Höh, tuossa veleho-kuvassa pitäis lukea OOKKO NÄÄ VELEHO eikä OLEKKO. Kukaan ei sano että olekko nää :teaching:
Printable View
Höh, tuossa veleho-kuvassa pitäis lukea OOKKO NÄÄ VELEHO eikä OLEKKO. Kukaan ei sano että olekko nää :teaching:
Mää voisin sanoo ihan piruuttani niin sitten ei voi sanoo ettei kukaan sano :teaching:
Tuleeks tolla astalolla ny sit isän kädestä :thinking:
Ookko nää Oulusta, pelekääkkö nää polliisia
Juakko nää pillillä piimää?
Onnistuin sitten paskomaan chanan piirin, voi että minä olen taitava. Eli tästä syystä nuorisolle vinkki, jos se ei ole särki, älä ronki sitä. Nähtävästi pitää siirtyä mekaanisiin.
Yoga bunny!
http://media3.onsugar.com/files/2013...f.xxxlarge.gif
Montakohan vuotta mä aion jatkaa tätä puputeemaa :D
Joku muu tuosta kyllä tulee mieleen kuin jooga :whistle:
Ei, vaan puhdas Ajatus.:p
Tuleekos ässä kaffeelle tänään?
Olis pirtelöökin vähän jälkkäriks:laugh:
Perkele kun ei lopu tämä tauti. Pari päivää oli jo ihan OK olo ja nyt tuntuu taas kuumeiselta.
Joku kumma paketti oli tullut postiin, lähettäjänä joku _S_. Tunteeko kukaan? Pakettikortin päälle olivat liimanneet tarran NOUDATHAN PAKETTISI MAHDOLLISIMMAN PIAN :thinking:Taitaa olla KRP odottamassa ärräpostin takahuoneessa...
Taitaa olla nakkilan oma sopankeittäjä asialla ;)
FBI ennemminkin... Avaa varoen :)
Huitasin just burana-panadol -kombon, pitää käydä hakemassa kunhan olo vähän paranee
e: Itse asiassa huitasin epähuomiossa burana-panacod -kombon :laugh:
Onkos täällä unissaan kävelijöitä/mitä kaikkee hurjaa ootte tehneet unissanne? Onko ollu siinä määrin että sen olis kokenu ongelmaks ja millä se on loppunu?
Ai jaa, käveleekö zkys unissaan? Pistä käsiraudoilla sänkyyn kiinni, tai siis älä irrota käsirautoja kun rupeette nukkumaan
Ei kävele zkys unissaan, vaan minä yksin nukkuessa, tai pikemminkin oon unissajuoksija. :rolleyes: Oon joskus teininä kyllä harrastanut unissäkävelyä ja saattanut silloin kulkea pitkin taloa ja rappusiakin muistamatta siitä mitään. Mutta tää on erilaista, aamuyöllä sinkoan pitkin seiniä tai makkarista pois ja olohuoneessa sitten järki ja ymmärrys kunnolla heräämisen myötä syrjäyttää sen kauhuntunteen. Ja sittenkin menee kyllä muutama minuutti että se pelko katoaa, ne säikähdykset on ihan järjettömän voimakkaita. Kun vaan tietäis että mitä säikyn niin helvetisti. :confused: Liittykö MrDeliriumilla pelkotiloja tuohon vai oliko se vaan sellasta puuhastelua ja palasit sänkyyn tyytyväisenä öisten kirjahyllyn järjestelyjen jälkeen?