Meinasin kommentoida ihan samaa... :)
Printable View
Hmmmm.. Mainoslause "Gorilla-pullot ovat saaneet suosionsa siitä että tippanokat todellakin pysyvät kiinni" :D
Nojoo, pysyy kiinni jos pysyy ja ainakin silloin pysyy kiinni, jos pitäisi se pullo täyttää :(
Pakko viel kommentoida et anterossa on jotain kehitystä tapahtunut, käyttäjä voi ihan itse valita milloin päivitykset ladataan. Kännykällä käyn ite tsekkaamassa päivitykset silloin kun on sopivaa aikaa. Tabletti kyl ilmoittaa päivityksistä, mut ei ole pakko just silloin päivittää :)
Kaikkia turhia sovelluksia ei tosin saa poistettua, mutta osan niistä saa poistettua käytöstä, jolloin ei myöskään päivityksiä tule :)
No tämä tästä aiheesta :cheers:
Ei niitä joutavia applenkaan laitteissa saa pois.
Minä sain mulle turhanpäiväiset pois, en viitsi testiksi kokeilla että saako kaikki poistettua :lol:
Mutta se on sanottava kyllä vielä, että ero samsungin ja omppuluurin välillä ei ole ollenkaan niin radikaali mitä se oli kun läppärin vaihtoi maciin. Voisin ihan hyvin elää androidin kanssa ja kenties joskus taas elänkin, mutta ilman macia en, mieluummin olisin kokonaan ilman tietokonetta. :laugh:
Androidissa merkkivalinnalla saa puhtaamman käyttiksen.
Kyllä Applen tuotteissa on vähemmän "vikoja" = käyttäjä ei osaa käyttää. Oikeista vioista paha sanoa. Samaa p......aa ne on kaikki.
https://youtu.be/6QihBIewyrY&t=0m44s
Mulla on työpuhelimena työnantajan tarjoama Microsoftin windows puhelin. Kannattaa kokeilla, sitä kun hetken käyttää niin ei ole ihan varma että haluuko elää enää ollenkaan.
Muutamia herkullisia ominaisuuksia;
Välillä puhelimen näytöllä näkyy lepotilassa kellonaika ja mahdolllisesti saapuneet puhelut. Helvetin himmeällä tosin. Välillä ruutu täysin musta.
Jos ruutu on pimeänä, niin ainoa keino saada selville onko joku soittanut, on avata puhelin. Muuten selviää kun käy välillä tihrustamassa sitä näyttöä.
Puhelin mulla onkin nykyään kokoajan laturissa kiinni pöydällä, koska silloin toi näyttö ei näköjään mene täysin pimeäksi.
Viimeksi kun tuli puhelu, niin näyttö ei reagoinu mitenkään. Olin just menossa kahvia hakemaan ja luulin aluksi että jollain on sama soittoääni, mutta kun menin lähemmäksi niin tajusin että mun puhelinhan se siinä soi.
Onneks ei tuu paljoa puheluita, koska äänenlaatukin on ihan paska. Vastapainoksi saatankin sitten huomata saapuneen puhelun vasta parin päivän päästä, vaikka puhelin onkin näköetäisyydellä aina kun työpisteellä olen. [emoji23]
.
Mä haluun nähä sen että joku olis niin tyhmä että sais vian aikaiseks mihinkään tietokoneeseen tai puhelimeen sen takia ettei osaa käyttää sitä. Eiköhän se ole käyttökokemus muuten ja pienet vituttavat asiat jotka saa tykkäämään toisesta enemmän kuin toisesta. Eikä kukaan varmaan ole omppufani valmiiksi, itsekkin olin silleen että en uskonu että se nyt niiin ihmeellinen on, mutta tietty utelias kokeileen ja macit oli mun mielestä nätin näköisiä. Ja kuten kaikille tuntemilleni pimeälle puolelle langenneille on käynyt, niin paluuta siltä tieltä ei enää ole. Voikin kysyä, että kun ovet käy ompun suuntaan niin miks niistä ovista ei tuu ketään takas. :rolleyes:
No oho! :laugh: Mun eka älypuhelin aikoinaan oli pinkki Lumia eikä sekään nyt noin karmee ollu :laugh:
On meillä toki työn puolesta windows ihan tietokoneen käyttiksenä ja ei ole siitä valitettavaa. Toki vaikka olisinkin niin ei oikein auta, kun ei noilla muilla järjestelmillä noi softat pyöri. Tai on siellä jollain vielä AIX koneita käytössä, mutta muutosvastarinta on heissä hyvin vahva. [emoji23]
Oli ihan samat oireet jo Symbian Suomi Nokian aikaan.
Pidin 6680aa puoli vuotta kunnes pomo sanoi että nyt se vanha romu hittoon.
Loistava työpuhelin. Oikeasti. Ei soi juuri koskaan. Lähet töistä niin laittaessa äänettömälle näytössä lukee 11 puhelua tullut.[emoji16]
Samoja vähän lievempänä noin 15 eri Series 60 kapulan kanssa.
Oulu - Minä välillä on joku kommunikaatiokatkos.
Minä sanoin että Applessa on vähemmän "vikoja".
Suomeksi. Applen käyttäjä osaa keskimäärin käyttää sitä. Eikä tule mussuttamaan turhanpäiten että puhelimeni on rikki, kuten Androidien kanssa käy usein.
Minä käsitän tuon kevyenä kehuna Ompun suuntaan.[emoji848]
Tuskin tuolla haettiin että saadaan mitään vikaa aikaiseksi, vaan kun ei osata jotain käyttää, eikä edes haluta opetella, niin tuote on paska tai siinä on jotain vikaa. Usko pois tota porukkaa on maailma pullollaan.
Meilläkin on töissä helvetisti porukkaa, joilla on pääasiassa yksi softa jolla ne tekee suurimman osan työstä (yli 90% ja reippaasti). Kuitenkaan ei viitsitä opetella käyttämään sitä tehokkaasti. Toisaalta mitäpä voi odottaa porukalta, jotka ei opi copy/paste näppäinkomentoja vaikka niistä on maininnut useita kertoja.
No mä ymmärsin sen just näin
:D Minä haluan käyttää enkä opetella käyttämään, en vaikkapa halua opetella joksikin lähiverkkoasiantuntijaksi vaan haluan että tulostin tulostaa kun painan yhtä nappia :lol: Ei sillä ettenkö olisi aiemminkin saanut tulostettua mitä haluan, mutta kyllä siinä turhaa säätämistä oli liian usein. Haluan painaa vaan sitä yhtä saatanan nappia mitä sit teenkin, koska se elektroninen vempele on ostettu sen takia että se on mun palvelija enkä minä sen. :cool:
Jep, jep.
Miksi Applesta ei ole paluuta ?
Kun on kerran maksanut sen vatsaa kääntävän hinnan, ja sen jälkeen käyttänyt, totta ihmeessä ostaa seuraavankin.
Ammattiväellä on muutamia juttuja miksi ei monen suosikki. Hyvä vaan, koska Apple fani myyjä on katastrofi.
Laitesuositteluissa ei alalla ole kenelläkään mitään kiinni. Eli voi huoletta uskoa.
Ihan yksi hailee ostaako mummo 39 Euron peruskapulan, vai 9 henkiselle perheelle kaikille Apple X:t ja 7 kappaletta lisää joululahjoiksi. Jos mummo teki liittymäkaupan se on 10 kertaa arvokkaampi asiakas kuin sen 100kilomummoa polttanut perhe pelkillä laitteilla. Älkää ihmetelkö jos opastetaan ja v....taa jonottaa ja odottaa kun ME ollaan tulossa tekeen "isoja" kauppoja.
Mikä kone sulla on tällä hetkellä käytössä? Itsellä ainakin loppui windowsin käyttö siihen kun vaan paloi niin vitusti kiinni siihen miten huonosti se toimii. Eka macci tuli ostettua puoliksi läpällä ja nyt reilu kolme vuotta myöhemmin se toimii vieläkin samalla tavalla kuin suoraan paketista, paremmin kuin yksikään windowsia käyttävä kalliimpi läppäri parhaimmillaan. Ei enää uudelleen käynnistymistä, ei ccleaneria, ei pakotettuja päivityksiä, ei "komentojonosarja ei vastaa"-ilmoituksia, kaikki nuo on paha muisto vaan.
.