Lueppa vaikka mitä ktdd kirjoitti tuossa hieman ylempänä.
Printable View
Et sä näköjään osaa lukea.:lol:
HEEI tyypit! Olen vasta uusi täällä mutta älkää ylitulkitko toisianne.
Minusta kaikki ovat puhuneet osin asiaa, ja ässä eritoten. Henkkoht itseäni ei ärsytä tasamaan ns. spam. Juttujen taso taas - no ei ole aina kovin korkea, monellakaan. Niillä on jotka harvoin kirjoittaa.
Minua vituttaa eniten juuri tuo lastentarhameininki, henkilökohtaiset kaunat ja se, että aina joku vetää herneen nenään.
Edit: Tiedän, että tästäkin viestistä joku pahoitti mielensä, joten anteeksi. Ei ole paha tarkoitus. Rauha on hyvä asia.
Mutta minähän olen ongelma, useille ihmisille ketkä käyttävät Foorua.:laugh:
Juu, ei nyt mennä mihinkään.:crying:
Siis mikä tän ketjun otsikko on? Eikö tää ookkaan offtopic??? Taso on mitä on mut eihän tässä ketjussa oo pakko roikkua jos vituttaa ot-jauhaminen.
Eikö tämän ketjun tarkoitus ole nimenomaan se että tänne voi postailla perkele mitä vaan? Herjaamatta, vittuilematta kenellekkään. Mun mielestä tällainen täytyy olla, säästyy muut ketjut ylimääräiseltä paskanjauhannalta. Jos tähänkin ketjuun pitää ruveta valitsemaan sanansa tarkkaan miten asiat ilmaisee niin tapetaan tääkin topikki samantien.
Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Painukaa saatana pihalle ulkoilmaan, kaffemuki kouraan ja nauttimaan hyvästä kelistä ja keväästä.
Tukkakin sekaisin.. Ei tänne näköjään banaania oikein heppoisesti saa :D Siittä niin mieleni pahoitin.
Kun sain Postista paketin pillun päreinä tein samanlaisen pakkauksen, mikä alkuperäinen oli. Loopin vavoissa käytettiin silloin Cordurakankaan sisällä Millin vahvuista muoviputkea. Putken sisällä oli kangaspehmusteinen pussi. Sinne pistin sisään 15 € vapa-aihion ilman renkaita. Cordura putken päälle pistin kovia pahviholkkeja 2 kpl. Molemmissa kestää 100 kg ukko seisoa hyvin päällä. nämä 3 yhteen pakattuna kestää autolla ajaa yli. Posti vaan saa tämänkin rikki. Sanoin kyllä et mulle voi antaa ikuiset Banaanit, jos kerta häiritsen ihmisiä. Siis muitakin kuin sinua. Edelleenkin minulla ei ole ongelmaa, vaan sinulla.
Nyt töihin hetkoseksi. Katotaan sit onko nikkiä tallella, kun tulen takaisin.:)
Kylläkai tässä OT kejussa passaa "paskaa" puhua niinpaljon kuin lystää, mutta tuolla asiapuolella jos jaellaan jaksuhaleja 15viestiä putkeen niin se ei ainakaan tietdon ettimistä helpota... (esim subtank ketju)
Pave forkka kiinni pariksi tunniks ni huurut kerkee laantuu
Kaunis ilma hörppiä kaffia ulkona ja huurutella
Eli nyt ihmiset RAUHAN vetoja vaa
Ei täältä kenenkään haluta lähtevän kokonaan. Ongelma ollut varmaan liiassa spämmäämisessä ja siinä että on vähän rasittavaa että on 20 sivua luettavana jos on 2 tuntia poissa. Eihän nuo meidän öiset parodiatkaan ole ehkä kovin asiallisia olleet.
Oho, olisitpa ollut täällä viime talvena tai kesänä, nää on pikkukärhämöitä mitä forkalla nykyään käydään.
Minä Teille jaxuhalit annan. http://www.kalamies.com/phpBB3/images/smilies/moon1.gif
Urheilu/lihaskuntoharjoittelu taitaa olla ainoita asioita elämässä missä toistojen määrällä on positiivisia vaikutuksia, tosin silloinkin vaihtelulla saa parhaan tuloksen :D. Muissa tapauksissa itsensä toistaminen loputtomiin yleensä aiheuttaa vain negatiivisia vaikutuksia. On toteamuksessa, laatu korvaa määrän, jotain vinhaa perääkin.
Jottei menen ihan offtopicin puolelle näin offtopicissa, niin tulipahan sit otettu vielä tunnin päikkärit. Nyt ois 12h kasassa unta viimeisen 13,5h ajalta :D. Kaffea naamaan ja kaupoille, takki pitäis saada näin kevät keleille:thinking:
Se on Jasson syy http://www.kalamies.com/phpBB3/image...ies/crying.gif
Täytynee kyllä kehaista foorumin sitkeämielisiä pistoolimiehiä, niitä sinisiä.
Edes luuposen ennätystä rikkomalla ei matka käynyt banaanisaarille, ei siinä banaaneista pidän kyllä, mutta pepussa ne on ikäviä.
Olen aika uusi täällä ja onhan se kiva jotta on yksi paikka jossa voi vähän sekoilla,mutta en tiedä teistä mitään enkä vanhoista ajoista tms..itseäni naurattanut nuo jutut ( sairas huumorintaju ) ja jos mua alkaa ottaa tää pattiin niin pysyn sitten pois.
Riemurasian omakehuviikon teemoissa pakko todeta, että jännä miten viime kesänä viel sopivan kokoinen takki on käynyt pieneksi, varsinkin kun ottaa huomioon että paino on tippunu 9kg viime kesästä. Ei istu edes t-paita päällä enään käsivarsista ja hartioista:yeah:
Ajattelin bananoida itseni nyt terassille huuruille (takapihalle)
Älkää toki hätääntykö, otan puhelimen mukaan.
Pakko kommentoida tällä n.0.33 viestiä päivässä tahdilla (kylläkin kiihtynyt viimeaikoina). Tuntuu siltä, että niitä itkettää eniten ketkä muutenkin postaa täällä eniten.
Mulle on ihan se ja sama vilautteleeko eki kikkeliään, zkys huutelee kaikille kenen kommentit ei mielytä, tuittu on vaan pupujen kanssa pelissä, taas sama laittaa offiin 30 viestiä tunnissa yms. Viihdyttävää luettavaa pääsääntöisesti kunnes aletaan metsästämään joidenkin päitä asenteella toi postaa enemmän kuin minä tai sen postaukset ei osu mun ajatusmaailmaan.
Anteeksi, kiitos ja hei. Lähden takaisin pihalle muksujen kanssa hyvin syödyn lounaan jäljiltä.
Tähän väliin on kyllä pakko sanoa että Taas Sama on varmaan Suomen positiivisin äijä. Ei mulla muuta.
Mä siirryn odottamaan että foorumin terävimmät teknikot tekevät prototyypin siitä hands free -höyrylaitteesta. Minusta siihen voi kyllä liittää otsalampun samaan syssyyn, kun valopäällä on aina käyttöä.
Ei pelkästään hyviä aikoja. Silloin ei kyllä pelätty sanoa jos joku vitutti. Mullekkin oltiin alussa joidenkin osalta tylyjä koska musta lähti ääntä ja olin kai foorumin ensimmäinen spämmäri. Vittuiltiin siitä kun viestejä oli alussa pahimmillaan 13 päivässä, joten on hyvin mahdollista että osa täältä on lähteny jo ihan vaan mun spämmimisiin kyllästyneinä. Silloin kun liityin muisteltiin myös "wanhoja hyviä aikoja". ;)
Sinänsä foorumi on mennyt parempaan suuntaan että täällä on enemmän elämää nykyään. Joku raja kuitenkin silläkin ettei tulisi ihan pelkkiä yhden tai kahden sanan nollapostauksia sivu minuutissa tahtia.
Toi hyvien vanhojen aikojen muistelu on jännä homma, ainaki kerran vuodessa joku haikailee niitä aikoja. Kai se on ihan omasta asenteesta kiinni ne entiset ja nykyiset hyvät ajat.
Tuntuu että iso osa kirjoituksista tässä ketjussa on kirjoiteltu VAIN kartuttaakseen viestisaldoa.
Ehdotus tilanteen paikkaamiseen: offtopic ketjuun kirjottaminen ei kartuta viestisaldoa ja samalla oikeestaan kaikki höyryyn liittymättömät langat vois olla kartuttamatta viestisaldoa.
Seurauksia tästä: ot ketju saattaa hiljentyä (ei hyvä), kirjoitettujen viestien määrä vastaisi jollain tapaa kokemusta höyryjen saralta