Tuolla Etelässä on, melkoisen avonaiset paikat tuulille.:) Saattaa joskus olla melkoista maininkia, vaikka ei kovasti enää tuuliskaan.
Printable View
Tuolla Etelässä on, melkoisen avonaiset paikat tuulille.:) Saattaa joskus olla melkoista maininkia, vaikka ei kovasti enää tuuliskaan.
Pitääkin tehdä parit Huopakattolaskelmat kuntoon.:) Eilen meinas olla väsy, ni silloin on parempi kun ei laskeskele.:rolleyes:
Huomenia.
Se olis työpäivä. No viikonlopun duunit 1000x leppoisampia kun koskaan ei krakamiehiä sillon näy.
Huomenta täältäkin. Likka herätti sitten viideltä. Väsyttää.
Huomenta, tänään sit kaikki nauttimaan ulkoilmasta, tulee kuulemma kuuma :thumbup:
Hitsi. En ole edes huomannut moista spämmäämistä. Pahoittelut ja lupaan pitää omatoimibannia välillä.
Hyvää huomenta vaan kaikille! Ei se tämä kallon kolotus antanut nukkua. Jospa tänään viimein asettuisi.
Ikävästi jäi vielä Ruonansuu soimaan päähän kun luin yön jutut.
Päivää, ammupala syöty ja kaffet juotu... Josko kohta markkinoille ja kaubamajaan. Prkle aika-ajot nauhalle, räekköne toka riviin ja pottas kolmanteen... Nättiä päivää pukkaa :)
Mitäs Spämmiä täällä on muka ollut.:) Hyvässä hengessä joku parit pitänyt peräkkäin, kun ollut asiaa.:wheee:
Huomenta. Tuli kerrankin nukuttua pitkään. Muutaman heräämisen (kiitos muksujen) välissä joutui suorittamaan, mutta nyt vasta lopullisesti ylös.
Joo, himpun vajaa 11h unta palloon:unsure:. Pakko oli nousta kuselle, muuten varmaan nukkuisin vieläkin :D.
Swagger porisee lämpösäädöllä minissä [emoji106]
Eiköhän tässä säännöt jo osata.:angel: Johan niitä opeteltu, reilu puoli Vuotta.:wheee:
Ei se juttujen taso ole ihan ässästä, masatasasta tai SVK:sta kiinni.
Olen ihan oikeasti kiinnostunut, mitä ne vanhat hyvät keskustelut oli ja oliko niitä, vai kultaako aika muistot.
Pahalainen. Minuakin syyhyttäisi katella espanjasikarin sivuja, mutta ei (ainoastaan) sen BFF:n takia, vaan tupakkimakujen. Mutta nesteloota on jo nytkin täynnä ja kotona tulee kummia katseita, jos lähden tuonne tuhlailemaan. Tuli vielä tuo Swagger mainittua, ja Phage mainosti sitä. Työ ootta kyllä sellasia paholaisen atvokaatteja nestepuheinenne.
Toimiiko Lämmönsäätö hyvin? Vaikutti Mini jykevältä vehkeeltä.:thumbsup:
Mitähän tästä pitäisi tulkita? Ei kai niitä tilaamatta pukkaa, eihän?
Nyt ajauduin taas kirjottelemaan :o Kyllä se on kuulkaa nyt kauppareissu, pientä väkräilyä ja ruuan kautta päiväunille. Maltan tuskin odottaa - päikkäreitä. Ihan hulluksi menee kun vanhaksi tulee.
Jos se taso minusta olisi kiinni forkkaa ei oltaisi edes perustettu [emoji13]
Alkaa vaan "vanhoja kuppeja" varmaan ärsyttää toi ikuinen nillitys / vittuilun yritys / lastentarha meininki
Aikas moni kummiskin vanhemmista käyttäjistä turpa kiinni juuri tästä syystä ? Tai ei käy forkalla enää
Vittuilua ja kepposia kuuluu olla jos se pysyy hyvän maun puolella eikä mene henk koht juttuihin mihin porukalla hyökätään
UCH !!! äSSä on puhunut nyt rauhanpiippaa huuruttaa
Ihmisetkin ovat erillaisia onneksi. Toiset vetävät herneen nenään, kohtuullisen helposti.:thinking:Rauhanhöyryt hywwee.:drool:
Juu ignore on keksitty
Ja voihan aina täältä itsekin olla lomalla jos kyrsii
Lapsi on terve kun se leikkii mutta sairas jos ei osaa lopettaa
Onhan tuolla Rage osio, jos joku oikeen risoo. Sinne koko illan kirjottaa mikä risoo, eiköhän ala helpottamaan.:rtfm:
Kyllä tasaamaan spämmääminen oikeasti vituttaa tosi monia ja uskon kyllä että moni on sitä varten jättänyt vähemmälle täällä pyörimisen. Kukaan ei vaan halua sitä ääneen sanoa, ettei tulis kenellekkään paha mieli.
Älkää nyt ampuko mua, kun viimeinkin joku tämän ääneen sanoo.
Jaa mitä, onks täällä joku oikeestikkin löytäny hyvän kahviplörömaun? Joskus aikojen alussa, tuli 510-teestä vedeltyä liquan capuccinoa, josta on jääny kammo kaffemakuja kohtaan. Nyt mieli tekis kokeilla taas :)
Kyllä tämäkin on totta kyllä
Minutkin saa ampua jos haluaa [emoji106] osoitteen voin antaa privana
Mutta eikö kaikki voisi mennä peilin eteen jopa minä ja miettiä hetken
Tottahan toki on että käyttäjiä monia eikä kaikkia voi miellyttää
Ikuinen ikiliikkuja ennen ei ollut sähköä ja juoksevaa vettä jne muuta paskaa voivoi ajat muuttuu halusit tai et näin se menee
Jokainen ihminen on yksilö myös minä ja sinä (ymmärrän siis että on huonoja ja hyviä päivä)
Ollaa vaa tällee ? [emoji8]
Ei muuta kun antaa tulla vaan. Mulla on tuossa koneessa nappi, mistä se menee kokonaan myös kiinni.:laugh:
Minä voin tietysti olla viestintuojana, kyllä mulle on privaatisti useampi henkilö sanonut tämän asian minkä zkys nyt toi ilmi. Minä tietysti pysyn neutraalina niin kauan kun ei sääntöjä rikota.
Olisiko se parempi sitten että palataan "vanhaan aikaan" että viikko ja yksi viesti ? EI olisi
Eli olisiko tässäkin se "kultainen keskitie" hyvä ?
En tiedä alkaa pää sattumaan kun miettii kun pähkinä joutuu koville
Minulle ainakin saa suoraa sanoa jos joku minussa vituttaa arvostaisin sitä kovasti [emoji106]
Ei nyt missään nimessä viikko ja viesti, mutta järkeään voi käyttää siinä että kirjoittaako monta viestiä putkeen (EI!) vai muokkaako edellistä jos jotain unohtui sanoa.
Aamen
Tottakai enkä puolusta nyt puoleen enkä toiseen
Oon sopeutuvainen vanha pappa :)
Itselle aivan sama vaikka ihmiset pastee viestejä 10 000 päivässä kun helppo painaa kuittaa kaikki :)
Joku syysmasis painaa immeisiä nyt kyllä tulkaa tänne terassille puhuu paskaa ja huuruttaa ni helppaa setä kuuntelee kyllä
Ja kaikkuunkin pääsee + jaxuhalin saa [emoji106]
No kyllä sitä trafiikkia oli vaikka viime kesänäkin enemmän. Ei oo jaksanut ainakaan itse lukea enää aikoihin paljoa ollenkaan koko chattia, kun puolet on jonkun (no ei nyt puhuta nimistä) kirjoittamia, hyvin pitkälti sisällöttömiä viestejä. Jotenkin mun mielestä "tunnelma" täällä on mennyt ihan vituiksi, eikä se ole pelkästään mun mielipide. Tiedän kyllä melko monta muutakin ketkä tasan samaa mieltä. Tosin eihän siinä miljoonan viestin kirjoittamisessa päivässä mitään kiellettyä ole. Ei mulla mitään sen henkilökohtaisempaa oo ketään vastaan, tasamaakin on varmasti hyvä remonttireiska ja ihmisenä varmasti hyvinkin miellyttävä, tuo spämmääminen vaan vituttaa.
Sanotaan kyllä sitten jos alkaa vituttaa :D
Joillain foorumeilla oon nähny semmoisen että jos kirjoittaa monta viestiä peräkkäin niin se automaattisesti yhdistää ne samaan viestiin, silloin ei tuu sitä spämmiä.
Hö, mitämitä? Mä ainakin painun pihalle... Auton pesua, lohen savustusta... Kököttäkää yökyöpelit sisällä mun puolesta ;)
Jaxuhalit [emoji173]
Asia ilmeisesti harvinaisen selvä. Painahan Ktdd ikuiset Banaanit omasta pyynnöstä. Poista nikki samalla, jos näin halutaan. Kyllähän minä pärjään ilman Fooruakin.
Suurin ongelma ilmeisesti olen Pörrille. Saahan sit joku tekstarilla kiinni, jos haluaa. Mulla ei ole mikään ongelma olla pois, tai paikalla. Sinänsä aivan sama minulle, kun olen kuitenkin pärjännyt yli 46 Vuotta ilman Foorua.