melkein tekis mieli tulla, mutta veikkaan että akka saa lopullisen raivarin ja sammun perille päästyäni...
tosin mitä siitä
Printable View
melkein tekis mieli tulla, mutta veikkaan että akka saa lopullisen raivarin ja sammun perille päästyäni...
tosin mitä siitä
Et kattonu videota ? :D
no nopsaan vilasin markon uutta elämää :D
mamma tuossa kävi toteamassa että nyt korkki kii :(
**tut.
Jos mulle sanottais noin niin sittenhän avattaisiin jo parit lisää vaikkapa valmiiksi :D
-
Juu, nyt liikkeelle. Polvi paskana mutta eipä tähän uuteen kämppään kehtaa kutsua juoppokavereita ennenkuin on edes itse sotkenu kunnolla :laugh:
Kovasti tekis mieli mutta en uskalla uhmata mammaa. Oli se sen verran hurjana, 3 päivää täs menny jo räkäpäissään. Vitun akat, ol ku harmia. Kysyin vielä miten ois illan nussihässit... ei oikeen kuulemma lähikuukausina...
Noni. Siinä se meni. Kuukauden selvä jakso. Ei voi mitään jos rakas vaimo ostaa monipakkauksen olutta mulle. Pakko ottaa... Kyllä te tiedätte... Örrörröyh! :D
Kouvolan alueella höyryttelijöitä maistelemassa?
Jaahans jaahans, ei kouvolaa lähimaillakaan mutta huomenna taas kesäloma niin ihmetellään tässä nyt
Nyt voi jo sanoo et päässy kokonaa eroo tupakasta ku ei etes kännissä tee miel polttaa, ostin varuiks askin ja jaoin ne kaikki pois. Ai että oon onnellinen :D
Sammaa vikkaa rahikaisella, varmaan puolitoistavuotta mentiin röökin + sähkösavukkeen avulla, ja nyt uuenvuojen jäläkeen täysin iliman norttia :)
Ja ei tee sitte tippaakaan mieli polttaa, huoletta voi mennä toisten kanssa norttikoppiin immeen gripperistä höyryjä jos mieli tekkee.
Tai tupakkipaikalle. Tai ihammihhivvuan.
No eiköhän se ole jo aika vetää perseet olalle ^-^ Ei muuta kun kulkuttamaan pödeä naamaan!! onneks pöde on vielä alkon myynnissä!! Vanha kunnon tenu!!
Tuli mieleen tässä päissäni että minkälainen riimu pitäs nokkaan laittaa että pystys katu-uskottavia vapoarvosteluvideoita juutuubiin lykkäämään? Että sais niitä ilmasia modeja ja muuta roinaa :esmoke:
^Ei muuta kun kuvaamaan vaan ja jos tulee porukkaa miellyttävää settiä, niin ehkä niitä laitteitakin jossain vaiheessa arvosteluun saa. ;)
Toisaalta en kyllä usko, että suomessa kukaan noita videoita ilmasnäytteiden takia tekee.. Ne vaan on semmonen mukava pikku boonus. :P
Tänään hilpeänä kaljaa huomenna kalpeana hiljaa :D