Ja maailma pelastuu :) Interrnjet on vakava paikka, vähän ku oikeustalo tai linnan juhlat, paitsi ei sinne päinkään.
Oot sä, mä tiedän... Ei kukaan muu pysty vetämään puolentoista vuorokauden sessioita samoilla silmillä [emoji33]
Printable View
Onneks kaikki ei oo niin herkkiä
Totta, on hienoa että tää foorumi on niin eloisa paikka moneen muuhun verrattuna. Ja nimenomaan se mistä on ollut puhe on se ettei niitä 1-2 sanan viestejä spämmittäisi jatkuvasti, koska ne kasvattaa sivumäärää ja silloin jää monelta lukematta kun vaikkapa sillä välillä kun aamulla on käynyt lukemassa ja illalla tulee taas on ilmestynyt kymmeniä sivuja lisää. Jos asiaa riittää enemmän kuin sanan verran, niin silloin ei edes harmittaisi niin paljon vaikka olisi sata sivua lisää, ehkä jaksaisi/kiinnostaisi yrittää lukeakkin.
Pörri varmaan siellä jo käynnistämässä autoa ja suuntaamassa Kuopioon, kun eilen se oli lähdössä Kokkolaan kun Jamon kans puhuttiin piNppasillaan juoksemisesta :lol:
HIRVEE KOHTALO! :o
Ja mulla ei ole mitään muuta elämää tuon nallekarhun mielestä kun ehdin kirjoittaa tänne, tuli kyllä vähän semmoinen fiilis kuin joku pervo olisi kytännyt kiikareilla olohuoneen ikkunasta mua jostain pensaasta ja ilmoittaa sitten mulle että MÄ oon nolo kun istuin perjantai-iltana aamuyöhön asti koneella. :lol:
Tää foorumi syö poliiseja enemmän kuin Ukrainan itäosat. Eipä silti. Itse on jaksanut hymyilyttämään askartelu tupla/tripla postauksien määrien kanssa tahi viestimäärien punnitseminen kontra kelpoisuus foorumille.
Pitkälti yli 50v tyyppinä tietää sen,että turha kinastelu ja dissaaminen ei johda enää mihinkään. Jos ego vaatii jatkuvaa kamu meininkiä ja jne,niin asiat asioina ja jne
Naurattaa ja itkettää täälläkin, ei tosin oo pylly pipi, vaan ihan muusta syystä.
Onhan näitä foorumin "tuuletuspurkauksia" ollut ennenkin, joten ei tämä sinänsä mitään uutta ole. Sitten kun jo(i)llekin tulee se känkkäränkkä päivä, niin tämähän on lopputulos. Tälläinen "tuuletus" silloin tällöin, ei välttämättä kuitenkaan ole huono asia täällä(kään).
Jos nyt yritettäisiin kuitenkin kaikki mahtua samalle foorumille, ja jos ei jonkun henkilön kirjoitukset/tyyli kiinnosta, niin ignore nappi on keksitty. Minun viestit vituttaa varmaan monia henkilöitä ja sama joskus toisinpäin, mutta ei täällä ole kenenkään pakko olla. Jos saa liikaa päänsärkyä toisten kirjoitteluista, niin voi poistua takavasemmalle ja perustaa vaikka ikioman foorumin jossa kaikilla on aina niin mukavaa...
Koittakaas hyppiä vähän aikaa tasajalkaa kun oikeen kiukuttaa, tulee sora kivasti pois piNpasta. :D
Ainoa vaan, että tuosta on lähinnä haittaa. Ignoraat parin sanan tekstin ja tilalle pamahtaa iso laatikko "käyttäjä on estetty" tms.
Mutta vaikeahan tästä siis on olla huumoria repimättä. Taas sama veti drama queen linjan päälle ja entourage huutaa kuinka kaunis sekä hieno mies on kyseessä. Ja hiekkaa kulkeutunut ties mihin. Penskana tosin idolini oli Asterix sarjakuvassa esiintyvä riidankylväjä.
Tätä varmaan kannattaa jatkaa vielä paljonkin? Mene saatana itse ja perusta oma foorumi itelles, voit laskea siellä vaikka omien viesties keskiarvoa sitten.
Melko hyvin sanottu. Kyllä tää nyt on täysin meidän vika ku se tasamaa ei täällä enää oo. Se varmaan tulee takaisin ku tänne tarpeeksi valittaa.
Kyllä! Pörriltä se oli pilke silmäkulmassa kuitenkin kirjoitettu, ktdd:n kanssa nahina oli samalla kivaa viihdettä koska gifisodat on cool, ja Jamon kanssa meillä ei ollut mitään henkilökohtaista kahnausta, vain erimielisyys siitä missä hyvän maun raja menee huumorin osalta.
Mulle on se ja sama kuinka paljon tänne offariin postaillaan, ainut mikä harmitaa on kun joku kysyy neuvoa jossakin muualla niin sinne ei vahingossakaan käydä vastaamassa...tietotaitoa varmasti löytyis, mutta ollaan vissiin sen "yläpuolella":unsure: Itsekin kyllä voisin aktiivisemmin joihinkin kysymyksiin vastailla, mutta tulee sorruttua siihen, että kyllä se joku muu kuitenkin vastaa.
Täällähän jaetaan porukkaa jo "leireihin" [emoji8]
Jotkut on taas vähän liikaakin suuna päänä tuolla uusien jäsenien kyselyiden puolella vaikka kokemusta ei riittävästi olisikaan. :blushing: Itsestäni siis puhun.
Tämähän alkaa kohta muistuttaa Boldareita.... Vähän aikaa menikin, että jaksoin tulla tänne katsomaan, mikä on päivän puheenaihe. Mä kutsuisin tätä "Asikais-syndroomaksi", Jamo ehkä tietää kenestä on puhe? Katko-Rapala lentää 100 metriä haspelilla, porot nähdään paljaalla silmällä kilometriin, Talin jollain reiällä saa 2-raudalla 150 m lähestymisen puttausetäisyydelle ja 5 metrisellä avoveneellä tullaan Porkkalan selän ylitse 10 bofoorin tuulessa...
No, se siitä. Ostin tänään veneen ja sain samalla venepaikan 400 metrin päästä ulko-ovesta. Ei huono. En aio vetää uistinta metriäkään tolla enkä muullakaan veneellä. :thumbsup:
Mihin se nallekarhu pakeni? :evil:
Älä sitten vaan juhannuksena pissaa seisaaltaan sieltä. http://board.whatisfatmagulsfault.co...o-emoticon.gif :D
Humppa humppa humppa...
https://www.youtube.com/watch?v=u9HswCcDjF4