphy.com/media/AZGzgV2q4MwVO/giphy.gif
meillä pojat piteli kamojansa usein autossa kylmillä keleillä ja käytti niitä ronskisti pientä heittelyä jne..eihän mitkään työkalut sellasesta tykkää,mä jouduin huoltoon lähettää kerran koneen ku katkasin johdon putsauksen jälkeen..käytin liikaa voimaa ja lievä vitutus päällä oli liikaa :) suosittelen lämpöisesti,onhan se kallis mut pelittää täysin 7 vuosi menossa.
Voi tsiisus pojat teitä..ihanaa kun saa nauraa! :D
Kiihkeisiin galtsuvuosiin ja -kuviin? Sori, oli ihan pakko.. :evil:
Ihan kun olisin taas peiliin katsonut. :cool: Austin Powers on yks mun alter egoista. Toinen on Herra Simo ja kolmas Kowalski.
No just niihin, mistä arvasit! Eiköhän sieltä löydy kuvia siitä kuinka ollaan mansikkasiiderit kädessä, dakine reput selässä, riittävän matalalantioisissa miss sixtyissä että stringit varmasti näkyy. Bonuksena vielä liian ohuiksi nypityt kulmakarvat ja karmaisevat luomivärikokeilut.
Mä en ole ikinä katsonut yhtäkään Austin Powersia kokonaan kun ne on jotenkin niin ärsyttäviä. :D
Mä olen tässä muutaman Taliskerin jälkeen miettinyt viimeaikojen keskusteluja (tai liki kähinöitä) kavereiden kanssa siitä, että saako Lidlistä mitään ihmisravinnoksi kelpaavaa vai onko ainoa vaihtoehto Ääs- tai Köö - ketjujen kauppojen valikoimat. Itse käytän nykyään lähes pelkästään Lidliä ja täydennän sitä tarvittaessa hallin ja Herkun tarjonnasta.
Tuli tuossa mieleen, että kun kaikenlaisia muitakin ihmiskokeita olen harrastanut, niin voisi ihan piruuttaan vetää dokumentoidusti viikon pelkästään Lidlin tarjonnalla siten, että ostaa raaka-aineet pelkästään sieltä ja tekee niistä päivittäin illallisen. Ei eineksiä tai muita puolivalmisteitä, kaikki ns. pitkästä tavarasta. Saisipahan ainakin todistettua muutamalle vihreän kortin uskovaiselle muutaman tosiasian. Bonuksena vois vetää kolme-neljä ruokalajia viikon viimeisenä päivänä. Tiedän jo melkein valmiiksi, että se onnistuu ja todellakin aika laajalla valikoimalla. Ei mitään piperrystä, ihan rehellistä kotiruokaa, ehkä hieman aseteltuna visuaalisen efektin vuoksi.
Voisi dokumentoida tulokset ihan huvikseen tänne tai jonnekkin muualle resepteillä ja kuvilla. Olikos täällä jo jotain ruokaketjua? Hmm, menee vakavaan harkintaan.
Mä en oikein jaksa syttyä edes Kummeleille. :o
Nyt syömään tamperelaista perinneruokaa, muttei tällä kertaa mustaa makkaraa vaan liekkisiipiä! Kaveriks taffelin sweet chili dippiä kun mulla ei oo siipiweikkojen kastiketta. :crying: Saa protskuu että on huomenna papua vetää pataan kaikkia apinoita jotka jättää autonsa niin että se tukkii pelastustien eikä muuttoauto pääse peruuttamaan ovelle.