No joo, antibiootit kannattaa siis jättää? Vähän mietin itsekin sitä että ei ne paljoa mitään hyvää varmaan tähän vaivaan tuo. On vaan niin hirveä olo että tekee mieli tunkea miljoonaa lääkettä suuhun, siis pahin flunssa mitä olen ikinä kokenut.
Printable View
No joo, antibiootit kannattaa siis jättää? Vähän mietin itsekin sitä että ei ne paljoa mitään hyvää varmaan tähän vaivaan tuo. On vaan niin hirveä olo että tekee mieli tunkea miljoonaa lääkettä suuhun, siis pahin flunssa mitä olen ikinä kokenut.
Joo eli ehdottomasti ei enään atibiootteja, kun kerta kolme jo niin on sanonut!
Onpas täällä muuten paljon ihmisiä paikalla! Yleensä vaan tuittu täällä yksin hereillä!
Tuittu, mustat oikein; mun mielestä oot huippu mimmi
Kun oli tuosta lääkäriinmenosta puhetta, niin ei oikeasti kannata koittaa olla kova ja olla menemättä, koska se voi joskus olla jotain hyvinkin yllättävää.
T. Sairastin joskus solunsalpaajien aiheuttaman haimatulehduksen yksin kotona, minkä jälkeen mun lääkäri meinasi tappaa mut :lol:
Joo ei pientä nettikiusaamista kannata niin vakavasti ottaa... :)
Ei ehkä kuitenkään pääse samaan kastiin erämaamökin takan loimussa paistetun ja nautitun ryynärin tai kärkkärin kanssa. :)
Mustamaggara on kyllä hyvää, aikoinaan entisessä elämässä aina, kun tuli käytyä Treella viikonloppuisin, oli Mustamakkarabaari Lielahdessa pakollinen vierailukohde.
BTW, puolukkahillo menee kyllä verilättyjen kans, mutta ei missään nimessä pinaattilättyjen kanssa...
ÄRRI-PÖRRI!!! :lol: Mä niin otan tuon käyttöön!
Lääkäriin juu. Kolme vuotta kattelin, kun rintaa puristi ja ahisti. Sitten tipahdin ja ambulanssi haki. Paikallinen ulkosuomalainen lekuri kokeiden jälkeen sanoi; mee kotiin, oot ok; Vaimo lekurille: mites ku varjoainekuvaukseen määrätty jne...
Sitten sähläilyjen jälkeen varjojen kuvitukseen, 93% tukos pääsuonessa; stentti samantien; ja elämä jatkuu, vaikka paikallinen ulkosuomalainen koitti parhaansa.
Vattu en nyt saa tällä puhelimella tuitun tekstiä lainattua ko en osaa käyttää joten jos sekoilen älkää ihmikö? miten tuittu selvisit siitä tulehduksesta? aika karseeta toikin :(
Ihmisillä on tarinoita kerrottavana ja näitä selviytymisiä on mukava lukea.Vanha klisee, mutta ei kannata leikkiä sankaria ja kivut tms pitää ottaa tosissaan.
Meitä muutama täällä ja ei voida kaikki olla samaa mieltä, annetaan kaikkien kukkien kukkia
Kiva lukee monta sivua asiaa ja sen vierestä, kun on alkanu sesonki niin ei ole kerenny lukemaan foorumia lainkaan 😺
Mä oon kerran jo maistanut kärkkäriä ja oli muuten hyvää! Mutta kyllä mustamakkara on parempaa, sen on oltava kun oon Tampereella syntynyt, samoin kun ei voi vaihtaa Tapparaa Kärppiin. ;) Häpeäkseni pitää myöntää etten ole käynyt mustamakkarabaarissa... :blushing:
Paranin itse jotenkin, oli kyllä onni matkassa kun henki olisi voinut kevyesti lähteä, tulla haimakuolio tms. En siis tiennyt mikä mulla oli, olin tosi kipeänä ja sitten yksi yö vaan vatsassa oli ihan hirveä kipu. Aamulla heräsin siihen että pomppasin sängystä ja pyörin kaksinkerroin ympäriinsä kun oli pelottava vyömäinen kipu ylävatsalla, tuntui että hengenlähtö niin lähellä että siinä sekavassa tilassa päässä liikkui vaan silmät ja se että ei ehdi ambulanssikaan paikalle jos se on nyt ollakseen menoa. Tosi tyhmästi ajateltu. Kai makoilin sängyssä lähinnä, en oikeastaan edes muista kunnolla. Kyllä se olo sitten alkoi parantua, pari viikkoa tuon jälkeenkin olin niin heikko että kun viimein menin lääkäriin niin melkein pyörryin aulaan kun oli niin takki tyhjä. Mä siis luulin että nuo on vaan lääkkeen sivuvaikutuksia, oireiden perusteella lääkäri sanoi että haimatulehdus ja näkyi se kai jotenkin jälkeenpäin verikokeissakin. Lievähän se oli kun en kuollut kumminkaan, mutta olisin voinu. Siks kannattaa mennä lääkäriin eikä ihmetellä! :eek:
Onko jo arvon ihmisillä jo vaihdettu kesä renkaan alle? T: kumipää 😎
Vaihdettu on, 15 lämmintä ja autoilu kivaa
Ite huomasin kanssa että tiet on kitkojen jälkeen hieman karkean oloiset😕
Aijai, vaarantava virhe. Sun pitää sitten käydä korvauksena Oulusa Makkarakaupassa siinä Halpa-Hallin vieressä, onko se nyt Etu-Lyöttyä vai Limingantullia. Siinä rajoilla kuitenkin. Hauska kauppa sinänsä, että siellä saattaa (hyvin lauletun) aarian kaupantekijäisiksi. Toinen lihamestareista on laulumiehiä. :D Kotivaran "tehtaanmyymälä" siis, sieltä löysi aikoinaan hyviä pieniä eriä kokeilutuotteita ja muita hyviä tarjouksia. Suosittelen lämpimästi.
Nyt rupes tekee mieli mustaamakkaraa😛 ja talkkunaa..
Saakeli, alkaa kellokin käymään semmosia lukemia, että taitaa joutua formulatkin kattoon sit vasta uusintana. Nukkuun vois kyl kohta koittaa, kun ei tästä oluen tissuttelusta humalatila näytä miksikään muuttuvan. Russian Standard kyl houkuttais tuol hyllyssä [emoji12]
Öitä😴