Kerran sut on jo nostettu haudasta! perkele ne myrkytti sut hengiltä! härskii sakkii
Printable View
Rommipulloon tiputetut korkin palaset tekee hyvästäkin rommista paskan makusen.. :-\ :'(
Tilasin Mesh Companylta arkin #400 ja 2 #500 meshiä, posteljooni toi kuoren missä oli 1 #400 ja 3 arkkia #200 verkkoa. Viissataset jäi sitten saamatta :(
Oma emäntähän nyt ärsyttää aina, ei tarvitse erityismainintaa.
Ärsyttää kun haluaisi mennä osallistumaan Gala Giveaways:iin, mutta sivusto vaan väittää, ettei mulla muka ole yli $50 edestä pelejä Steamissä, vaikka Steamgiftsin mukaan Steam API löytää multa yli $850 edestä pelejä :(
Hyviä pointteja puolin ja toisin tullut näköjään tuohon GG/kopio keskusteluun, ilo lukea välillä järkevääkin eriävien mielipiteiden esittämistä foorumilla. :)
Aika lailla kaikki pointit, joita itse keksin onkin jo tulleet esille, mutta en silti malta olla kommentoimatta hieman. :D
Periaatteessa tuolla jälleenmyyjien hintarajoituksella ei juurikaan ole merkitystä trokarien poistamisessa; kaikki kaupat (tai nykyisin vissiin vain yksi kauppa?) myyvät suurimman osan ajasta eioota ja maksunkin jälkeen laitetta saa odotella viikkotolkulla. :-\
Jos kaikkia tuotteita olisi jatkuvasti hyllyssä OVH:lla myynnissä, ei trokareillekaan jäisi mitään markkinoita, joilta ylihintaa kiskoa. ;)
Toisekseen jo pelkästään se, että vain yhtä laitetta on kerrallaan saatavilla nostaa paketin hintaa pelkillä postikuluilla; jos GGTS+Ody-paketin saisi samaan aikaan, siitä tulis vissiin ~280€? (160€ GGTS 90€ Ody ja postit päälle), siihen sitten vielä Peneä ja muuta mukavaa, josta joutuu aina maksamaan omat postikulunsa, niin alkaakin jo hintaa tulemaan joitain kymppejä joka tuotteeseen.
Niin, en siis itsekään pidä Imeota minään ihmisperseenä, mutta en toisaalta myöskään jumalana (tai kuninkaana, kuten hän itse asian on ilmoittanut). :P
Hyviä laitteita mies on saanut maailmaan, mutta ei se silti oikeuta omimaan seinäpistokkeen keksijän titteliä. :DLähinnä itseä ottaa päähän käytettyjen GG-laitteiden älyttömät hinnat ja huono saatavuus, mutta ehkä kopioista olis ainakin meikäläiselle korvikkeeksi. :)
Juu, toi ::) oli multa huonosti muotoiltu, mutta alkuperäinen punainen lanka oli se, että jälleenmyyjät EI saa repiä enempää katteita noista, vaikka porukka oliskin niistä valmis maksamaan, maksaa ne trokareillekin.
Trokareiden takia toi ennakkomyyntistrategia juuri muutettiinkin, eli ei enää myynnissä x-määrää laitteita jotka menee alle minuutissa (suurin osa trokareille) ja uusia käyttämättömiä ilmestyy myyntiin tuplahinnalla ja nekin viedään käsistä. :(
Nythän ennakkotilaukset on auki niin kauan, että jokainen halukas ehtii tilaamaan omansa ja niitä kanssa tehdään se määrä, että jokainen saa tuotteen.
Onhan tossa huonona puolena se, että puolueettomia käyttäjäkokemuksia/arvosteluita ei ole tarjolla ennen tilauksen jättämistä. Sitten jos laite havaitaan hyväksi, niin sitä ei enää saakkaan, muuta kuin käytettynä... tai pitää olla tosi pitkä pinna, että odottaa syklin läpikäyntiä, että kyseinen tuote tulee taas tuotantoon. Tuosta muuten hyvänä esimerkkinä jo tuotannosta lopetetut UFS2 ja GGTS brassiosat, niitä myytiin hirveillä hinnoilla käytettynä ja kun riittävän moni pyysi niitä foorumilla, niin Imeo teki niitä uuden erän ja juurikin tuolla uudella ennakkomyyntisysteemillä - tippui muuten käytettyjen hinnat kummasti ja trokarit koki kovan kolauksen! :o
V**uttaa kun nesteet loppunu eikä kiinniolojen takia pääse tilaa nesteitä koska komppanian koneet on pers***tä, viikonloppuna viimein kotona mutta mistä tahasa tilaanki ni eipä ens viikolle saavu saati sitä seuraavalle
Mä oon samaa mieltä ja vähän alkanut itseäni ärsyttää, kun täällä haukutaan itse modaajaa vaan mulkuksi, vaikka kaikkea taustalta ei tiedetä. Olihan toi nyt ihan älytön ylilyönti nostaa itsensä jumalan tasolle ja väittää keksineensä kaikki, mutta kummasti tietyn tyyppiset ihmiset takertui vain niihin tiettyihin viesteihin, vaikka tyypin postaukset ECF:llä on 99,9 % todella asiallisia ja niitä on useita tuhansia.
Imeo oli itse myös pääpiruna hankkimassa niitä rahoja takaisin jengille sieltä UK preorderista, kun kauppiaalla ei ollut enää kovin suurta intoa. Pohjimmiltaan Imeo on mielestäni yrittänyt aina ajatella kuluttajien parasta, vaikkei tuo sankari nyt mikään nero välttämättä olekaan bisneksen ja tuotantotalouden osa-alueilla. No en tiedä pystyisinkö itsekään parempaan, jos "yhden miehen firmana" pyörittäisin noin montaa tuotetta, yrittäisin palvella vaativia asiakkaita ja silti kehittää koko ajan jotain uutta.
Samat haasteet voi tulla vastaan Gixxxerille, jos hänen modien kysyntä niin sanotusti räjähtää käsiin.
^Näinhän se on ja itsekin myönnän ottaneeni hieman tarpeettomasti kierroksia noista miehen väitteistä, mutta voisi kuvitella, että Imeokin olisi jossain vaiheessa ottanut jonkun bisnesvainusen kaverin mukaan kelkkaan organisoimaan noita eri laitteiden valmistuksia ja tilauksia, jos ei siis itse oikein siihen taivu vaan on enempi suunnittelija/valmistaja (kuten asianlaita ilmeisesti onkin).
Saatanas, vivinova alko maistuun kissanpaskaan astuneelta palaneelta villasukalta, eikä toi bogesetuppikaan kauaksi siitä jää :(
Onhan sillä "taustajoukkoja" ja elektroniikkapuolelle kai palkattu joku insinöörikin mikä ei tunnu saavan sitä VIR moduulia ikinä markkinoille, prkl. Nuo apuvoimat tuntuu muutenkin olevan sellaisia "Charlien enkeleitä", eikä mitään todellisia työmiehiä, että onko niistä enemmän haittaa vai hyötyä?
Hommasi se sentään jälleenmyyjiä riittävästi, mutta niistäkin taisi kolme viidestä olla sen sortin suhareita, että alkoi paska valua takaisin omiin käsiin, että ihan ei ole nappiin mennyt tuo "auditointiprosessi". Toikin on karu fakta, että jos jälleenmyyjä tunaroi, niin modaaja saa syyt niskoilleen, kuten moni jo laittoi GG tuotteet boikottiin tuon UK preorder farssin takia. Itse yritän nähdä asioista suurempaa kuvaa ja todellista laitaa. En ole edes viitsinyt hirveästi kommentoida tonne paskamyrskyn keskelle, mutta tulipahan nyt raotettua sitä kuvaa, minkä olen saanut ECF:ltä.
Jos se olis täys mulkku, tai siis epäreilu ja vittumainen asiakkaitaan kohtaan, niin en todellakaan olisi suopea vain siksi että pidän hänen tuotteistaan. En kyllä laittais vaikka Zeniä tai Imeota samalle viivalle, mutta Zenin juttuja en seuraa millään foorumilla, että siihenkin olen jäävi sanomaan muuta kuin täällä olleiden kirjoitusten perusteella.
^No jos tuohon preorder-farssiin palataan, niin olis sen varmaan voinu tyylikkäämminkin hoitaa, esim. toimittamalla maksaneille asiakkaille laitteet, vaikka sukset UK-kaupan kanssa menikin ristiin? Toki en kaikkia faktoja asiasta tiedä, saati edes varmasti sitä miksi tilausmahdollisuus tuolta evättiin, mutta näin ulkopuolisen silmin katsottuna. :)
Itse taas en ole ECF:ää seurannut, muuta kuin nuo pari kopioketjua lukenut läpi, joten siitäkään en varmasti täyttä kuvaa miehestä ole saanut. :P
Ps. Mukava saada myös toisenlaista mielipidettä perusteluineen, niin omakin katsanto on ehkä tässä hieman avartunut. ;) Laitteissa ei kyllä munkaan mielestä mitään vikaa ole ja tuo GGTS tuntuu kasvavan käteen kiinni. :laugh:
Olisi myös minun mielestä (asiakkaan näkökulmasta), tosin Imeon omat rahat/luottamus ei tainnut riittää siihen. Jälleenmyyjä peri rahat asiakkailta, mutta ei tilittänyt niitä Imeolle, että tuotanto olisi lähtenyt pyörimään toivotussa aikataulussa. UK kauppiaalla oli muuta käyttöä niille rahoille ja oma-aloitteisesti taisi tekaista hieman pidemmän maksuajan Imeolle. En olisi ehkä itsekään Imeon kengissä luottanut siihen että saan niitä rahoja koskaan, jos sukset oli valmiiksi ristiksi ja modeja pitäisi tehdä/toimittaa ilman varmuutta siitä että jälleenmyyjä maksaa niistä mitään.
Tuota Imeo yritti paikata parhaansa mukaan, eli Gurun ennakkomyyntiaikaa pidennettiin, jotta UK-kaupasta tilanneet ehtisivät laittaa sinne uuden tilauksen. Siinä vaiheessa tuli kuvioihin UK-kaupan ja Paypalin vitkuttelut rahojen palauttamisesta, jolloin asiakkaat eivät ehtineet saada omia rahoja takaisin ennen kuin uusi ennakkotilaus olisi pitänyt tehdä. Todellinen farssi ja Imeo itse oli aika hiilenä, vaikka foorumilla yritti rauhoitella ihmisiä, että antaa Camin hoitaa rauhassa palautukset ja suojeli siinä vielä jälleenmyyjää joka koko sotkun aiheutti. Taisi pelätä toisaalta rahojensa/ennakkotilausmäärien pienenemiesien puolesta myös.
Noita tietoja tuli julkisuuteen (ECF:lle) aika pitkällä viiveellä ja osa yllä mainitustakin tekstistä on luettu ns. rivien välistä, mutta noin oletan asian menneen. Erittäin paska paikka modaajalle, mutta nehän on vain ammatinvalintakysymyksiä? :D
^No jos asia tosiaan noin meni, niin en sitten kyllä ihmettele yhtään tuota ratkaisua, vaikka tosiaan paskamaista asiakkaan kannalta kun yrittää odotella refundia ja ennakko kerkee mennä jo sillä välin kiinni (tosin siitä palautusten viipymisestäkään ei voi Imeota syyttää).. :(
Mitäköhän hittoa on UK:n pojilla liikkunut päässä, kun eikös kaupan nimikin ollut Golden Greek UK? Mitäköhän muuta ajattelivat sillä nimellä myydä? :laugh:
Eikös se oo yrittäjän perisynti että menee omat ja firman rahat sekasin - onhan ne aika saman näköisiä. :D
Tosin voihan taustalla olla jälleenmyyjänkin kateutta, kun myyntiverkosto kasvaa niin liikevaihto pienenee.
Hyvä ettei suomikaupat ole sortunut tähän. Muistan elävästi yhden kauppiaan kommentin EA MOD paskamyrskystä. Oli sanottu jälleenmyyjälle että jakelijat on valikoitu tarkkaan (2 - 3 kpl) ja ennakkotilatkaa modeja sen mukaan. Rahat heti tilille että tuotanto lähtee käyntiin. Taisi aika moni kauppias yllättyä, kun jälleenmyyjiä olikin odotettua enemmän ja ennakkotilauksia tehty ehkä yli toteutuvan kysynnän.
Tästä iso hatunnosto suomikauppiaille. Kukaan ei lähtenyt tuosta inisemään sen enempää, vaan nöyrästi toimitti meille kuluttajille modeja, maksoivat ne etukäteen omasta pussista, eli me höyryttelijät saadaan nyt napsia suoraan hyllystä kun siltä tuntuu.
saatana, 2 bogee täytin ja molemmista heikohko höyryn määrä ja aivan järkky throat hitti :(
Nesteet loppuu :/ tai on noita hirveitä jälellä....
Outokummun (ja sitä myötä jokaisen paikkakunnan) rivikansalaisten tietämättömyys. Äsken koiraa lenkittäessä nokosten jälkeen höyryttelin aika pontevasti EAmodilla ja Severuksella. Pari vanhempaa henkilöä ei vaivautunu edes salailemaan "vitun narkkaripaska"-katseita, ja autopaikoilla joku parivaljakko supisi niin lujaa että olis voinu luulla teepannun pihisevän...
Kysymys kuuluukin; miten pirussa tätä OIKEAA tietoutta nykyään levitetään? Lehdistä ei saa lukea höyrykansan kannalta tehtyjä juttuja, eikä suurin osa väitteistä huolimatta ole neutraalejakaan. Youtubea ja sen videotarjontaa tuskin kovin moni asiakseen seuraa, on tässä muutenkin osuutta ihmisen laiskuudella hankkia oikeaa tietoa ennen noitavainoa. Nyt äkkiä joku tiivis tietoisku jonnekin, Savutta Ry ja foorumin gurut hoi! :D
Minkä helvetin takia sitten rajoitetaan asiaa/käyttäytymistä/tapaa/tuotetta, jonka käyttö mahdollisesti pelastaa paljon ihmishenkiä, ja samalla vähentää hoitoalan kuluja ja taakkaa nyt jo ylityöllistetyiltä hoitajilta? Nikotiinia on tutkittu, PG:tä on tutkittu, VG:tä on tutkittu, kahta jälkimmäistä käytetään savukoneissakin ja altistetaan suurta otantaa kerralla. Suurin kysymysmerkki on makuaineiden perässä, ainakin meikäläisellä, mutta se on senverran pieni riski että otan sen mielelläni, jos pitää ottaa vaihtoehdoksi analoginen. Ja nämä tulevat nikotiinirajoitukset? Onnettomilla perusteilla, ja kuten joku jo mainitsi, helpottaa nuorisoa käyttämään tätä nimenomaan porttina analoogiseen jota joskus tulevaisuudessa saa varmasti helpommin, kun höyryttelystä tehdään vaikeampaa ja vapottelijat ahdistetaan nurkkaan ilman tehokkaita työkaluja toimia! Joidenkin maiden suora demokratia helpottaisi vaikuttamista; kaikesta vähänkin suuremmasta kansanäänestys! Sama EU:n sisäisten päätösten kanssa...
Jos voisin valita uudelleen, en koskaan olisi alkanut tupakoimaan, enkä sitä myötä höyryämään, mutta en voi. Nyt kun kuitenkin ehdin vajaassa 10 vuodessa hankkia riippuvuuden tapaan, tunteeseen, aineeseen ja sosiaalisuuteen, niin vapottelu on tarpeeksi varmasti terveellisempi tapa. Välittömät terveysvaikutukset tupakoinnista tähän siirtymisessä ovat KIISTATTOMAT. Pitkällä ajalla en osaa odottaa edes sitä perseen putoamista, mutta en myöskään lähde kiistämään sitä mahdollisuutta että niitä pitkäaikaisvaikutuksia on. Kuitenkin ne jo todetut hyvät vaikutukset painavat, ainakin omassa, vaakakupissa enemmän. En usko hetkeäkään, että tämä olisi lähellekään tupakan terveyshaittoja millään ajanjaksolla tarkasteltuna, mutta ei tämä terveystuotekaan ole. Siitäkin huolimatta on typerää kieltää, rajoittaa ja hankaloittaa jotakin näinkin tehokasta vieroittautumiskeinoa. Vapaampi asennoituminen korkeammilla tahoilla saattaisi tuoda tämän piiriin enemmänkin kotimaisia osaajia, ja sieltäpä saattaisi löytyä ihan oma Imeo, noin niinkuin laadun puolesta. Saataisiin alvit Suomeen, ja rahat jäisivät Suomeen.
Jo nyt moni jatkaa tervapötkylöillä, kun ulkomailta tilaaminen on pelottavaa, iltapäivälehdet huutavat myrkkyä ja päättäjät tutkimattomuutta. Moniki kansanedustaja tupakoi, tai meppi? Eikö heilläkään olisi oma terveys sen verran tärkeä, ja järkeä päässä että tässä olisi asia jota lähteä ajamaan, ja samalla saada höyry-yhteisön taustatuki? "Vaalirahoitusta" tuskin irtoaisi niinkuin lääkefirmoilta yms., mutta ei politiikkaan pitäisi perkele sotkea rahaa; tähänkin ongelmaan auttaisi suora demokratia, kun kansa päättäisi itse suuremmista asioista, eikä isoilla korporaatioilla olisi mitään sanomista siihen. Lahjokoot kansaa, jos raha riittää, veikkaan ettei auta.
Kun höyryttelijöillä olisi tarpeeksi suuret kansalliset ja kansainväliset yhteisöt ja tukijat, voisi muutoksia tapahtuakin, ehkä. Siis, siihen parempaan suuntaan. Mutta nykyisellään porukka on suhteellisen hajautettua, eikä varsinaisia etujärjestöjä ole, Savuttakin on vielä pieni ja hiljainen.
Oli pitkä teksti, olisi ollut pidempikin jos kehtaisi. Suututtaa vaan niin pohjattomasti, että päätä särkee ja mahassa kiertää... Ugh, olen puhunut. Lähettäkää tämä eduskuntaan, p*rkele... :esmoke:
Kyrsii duunivalinta. Tai suorastaan vituttaa. Ei sillä, etteikö hautajaiset ois muutenki ihan tarpeeks raskaita keikkoja kuvata, mutta kun lopuksi vielä pappi toivottaa käytännössä alimpaan helvettiin, koska olin hänen mielestään ollut häiriöksi, niin puhh-huh. Vaikka kovin kauniisti muotoilin hänelle sen, että kun tuo omainen ja lähisuku on mut vartavasten tilannut ikuistamaan tämän muistotilaisuuden, niin mä haluaisin tehdä työni parhaani mukaan, koska mielestäni se on isoin kunnianosoitus jota vainajaa ja lähisukua kohtaan voin ulkopuolisena osoittaa, niin silti naama oli kuin kolme päivää pakkasessa perse paljaana istuneella perkeleellä. En sitten tiedä, että pitäisikö jatkossa kuvata parkkipaikalta vai ostaa joku risti naamioasuksi, ettei pappi sivusilmällä mua nurkassa näkisi.
Kaikki kunnioitus toki pappia ja hänen työtään kohtaan, mutta soisi sitä riittävän myös muillekkin. Et sinäkään voi sitä siunausta vetää kirkon perältä - enkä minä sitä sieltä kuvata.
Onneks on kaljaa. Ja 33 päivä ilman tervapötkylää. Jotain iloistakin.
Vittu et on tylsää.
Kaljaa tekis mieli, viinanvierotusoireitako? Eukko läks baariin ja ollaan kotona muksun kans. Muksu ollu ihan täystuho tänää taas, tosin nyt rauhottu ku ollaan kahdestaa. Se on aina niin kiltisti mun kans :)
Mitä helevettiä sitä tekis, penskaki kattoo Simpsoneita. Ihme että ton ikänen (alle 3) tajuaa tommosia kattoa, mut tää vatussi kattoo joka ilta noita...
No älä nyt, itse uskovaisesta perheestä lähtööisin niin kerronpa muutaman sanasen. Ensinnäkin vaikka papppi on pappi niin ei sitä pidä kunnioittaa muualla kuin hänen työpisteessään, ja sinä teet työtäsi niinkuin se pappi eli te yhdessä jaatte sen toimialueen ja se ei ole parkkipaikka. Ehkä sulle sattui juurikin se pappi kellä oli hirveet niksanpuutteet ja se oli sen takia vihainen, pappi on tavallinen ihminen ei sen kummempaa vaikka voissa paistais. Ja sen taivaspaikka ei ole yhtään sen lähempänä kuin tavallisen ihmisen, se vaan luulee niin kuin se on pappi. Sen taivaspaikan saaminen riippuu meistä jokaisesta itsestämme ja kuinka sen olemme valmiita lunastamaan.
Viimeinen Boge huutaa hoosiannaa ja mun RBA-härpäkkeet seikkailee vielä maailmalla. Ristuksen moinen keljutus jos ei pääse höyryttelemään! Pitääkö pahimpaan tuskaan imeskellä noita liemiä sellaisenaan :D
Ja nyt on ihan tosissaan hukkunu ton EAmodin kickputki. Ei löydy ettimälläkään, vaikka oon hyvä löytämään. Tarvetta ei oo, mutta jos joku tavara on hukas, en saa rauhaa ennenko se löytyy... Prkl!
Jyystää rotan lailla kun juuri on saamassa unen päästä kiinni ja jonkun ladan varashälytin rupee huutamaan jossain pihalla miljoonaa sen puoli tuntia ja heti perään vitun yläkerran rappiotenukepit alkaa nousuissaan huudattamaan huonoa musiikkia.
Nää on näitä kerrostalo elämisen ihanuuksia mihin ei riitä yksi ihmisikä totuttelemiseen.
Ärsyttää kun Rage-thread on 200 sivua pitkä ja Humutus-ketju "vain" 80 sivua.. Ainahan saa raivota mutta eihän se saa olla elämän perusasia.. ;) Itse olen luonteeltani pessimistinen optimisti, optimistinen pessimisti tai jotain siltä väliltä.. :D Yritetään ihmiset löytää niitä hienoja asioita elämästä ja sen pienistä asioista vaikka kuinka tuntuisi että kaikki menee päin v****a paitsi oma k***ä..
Eniten vituttaa kaikki...
Voi vattu mikä nietos ulkona! Haastetta päästä työpaikalle asti.
Kyllä näin omasta ja lähipiirin elämästä ainakin löytyy enemmän negatiivisia asioita kuin positiivisia.
Jos nyt ei lähdetä iloitsemaan että on kaikki varpaat, kaikki sormet, ollaan terveitä.
No sitäkään ei kaikki voi riemuita.
Mutta elämä on yleisesti ottaen aika paskaa (mutta olenhan terve) näin kun ei syntynyt walhroosin sukuun.
Hitusen nyt pistää ärsyttämään, että pikkuisen olen metallin kelkasta tipahtanut, eri lajit ja alalajit sen verta laajaa kirjoa, että meneepi heikommalla sormi suuhun.
Oma tietämys kun painottui oikeastaan seuraavaan:
METALLI
Heavy (hevvii metallii)
Black (saatanalliset säkeet )
Death (naulattua nasarettilaista epäselvästi artiguloituna)
Kikkeli (vonkausmetalli)
Saurus (hyvin niillä ne soi vaikka on kumia päällä)
Kiva olisi kaikesta edes jotain tietää, mutta tähän sarkaan ei kyllä tule aika ikuna riittämään.
Onneksi löytyy vielä ehjää C-kasettia ja Iron Maidenia, Manowaria ja Pagan Altaria ettei tarvi ihan heti uusia ostella.
perkele, taas tuo jääkaappi alkaa leikkii pakastinta, makkarat ja hedelmät jäähileessä ja muutkin jonkin moisessa jäässä, täytynee taas ottaa isännöitsijään yhteyttä :( olisko noin vuosi kun edellisen kerran leikki pakastinta, nyt ei ollu maitoa jäätymässä kun en jaksanut lähteä hakemaan :P
Tulipahan sekin koettua:
Kauppakeskus Jumbon loppuvuoden ALEALEALE ja SALE sunnuntai-iltapäivästä. Voe vitun viikset sitä ihmismäärää, autonki joutu jättää ihan perseesee.
Eikä tarttunu ku yhet farkut.