Link?
Printable View
Link?
Swedish Police Raid The Pirate Bay, Site Offline | TorrentFreak
Mun mielestä saisivat jo tappaa koko Piratebayn, turha paska.
++ ja privapaikat
FFS kunniaan [emoji106]
Ruotsin Poliisivoimat teki päätöksen. Työpareina aina Mies ja Nainen. Ei tule Työpaikkaromansseja ollenkaan.:popcorn:
Tämä menee jo paranormaaliksi, kaveri pisti irkissä just tuon saman linkin. Ja meitä on ko. kanavalla vain kolme :thinking:
ai e-savun entiset ja nykyiset pollarit. :)
Täytyy pistää esitutkinta pystyyn, asuuko luuponen sittenkin Kuopiossa :thinking:
Onko sittenkin kiero Savolainen. :laugh: . Siirryttäessä Savon aluelle. Kaikki vastuu siirtyy kuulijalle. Savolaisen kamun suusta. Vittu et juilii mahhoo, Ku tekis miel Päästöö Melvana, Mut ku ei Kehtoo. (Suomennos) Mahaan koskee ja pieruttaa. :popcorn:
https://www.youtube.com/watch?v=AMtBMhAUoR4 Meille on tullut paketti....
Viitaten poliisiuniformuisen Luuposen laittamaan starterkit eli aloituspakkaus linkkiin,niin voinen kertoa,että huonoilla vehkeillä bondagesta ei tule mitään. Sängynkin tulisi olla umpipuuta tai rautaa. Lastulevy päätyisestä lähtee jälkiasennus kiinnikkeet että napsahtaa. Harvoin petissä on valmiiksi kunnon sidontaan tarvittavia monipiste kiinnityksiä.
Sängyn jalkoihin vaa kettingit siinä se eikä maksa paljoa [emoji106]
Jos haluaa varmistaa niin jeesusteippiä pari rullaa vielä [emoji85]
jahas, asiantuntijat heräsivät :)
Sori olen hiljaa [emoji87]
Ilmainen tipsi. Auton vara-avaimia ei kannata jemmata samaan paikkaan minne muutoin tulee jemmattua jutskia. Nimittäin. Kerran auto lukittautui itsestään avaimet viratalukossa. Olin jo soittamassa pojalle,että etsii avaimet ja tuo paikalle kunnes muistin missä ne vara.avaimet tosiaan on. Piti itsen käydä jemmalla.
Vittu..Nyt on melkein kaikki mahdolliset lupaukset itselle rikottu. Boksia en osta ikinä. 6 Kpl. Mörköputkea en osta ikinä. Ja sieltä se Postista napsahti. Ja nyt pitää Geneltä tilata Mörköputki kaveriks tolle, ettei se ole yksinäinen.:thinking: