Ei nukkumaan kannata mennä. Nimimerkillä: töissä jo oltu 2 tuntia
Printable View
Ei nukkumaan kannata mennä. Nimimerkillä: töissä jo oltu 2 tuntia
Hyvää huomenta !
Elä larma huomentele, pitää olla myös jotain sanottavaa sen lisäksi. :D Meillä on jo kisastudio viritetty muksujen kanssa täyteen valmiuteen formuloita varten. =)
Niin ja huomenta kaikille.
Ei näin aamuselta keksi mitään muuta jaettavaa, paitsi ehkä epilepsia papukaijan :D
Onpas täällä ollu yön aikana paljon kirjoittajia, enpä aivan het muista että näin paljoa olisi ollut. Son positiivistä, sanon ma.
Pyllykipuisetkin jo vähentynyt eilisestä päivästä :eek:
Eikös sunnutait muutenkin ole olleet rauhan ja rakkauden aikaa. Pe ja la ko otetaan brenkkua niin huuellaan (https://youtu.be/lDlofPAOZy0) ja sunnuntaina kattellaan muailmaa krapulaisin/väsynein silmin.
Olis ehkä kannattanu mennä vähän aikasemmin nukkuun niin olis vähän iloisempi fiilis lähteä heppoja katsomaan! :D
No siellä onkin pitänyt käydä! Jos vaikka sais lämmintä mustaa makkaraa kerrankin! :drool: Ja siinähän on samassa rakennuksessa se Suomen parhaaks tituleerattu leipomokin.
Sää voitit tuumalla. :sneaky:
Huomenta! Kylläpäs tul nukuttua makosat unet. Silmät ei aukea millään,vaikka kuinka juo kahvetta. On kyllä melekoset JariPorttilat.
Jospa sitä kohta yrittäs kammeta ittensä kauppaan.
Huomenia! Sois kohta kai suorittaan kansallisvelvollisuuksia... Ja illasta kouluhommia :p miksei sunnuntai ikinä oo lepopäivä vaikla pitäs?
Aijaijai kun tuo herrasmies kuiskii korvaan ihanasti. Ja vielä maistuu hyvälle hän.
Mulla renkaat odottaa kaverin tallissa,oliskohan sillä tänään aikaa tulla avaamaan mulle ovet.Saako muutkin naamansa mustaksi kun vaihtaa renkaita vai olenko ainoa? Huomenta vaan kaikille :) Kohta olis auton katsastus ja kiva reikä löytyi helmasta,ajattelin laittaa metalli paikan ja pop niiteillä kiinni, onko ok? en siis ole mikään korjaaja mut koitan säästää rahaa etten veis korjaamolle.
Palaan vielä tähän aiheeseen, vaikka se vituttaakin. Tarinahan lähti siis liikkeelle siitä, että taas sama kirjoittaa joidenkin mielestä liikaa. No, "liikaa" on hieman hankala määritellä, kun forkan säännöissä ei sanota asiasta mitään. Ilmeisesti kirjoittamattomana sääntönä on, että peräkkäin ei saa postailla monesti, mutta eipä sitäkään missään lue. Kyse ei siis oikeasti ole viestien määrästä. Ketä nyt oikeasti kiinnostavat nuo viestisaldot.
Sitten on viittailuja siihen, että aina samat tyypit kirjoittelee ja se vituttaa. No, sisäsiittoisuus voi toki vituttaa, mutta sehän ei ole taas saman vika, vaan siinä on sitten jo muitakin tyyppejä mukana. Kovin monta kertaa en ole nähnyt tämän vakioporukan dissaavan ketään muuta, paitsi silloin kun on asia on ollut pelkkää vittuilua. Eli jos haluaa kirjoittaa niin sitten kannattaa kirjoittaa, ei kai se nyt voi olla kovin vaikeaa.
Siitä päästäänkin asiasisältöön, kun viestien määrä ei olekaan se asia, mikä OIKEASTAAN vituttaa. Haluaisinpa nähdä sen säännön, jossa kerrotaan, mikä on oikeanlainen asiasisältö offtopic-ketjuun kirjoitteluun. Onko siinä jokin tietty sanamäärä? Onko hymiöiden käyttöä kenties rajoitettu? Mitä asia saa koskea? Täällähän kyllä riittää helvetin nokkelia natseja, joiden oma mielipide on ainoa oikea ja kaikki muut ovat jotain ali-ihmisiä, mutta sellainen on aika helvetin tylsää luettavaa. Kyllä minuakin vituttavat jotkut jutut ja jotkut eivät vain kiinnosta, ja niinpä olen vain lukematta niitä. Kaiken kaikkiaan on aika paljon mukavampi lukea juttuja, joissa on positiivinen sävy myös muita ihmisiä kohtaan eikä vain vittuilua jonkin epämääräisten mielikuvien ja yksittäisten mielipiteiden perusteella. Täällähän on ehkä suunnilleen yksi nikki, jonka jutut eivät ärsytä ketään (veikkaisin, että se on Pottula).
Forkan säännöissä kylläkin mainitaan netiketin noudattaminen. Netiketin perusasioita ovat asiallisuus ja kohteliaisuus muita kohtaan. Tämä pitäisi sisäistää kaikkien kirjoittajien mukaan lukien moderaattorit. Samat säännöt kaikille, eikö.
Rähinä johtui siis lopulta siitä, että joitakin vituttavat toisten jutut. Mitä sille sitten voi muka tehdä?
Asiasisällön puolella forkka on aika hyvä tietolähde ja onneksi ne asiaketjut pysyvät varsin asiallisina. Minusta täältä löytyy hyvin neuvojia aloittelijoille ja kärsivällisyyttä älyvapaillekin kysymyksille. Kunpa sitä samaa asennetta olisi offtopicinkin puolella. Kyllä, mielellään saisi minusta olla halihali-meininkiä koko ajan, koska se on paljon mukavampaa kuin haistavittu-meininki, mutta tämä on vain minun mielipiteeni.
Thanks! en ole mekaanikko minäkään,mutta tykkään räplätä kaikkea jos vaan itse pystyn.
no voi vittu..millä se sit pitää kiinnittää?
Ei ole hitsaus vehkeitäkään,pitää tehdä puhelu kaverille..hitsaus kai käy?
Asia ok! pitääkin hoitaa asia pois alta..siitä on aikaa kun olen hitsannut,katotaan kui käy :D
Muistahan putsata ensin ruosteet siihen asti että löytyy tervettä peltiä :) muuten ei ole paljoa hyötyä jos vaan lättäät tuon paikan ruosteitten päälle. Toki se riittää että menee leimasta läpi, mutta se että sama operaatio olisi edessä parin vuoden päästä laajemmalle alueelle.
Ketään ei ole kielletty kirjoittamasta höyrychattiin tai käsketty häipymään. Toiset vaan toivat esiin että jotkut asiat ärsyttää, ja toiset taas sanoivat siihen että ei ärsytä. Kyllä me mahdutaan tänne kaikki. Jokainen joka aktiivisemmin tänne kirjoittaa ärsyttää todennäköisesti jotakuta, ja jos se olisi häipymisperuste "kun mää ärsytän" niin täällä ei kirjoittelisi juuri kukaan.
Mun mielestä on hienoa että saatiin höyrychattiin paljon porukkaa jotka ei ole ennen tai muuten vaan pitkiin aikoihin hirveästi kirjoitelleet. Tuuletus oli siis sen arvoista kun porukka taas heräsi. :thumbup: Aina siitä on seurannut jotain positiivistakin ilmapiirissä kun on vähän höyryjä päästetty.
Tosi on. Kaivelin vaan sitä oikeaa kipupistettä ja sitä, voiko sille tehdä mitään.
Höyryjä nimenomaan! Mikä on minusta vielä hassu yksityiskohta: ns. vakiporukka kirjoittaa ot:hen aika paljon höyryttelyyn liittyviä juttuja, ja sekin vissiin ärsyttää joitain :o Se on kuitenkin porukan ainut yhdistävä tekijä.
Öö, ja jos totta puhutaan, viikonloppuisin täällä taitaa öisin kirjoitella eniten jamo ja sinä, tuittu, joten en ihan ymmärrä tuota "paljon uusia". Ja minua ei siis teidän jutut tosiaan ole ärsyttäneet.
Ihan kuin tällä asialla olisi suurensuuri merkitys... Mäkin päästin niitä höyryjä, vaikka yleensä vältän sitä, kun en jaksa lähteä tappelemaan sen jälkeen.
Autoihin vielä, hyvä että jollakin oli parempaa tietoa. Tarkkoja nuo katsurit :p Ja edelliseen, ei täällä varmaan kovin moni tahallansa ärsytä. Jotku tykkää, jokku ei. Ollaaks silti iisisti,hei?
Mikäs peli jarnalla?Lainaus:
Mulla on ollut autossa koko talven kesärenkaat alla, tosin se on marraskuusta asti ollut seisonnassa harrastetallissa. :DJosko vapuksi kaivais sen taas tienvarteen. Koko talven sitä onkin tullut siivottua ja putsattua.
Viimeisen kuukauden aikana ollaan vedetty vähän överiksi öisin Jamon kanssa parodian merkeissä. :D
Eiköhän se tasamaa sieltä vielä palaa, ei tämä ole eka kerta kun se on poistunut höyrychatista. Ensimmäinen kerta oli joskus viime syksynä, kun hänen kanssaan oltiin kalastusketjussa eri mieltä muistaakseni lohen alamitasta, ja täysin asiallisesti. Silloin häipyi täältä niin ettei kirjoittanut yhtään mihinkään mitään kun tulkitsi sen niin ettei häntä täällä kaivata, ja jouduttiin kerjäämään tänne takaisin.
Ja mäkin tarkennan vielä, että minusta tässä ei ole kyse vain tasamaasta, jonka reaktion kyllä ymmärrän. Enemmänkin kyse on siitä, mitä ja miten kenenkin mielestä saa tänne kirjoitella.
Tuitulle vielä julkinen tunnustus, että sinun kanssasi voi KESKUSTELLA, mikä on välillä harvinaista. Eihän se nimittäin ole keskustelua, että yksi jankkaa yhtä ja toinen toista. Ei yhdellä kädellä voi taputtaa. Sillä yritin kysellä naamiksenkin haikailemia vanhoja hyviä aikoja, jolloin on keskusteltu jostakin.
Mitäs helevettiä täällä nytten tapahtuu? O.o Ainaki kommenttien perusteella täällä on aika rankanoloset peppukivut menossa jokasuunnassa.
Mut, kuten aikasemminki sanottiin, tää on off-topic ketju ja kyllähän täällä jauhetaanki samaa paskaa, ja jos ei tykkää, voi esimerkiksi painaa sellasta kivaa rastia selaimen oikeassa ylänurkassa, että ei tarvi itteänsä puhki polttaa täällä ketjussa vittuuntumalla kaikille/kaikelle
Jos joku vetäisi palkokasvin hengityslimiin minun kirjoituksen takia, niin pyydän sitä anteeksi:hatsoff:
Minulla oli pointtina se että pidettäisi asiaketjut suunnillen OT:vapaana:thinking:Kyllähän sinnekkin pieni ot kuuluu mutta kohtuus siinäkin.:rtfm:
Tänne sitten se p****n jauhanta pinpsa yms. jutut mikä ei muualle sovi.
Kiitos ja Anteeksi:hatsoff:
Älkääs nyt toki vielä lopettako, just tilasin kuorman tänne.
Liite 21895
Kansalaisvelvollisuus täytetty :). Vain äänestämällä saa oikeuden valittaa!
Vihjaaks Jamo ny että vain naisilla on jotain ongelmia? Hä?
Lainaan Ekiä.
Liite 21896
Jos et äänestä, eli yritä edes vaikuttaa, niin turha sit valittaa kun hallitus epäilemättä jälleen kerran perseilee :). Mulla ääni lähti ehdokkaalle joka on kohtalaisen nuori, ei ole vielä ollut kansanedustaja ja jolla on kuitenkin teoriassa mahdollisuus päästä eduskuntaan.
Pääasia että äänestää. Muuten tuolla eduskunnassa ei edes naamat vaihdu, saati sitten meno muuten.
:blink: Tais tulla kesä kertalaakista.. Täällä salamoi :blink:
Enpä muista ihan justiin ukkosta olleen huhtikuussa.